Ninge iar


Ieri a fost Craciunul. Si ziua de nastere bunicii mele. De ziua ei a nins; am nins si eu, am nins toti. Nu mai vazusem iarna asta atata zapada ca la Victoria. Nici macar la munte, cand am venit acasa. Pana ieri, cand comanda „Sa ninga!” a prins viata. Si atat de frumos ningea… Ca in povesti e putin spus; mai degraba ca in basmele in care visez eu. snow_lights

After all, it’s all about Christmas these days. Cred ca mi-am dorit atat de mult zapada de Craciun anul acesta, incat am si primit. Si a fost superb pana acum. Ne-am strans toti rugamintile din scrisorile pentru Mosul si ne-am satisfacut pofta de iarna. Si ce e mai frumos iarna decat sa sarbatoresti aceste minunate zile? Some say that Christmas is nothing; they say it’s just a stupid holiday. Ei bine, daca e atat de stupid si de inutil, cum de doua zile incoace ninge ca in filme, cum de se intampla atatea lucruri cu noi, cum de data asta ne bucuram altfel de zilele libere, de faptul ca stam mai mult in pat si ne uitam la filme cu si despre Craciun, cum de ne bucuram mai tare ca pana acum de familiile pe care le avem langa noi si de darul vietii?!

Azi mi-a aratat buni o planta pe care am crezut ca nu o mai avem demult. Se ofilise la un moment dat si a aruncat-o. I-a dat inainte totusi unui vecin un lastar. De doua saptamani, am primit o noua „mostra” din floarea noastra, care se numeste Pomul Vietii, si de doua saptamani a inflorit. In sapte ani, cat am avut-o inainte, nu a inflorit nici macar o data. Acum, de Craciun, face flori si e superba. Si e de-abia o mica parte din ceea ce urmeaza sa fie mai incolo o planta superba cu frunze tari si flori alb-violete.

christmasChristmas is special, it makes me feel and be a better person. Sau cel putin asa imi place mie sa cred. Nu as vrea sa vi se para ca sarbatoarea asta nu mai e speciala si ca si-a pierdut farmecul. Stralucirea ei e inca in inimile noastre si numai noi o putem simti cu adevarat atunci cand avem nevoie de ea. Sunt o egoista, si voi tine in mine aceste sentimente puternice cu care ma incarc in fiecare an. Voi radia de fericire pentru ca pot sarbatori Craciunul, voi straluci ca un beculet din bradul meu de acasa si voi ninge cu niste fulgi mari si pufosi de-i veti tine minte!

5 comentarii (+add yours?)

  1. i.o.flavius
    Dec 26, 2008 @ 15:03:43

    Ninge frumos…. Sarbatori fericite mai departe! Si un An Nou cu pace di impliniri! Si ginduri si rinduri la fel de inspirate.
    Cele bune
    Flavius

  2. i.o.flavius
    Dec 27, 2008 @ 13:38:24

    „Voi straluci si voi ninge”. Chiar suna frumos. Pentru La Mulţi Ani ce or sa vina!

  3. bogdan barbieru, inainte sa plece la scarbici
    Dec 28, 2008 @ 14:38:37

    un an nou superbissima
    Posted on decembrie 28, 2008 de Bogdan Barbieru | Editează
    in ceasul sfant al impacarii si al luminarii sfinte, prin aproprierea de Hristos si nasterea Sa, cand ne aflam la un pas de a celebra trecerea intr-un nou an – numarul 2009, cand stelele stralucesc si fulgii de nea ne inconjoara, iar lumea pare a fi mai buna, cand lumina sfanta a primirii lui Iisus in casa noastra, cand noaptea colindele ne gadila sufletele intr-un ritm placut si care aduce zambetul pe buze, va doresc un an nou fericit, plin cu bucurii si impliniri, in care visele sa devina cotidian, iar sperantele sa se transforme in fapt, inconjurati de caldura aproprietilor si fie ca suferinta si greutatile sa fie doar un vis nebun.

    lui Alexandra, Cristina, Catalin, GIka, parintilor mei, fratilor mei si tuturor care ma cunosc le doresc tot binele si fericirea din lume, le multumesc celor care au fost alaturi de mine. Lumina divina sa ne inunde fruntile obosite.

    la multi ani

    Filed under: „in amintirea suferintei” – Dor de pui, Imperiul Bogdanesc, aiurit si fastacit, aka style’s-ucigasul Puiului, dorinte si impresii futile, geniului arogant ii place, in memoria alexandrei, jurnal de om simplu, ratacirile in amintirea Celeimaifrumoase, regatul BeBogdanesc, saveLOVE, scenarii in ciorna | Tagged: 2009, alexandra, anul nou, barbieru bogdan, editorial, pingu, revelion, urare, urare de anul nou |

  4. Estrella
    Dec 28, 2008 @ 16:34:35

    Merry Christmas!🙂 Si eu as fi vrut zapada de Craciun, tre sa-mi spui cum ai facut comanda🙂

  5. Alexandra
    Dec 28, 2008 @ 19:14:41

    Pai m-am imbracat si m-am pregatit sa ies in oras si am zis „Acum sa ninga!” .Si pe cuvant ca dupa aceea a inceput sa ninga ( stiam oricum de pe la meteorologi ca ar fi trebuit sa se intample asta😉 )
    Mos Craciun Fericit si tie si La Multi Ani de pe acum😀

Lasă un răspuns

