Draga Mos Craciun,


Am primit adresa ta de la Dennda si m-am gandit ca ar fi bine sa-ti scriu acum, pana nu vei fi prea ocupat cu pregatirile pentru drum.

Stiu ca toata lumea spune ca tu stai in Laponia, dar sa stii ca eu am incercat sa vin sa te vizitez si mi-au spus localnicii-spiridusi ca stai in chirie si in Canada. Si atunci m-am gandit ca tu, de fapt, stai peste tot pe unde e iarna frumoasa. Pacat ca nu vii sa-ti inchiriezi o locuinta si la noi in Romania, dar te inteleg. La ce preturi sunt afisate pe aici, cred ca nu mai conteaza cat de frumos ninge la Predeal.

Oricum, eu am fost cuminte anul asta si m-am purtat frumos. N-am mancat chiar tot din farfurie, dar sa stii ca ce mi-a ramas am dat la altii. Acum vreau sa fac numai fapte bune. M-am gandit ca ar fi frumos sa ma pun putin in pielea ta, chiar daca nu numai de Craciun, insa nu mereu imi iese cum ar trebui. Stiu ca in mod normal ajuti doar oamenii buni, insa Dispozitivul-meu-de-depistat-oamenii-buni s-a cam defectat. Sunt sigura, totusi, ca vei remedia tu problema anul acesta.

Iti scriu, draga Mosule, ca sa iti cer niste lucruri pentru Craciunul de anul acesta. Pentru ca cele materiale tin de tine iar cele de suflet tin de Domnul, am sa ma limitez la lucruri exacte. N-o sa-ti cer telefonul acela frumos si dragut, pentru ca am reusit sa mi-l iau singura ( saptamana urmatoare ma duc dupa el). Nici costumatie de ski, ca inca nu am invatat sa skiez. Si nici aparat de fotografiat, ca inca nu sunt convinsa ca e foarte important. M-am gandit ca anul acesta ar trebui sa ma limitez la lucrurile importante, pentru ca sunt convinsa ca esti mult mai ocupat cu acei copii sub 21 de ani. Si-n plus, chiar daca suntem in perioada de recesiune, stiu ca spiridusii tai nu sunt afectati de asta. Tot ceea ce produceti voi nu are legatura cu economiile mondiale. Poate doar ceva mancare pentru reni sa fii nevoit sa cumperi, insa imi poti spune mie si se rezolva cumva si cu asta.

Asadar, draga Mos Craciun, in bunatatea ta, adu-mi-l si mie pe Fat-Frumos din Lacrima, pune-mi-l sub brad si invata-l ceea ce trebuie sa stie in legatura cu mine; mai departe ma descurc eu. Glumesc, Mosule, stiu ca ti-ar fi greu sa faci asa ceva. Dar adu-mi totusi ceva lucruri dragute pe care le ai tu pe acolo, caci, sincer, nu vreau nimic anume anul asta. Iar ceea ce vreau nu tine neaparat de tine. Nu are rost sa-ti umplu capul tocmai acum cu ideile mele perfectioniste. Sunt convinsa ca vei gasi ceva si pentru mine, si ca voi fi multumita.

Multumesc, Mosule, de pe acum, ca esti asa de bun cu noi! Drum bun in calatoria de pe 24 decembrie si promit ca, si daca nu vei gasi nimic si pentru mine, tot te voi astepta in fata semineului cu un pahar de lapte cald sau vin fiert cu scortisoara (asta in cazul in care vii dupa inchierea programului de lucru).

Cu drag, Alexandra.

P.S.: Ti-as fi recunoscatoare daca ai reusi totusi sa-mi pui o vorba buna acolo unde vreau sa ma angajez. Multumesc🙂

1 comentariu (+add yours?)

  1. mayasworld
    Dec 19, 2008 @ 20:46:33

    braaaaaaaaaaavo ca ai mancat tot😛

Lasă un răspuns

