In vacanta


Dupa ce am tot avut cateva zile nebune la Bucuresti, m-am retras la munte. Ma rog, vorba vine, in conceptia mea, muntele nu e chiar ceea ce zic bucurestenii ca e… Muntele e casa mea :)) ( si acum ar fi cativa care isi imagineaza ca stau undeva prin vreo pestera, ca as fi vreun fel de fata sihastra, chestii, trestii..) xmas

Whateve’. A inceput vacanta! Mda, si ce daca, eu tot sunt in pana de idei. Cum naiba? Nu mai stiu sa scriu?! Sau acum a intrat si talentul in vacanta? Si-a luat concediu si a taiat-o la schi in Austria? Cum mama naibiii? Si pe mine nu m-a luat!? Aha, kind of. De cand am intrat in vacanta, asa mai incetuc, de vreo cateva zile bune, inspiratia s-a culcat pe o ureche. Nu mai are chef, i se pare ca subiectele pe care le trateaza mintea mea nu sunt pe gustul ei, nu are chef sa caute altele si n-are chef sa scrie despre nimic. So, eu sunt asta care baliverneaza chestiile astea acum.

happyholidays Voiam sa va scriu, dragii babei, ca in vacanta asta o sa ne super-distram ( si ca deja am inceput bine ;)) ). Sa mergeti in Brasov la Trattoria sa mancati Lasagna ca e cea mai buna din judet si de pe Valea Prahovei. Eu am ramas cu gura cascata cand am urcat la etaj si am vazut ornamentele. Au atat de mult bun simt si iti insipra asa o caldura familiala incat nu-ti mai vine sa pleci. Deci e fain, duceti-va-ti-va-ti :)) Desi am dat-o pe ciocoalata si cafea in vacanta asta, aroma sarbatorilor mele tot ramane cea a vinului fiert ( apropo, bun vinul de aseara, cu scortisoara si cuisoare si mere si portocale😀 ). Ramane acum sa mai mergem la sala sa nu ne ingrasam ca purcelul de taiat la Craciun, ramane sa facem vizite rubedeniilor si sa ne pupam, si sa ne facem cadouri, si sa mancam si sa bem , ca si cand asta ar fi principalul scop al sarbatorilor ( de asta ma enerveaza pe mine treburile astea); mai ramane sa ne intalnim cu prietenii, sa mergem cu colinda, sa ne distram si sa fim oameni buni.  happyholidays2

Long live vacanta asta, ca nici n-a inceput bine si mie mi se pare ca s-a terminat. So, daca nu mai scriu repede, si cred ca asa se va intampla, don’t worry for me, I’m just having a great time with my friends😀 De pe acum totusi, va doresc Sarbatori Fericite si La multi ani! ( sper totusi ca pana de anul nou sa ne mai „citim” ). Anul asta nou a inceput tare bine si nici n-a inceput inca😛

2 comentarii (+add yours?)

  1. SorinPLATON
    Dec 23, 2008 @ 13:51:14

    Stimata doamna Solomon,
    Stimati colegi de network,

    Daca nu ne mai „vedem” pana dupa anul nou,…
    va doresc la toate lumea La multi Ani, Sanatate si Fericire!

    http://sorinplaton.wordpress.com/2008/12/23/cadoul-de-craciun/

    Cu stima,
    Dr.SorinPLATON

  2. Adrian Manolache
    Dec 24, 2008 @ 16:40:12

    Craciun Fericit!

Lasă un răspuns

