Goana dupa… sarbatori ?!


Goana de sarbatori ma oboseste. Adica fuga asta continua dupa de toate. Vorba unei tanti cu care m-am intalnit in lift… „Toata ziua caram dupa noi plase cu cumparaturi, dar niciodata nu avem destule.” Corect, madame, ce sa zic?!

Dar asta nu inseamna ca nevoile noastre sunt satisfacute pe deplin daca toata ziua caram; nevoile materiale that is. Cum spunea si Maslow in piramida lui… nevoile fiziologice primeaza: maslow2

Acum, mai ales acum, cand toata lumea e nebuna dupa cumparaturi, eu trebuie sa ma integrez cumva. Ma rog, cumparaturi marunte, ca alea mari le fac ai mei ;)) Si sunt convinsa ca nu o sa gasesc chiar ce mi-ar trebui, insa acum se justifica, pe jumatate, cheltuielile cvasi-inutile. shopping

Cadouri pentru tot familionul, pentru prieteni si asa mai departe. Din pacate pentru ei, cadourile mele vor fi doar dragute, nu mari, nu luxoase, nu nimic, ca anul asta m-am suparat pe tot ceea ce se vinde. Am aruncat si eu un ochi pe la tarabe: nimic impresionant. Totusi, am parte de oameni foarte buni pe langa mine, oameni care apreciaza mai mult lucrurile daruite din inima decat cele luate in graba si aruncate in debara ( sau sertarul cu cadouri, depinde de la caz la caz ). Ramane doar sa ma mobilizez si sa plec de acasa, ca tare greu imi e sa ies acum pe vremea asta.

Oricum, eu mi-am inceput sarabatorirea sarbatorilor ( sic! ) de vreo saptamana si ceva. Asa, ca o recenzie, vreau sa va anunt ca e de mers in club Malibu ( muzica faina, rap, hip-hop, R’N’B, plin de negri simpatici), la balul FJSC-ului m-am distrat mai spre sfarsit, nu ca ar fi fost urat, dar se putea mult mai bine, la film am tot fost si sa tot fie cate ceva de vazut… treburi de astea usoare. Urmeaza antrenamentul pentru sarbatori, ca ne asteapta vremuri grele :))

Hai te pup, ma duc sa ma pregatesc pentru goana asta enervanta. Dar ce sa fac, ma integrez in sistem…

1 comentariu (+add yours?)

  1. SorinPLATON
    Dec 18, 2008 @ 22:53:08

    Pentru momentele de hodina si pupat piatza ‘ndependentei, dupa epuizantele sesiuni de „negocieri” intrapartinice-transpartinice in scopul fortarii guvernarii, cu argumentatii irefutabile de genul „capete in gura”, sau ma rog „capete’n piept” pentru aia dintre noi mai mici, negriciosi si agramati, recomand cu multa caldura o sesiune de meloterapie cu muzica simfonica clasica….

    http://sorinplaton.wordpress.com/2008/12/19/magic-viennais-magic/

    Cu stima,
    1=
    PLATON

Lasă un răspuns

