Ma voi ruga pentru tine


I wish you well, I hope you’ll survive, I hope you’ll live on baby, so I can watch you cry…

Ma voi ruga in fiecare zi de acum incolo Dumnezeului meu pentru ca tu sa primesti exact ceea ce meriti. Sa-ti dea exact atat cat poti duce si sa te invete ce e aceea viata. Ma voi ruga pentru tine sa ai parte numai de ceea ce ai oferit pana acum si sa traiesti cu asta! Sa fii asa cum esti si mai departe, ca sa reusesti intr-un final sa ii alungi pe toti, in special pe toate, din viata ta. Sa nu te schimbi! Sa fii mai departe cel mai lipsit de caracter om pe care l-am cunoscut, sa fii nenorocirea vietii mele si a altora, si sa poti sa traiesti cu gandul asta. Sa dormi in continuare bine noaptea ca sa fii ziua pregatit pentru alte nemernicii. Sa te perfectionezi in arta diabolica a minciunii si sa traiesti in ea. Ne vom ruga toti pentru tine sa primesti ceea ce meriti. Si sa nu regreti nicio clipa ca esti asa, pentru ca cei ca tine vor trai cel mai mult… ca sa poata sa simta pe pielea lor mai multa vreme toate nenorocirile vietilor lor. Ma voi ruga pentru tine ca cineva sa te poata suporta asa cum esti tu, si nu pe acela pe care il afisezi. Ma voi mai ruga pentru tine ca vei putea intr-un final sa iti impaci dubla personalitate si sa consulti un psihiatru. Iti doresc tot ceea ce mi-ai dorit si tu mie! Sper ca vei rezista si ca vei supravietui!

7 comentarii (+add yours?)

  1. D.S
    Dec 06, 2008 @ 14:36:54

    De ce sa consult un psihiatru cand pot inventa o a 3-a personalitate care sa se dea drept psihiatru ? :))

  2. Bogdan Barbieru
    Dec 06, 2008 @ 16:32:57

    Sa te perfectionezi in arta diabolica a minciunii si sa traiesti in ea.
    geniala remarca. imi pare rau daca ce ai scris se refera la fostul tau iubit. mi-ar place sa spun ca nu stiu ce te incearca, dar stiu. am parir-o so eu. tocmai de asta spun ca cine stie sa se fereasca de viermi are sansa sa ajunga departe. dar stii cum e, cine sa taraste ca un vierme sa nu se mire de va ajunge strivit sub picioare.

  3. Bogdan Barbieru
    Dec 06, 2008 @ 16:35:39

    Am stat toata ziua in casa. Am citit niste carti. O zi infecta. Inca o zi infecta din viata mea. Am fost intr-o stare deplorabila de melancolia, futu-I mama-mamicilor ei de melancolie. Cand am ce face mi-e usor, ca nu ma mai gandesc la ea. Dar cand sunt singur … ce durere si ce dor imi patrunde in inima, se contopeste cu sangele meu. Ma-ntreb mereu de ce?, de ce …?

    E aproape miezul noptii si eu nu pot dormi. Nu stiu … ma gandesc la ea … uneori ca la un lucru rapit pe nedrept din viata mea, alteori ca la un dusman de moarte. Starile mele alterneaza repede. De la zambet la melancolie la furie. Ma intreb oare cat o sa mai pot rezista asa? Cat sa mai indur aceasta durere, pe care o simt ca pe-o povara? As fi vrut sa fi murit eu in accident … Mi-e scarba mie de mine, de cum am ajuns? De ce?, de ce …? De ce …? De-as fi putu anticipa … oare ce ar fi fost …

    E noapte. Imi dau seama ca am inceput sa scriu ieri si acu e azi, dar oare exista cuvinte in care sa imi sintetizez durerea …

    Adio, clipe fericite

    Sculptate-n sufletu-mi pribeag!

    In clipa asta spun adio

    Trecutului atat de drag …

    Imi zboara gandul meu departe

    Manat de-un dor necunoscut …

    Adio, dar, iti spun, femeie,

    Adio-ntregului trecut.

    Stiu c-o sa-mi fie dor de tine

    Si poate-oi plange cateodat’

    Dar voi uita in vin durerea

    Trecutului indepartat …

    Voi face din dureri cununa

    Din lacrimi rauri de argint

    Si-mi voi impodobi caminul

    Cu darul ochilor ce mit!

    Iar ochii tai adanci ca marea

    Izvor de tainice scantei

    mi-ar tulbura ades carearea

    si-ades voi plange dupa ei

    cand luna-n noptile de vara

    si-o ninge blondele vapai

    eu voi visa mereu femeia

    cu ochi adanci ca ochii tai.

    Si va veni o zi odata

    Cand poate ne vom revedea

    Destinul, intamplarea poate,

    Te va aduce-n calea mea …

    O calda strangere de mana

    Si zambetul obisnuit

    Uita-vei ca mi-ai fost stapana

    Nu voi uita cat te-am iubit …

  4. Bogdan Barbieru
    Dec 06, 2008 @ 16:37:07

    Am inceput sa ma gandesc la combinatia Sanda-Florina-eu, iar gandurile mi-au zburat spre Valentina. Oare ce mai face si alte cacaturi de acest gen!

    Doamne!, cat pot s-o iubesc. Cu toate ca m-a inselat, eu ma gandesc la ea si lipsa ei imi secatuieste ultima clipa de fericire, de liniste din mine. De ar sti cat ma doare … cat a durut … un vierme ca ea trebuie strivit … as vrea sa o fac sa plateasca pentru durerea mea … dar cum, cand? daca inima nu ma lasa. De ce …?, de ce, puiule?

    Timpul va vindeca, dar ramane cicatricea … dar cand? … Cumva, candva vei plati … pentru ca ti-ai batut joc de iubirea …

    E ora 2:00, noapte. Florina doarme in bratele mele. Mie in vin in minte niste versuri ce credeam ca le-am uitat:

    “De tine nu-mi mai este dor!

    De ce sa-mi fie dor de tine

    Cand ai plecat, uitand de mine,

    Cu un suras nepasator?

    Doar vara cand, spre cuibul lor,

    Vad randunelele cum zboara,

    Imi iese-n cale dorul iara,

    Dar mi-l infrang … si nu-e dor.

    De tine nu-mi mai este dor!

    Doar iarna cand stau la fereastra

    Si tot privind pe strada noastra

    Cum fulgii se astern usor,

    Cand vad al iernii alb covor,

    Pe care tu nu vii spre mine,

    Imi strang vapaia de suspine

    C-un cantec drag … si nu mi-e dor!

    In orice zi cand vad mereu

    Trecand cate-un baiat si-o fata

    Ma-ncearca dorul iar deodata

    Dar il gonesc, desi mi-e greu!

    Si noaptea cand incetisor

    Oftez, dar somnul nu mai vine,

    Te port in orice gand pe tine

    Si poate plang … dar nu mi-e dor!”

    acum sa nu faci si tu vreun altar

  5. Alexandra
    Dec 06, 2008 @ 17:43:06

    Eu? :)) nu ma cunosti… Niciodata n-am facut-o si niciodata n-o voi face!

  6. Estrella
    Dec 06, 2008 @ 18:34:34

    Wow! foarte foarte bine formulat si scris. imi dai o idee super🙂

  7. bogdan barbieru, viitor deputat de Mizil, momentan jurnalist
    Dec 08, 2008 @ 10:38:16

    nici tu tu ma cunosti, daca e s-o luam asa🙂

Lasă un răspuns

