Despre fericirea mea, a ta, a lor


Fericirea e un lucru in cautarea caruia merita sa alergi toata viata…

Pentru ca viata te bucura cu momente nepretuite, da-i importanta. Invata in fiecare zi ceea ce trebuie sa refaci, sa repeti sau sa reconstruiesti. Invata ca tot ceea ce ti se intampla nu sta in puterea ta, ci in mana celor cu care interactionezi, in puterea celor pe care i-ai ranit sau i-ai bucurat. Invata ca Universul e creat pentru tine si lucreaza impreuna cu tine. De asta stii ca ceea ce vei face va fi mereu ceea ce primesti inapoi.

Intrebandu-ne mereu care ar fi lucrurile care ne fac fericiti, uitam sau ratam din start esentialul. Nimeni nu ne-a invatat probabil ca fericirea este aici, acum. Nu maine. Ceea ce cauti maine e ceea ce ai primit si azi, dar in doze diferite. De asta se spune ca in cautarea fericirii merita sa alergam toata viata. Partea proasta e ca nu ni s-a spus ca avem parte de ea in fiecare zi.

Desi viata mea nu a fost mai mereu roz, Cineva acolo sus m-a iubit intotdeauna; desi mi-a luat pe-o parte, mi-a dat pe cealalta. Si Slava Cerului! am primit ce-am meritat, cu bune si cu rele.

De asta data, as vrea ca acest Judecator sa faca o exceptie, una mica de tot, pentru ca peste 10 zile e ziua mea (devin majora in toate statele) si ar putea sa-mi faca un cadou. Si nu mi-as dori prea multe; iar chiar daca nu le merit, as putea sa le primesc in avans, ca apoi sa pot sa Il rasplatesc.

Probabil ca cel mai mare cadou pe care l-as fi putut primi e faptul ca pleaca fratele meu la clinica din Italia. Apoi, un alt cadou pe care sigur il voi primi, e ca cei dragi sa fie alaturi de mine, asa cum pot, macar in gand, daca nu geografic. Altfel, mi-as mai dori ca lumea sa nu ma mai priveasca precum o nebuna cu probleme fiindca nu am iubit; nu am pentru ca nu l-am gasit pe Mr Right, sau Mr. Big, asa cum ii spunea Carry (pana atunci nu ma multumesc prea mult nici cu Mr. RightNow). Nu am defecte majore (desi le am si eu pe ale mele, mai micute😛 ), nu sunt nebuna si nici nu fug de baieti ca naiba de tamaie; pur si simplu nu am, inca. Voi acorda cuiva la un moment dat statutul de iubit al meu. Asa ca sa nu cumva sa credeti ca daca sunt asa cum ma vedeti sau ma stiti e musai sa am prieten; uite ca se poate ca si fetele ca mine sa fie singure, asa ca nu va feriti de ele… purtati-va ca atare si nu veti stii de unde sare Rabbytu’ ( daca nu, tineti morcovu’ mai la vedere😉 )

Asa ca, fericirea mea e aia pe care mi-ai dat-o tu, pe care ti-am facut-o eu si care s-a rasfrans asupra tuturor. Fericirea noastra e cea pe care am cladit-o impreuna si pentru care vom alerga in fiecare zi.

Don’t go chasing after butterflies, when everything you want is right here by your side… (Norah Jones- Butterflies)

33 comentarii (+add yours?)

  1. D.S
    Noi 20, 2008 @ 22:34:30

    Lasa-l pe Mr. Big si obisnuieste-te cu Mr. Average :)) Pentru ca Mr. Big inseala si e dificil. Mr. Average te iubeste cu adevarat😀

  2. Alexandra
    Noi 20, 2008 @ 22:36:11

    Mda, ai vreo propunere?🙂 Nu ca as vrea sa increrc, da cine stie? Si oricum, si Mr. Average va insela si va fi dificil. Asta nu mai e o problema deja :))

  3. D.S
    Noi 20, 2008 @ 22:39:13

    Lasand gluma, nu ti se pare ca cerem prea mult de la viata ? Serios, suntem prea perfectionisti, vrem prea mult idealul si tot timpul ne lovim de mediocru. Suntem noi de vina sau nivelul anturajului nostru e tare scazut ?

    Am vb la pers1, plural, fiindca si tu esti la fel ca mine.

  4. Alexandra
    Noi 20, 2008 @ 22:42:52

    Sa crezi tu ca sunt la fel ca tine :)) j/k
    Pai nu stiu exact care-i problema, ca daca stiam, era ca si rezolvata pana acum. Probabil ca treaba asta tine de cautare, de pricepere, de experienta, de dorinta, dar cel mai mult de hazard. Eu stiu sigur ca nu cer prea mult de la viata; cer doar atat cat cred ca merit. Deci s-ar putea si mai mult! :)) Si inca ceva: imi place sa cred ca nivelul anturajului meu e cel pe care il am si eu; nu m-as concepe alaturi de niste oameni mediocrii sau sub.

  5. D.S
    Noi 20, 2008 @ 22:48:38

    Inseamna ca sunt eu ăl` mai bou. :))

  6. Alexandra
    Noi 20, 2008 @ 22:49:56

    Pai de ce? Imi pare mie ca tu nu te multumesti cu putin (decat ocazional asa😛 )… Deci, de ce sa fii bou daca vrei mai mult si mai bun?😉 Si, normal, faci ceva in privinta asta…

  7. D.S
    Noi 20, 2008 @ 22:52:51

    Nush… M-am saturat sa caut ceva ce nu exista🙂 Si daca, printr-un noroc care nu ma prea caracterizeaza, gasesc perfectiunea, cine imi garanteaza ca si eu sunt, la randul meu, perfectiunea perfectiunii ?

  8. Alexandra
    Noi 20, 2008 @ 22:56:09

    Dar vai! Ca tu m-ai inteles gresit! Nu era vorba de perfectiune aici. Ci de acel lucru sau persoana care te face sa te simti perfect, complet, intreg. Nu trebuie sa gasesti perfectiunea intruchipata si nici sa fii tu asta. Si oricum, daca ea, in cazul tau, ar fi perfecta, ar fi de ajuns, pentru ca doi perfecti in acelasi cuplu ar fi cu unu in plus.😛

  9. D.S
    Noi 20, 2008 @ 22:57:20

    Asta merge la mine la „replica zilei” :)) ultima fraza zic

  10. Alexandra
    Noi 20, 2008 @ 22:58:07

    Oh, mersi :*

  11. D.S
    Noi 20, 2008 @ 22:59:35

    Desi, la dracu, daca ea pentru mine e perfecta, eu de ce sa nu intruchipez perfectiunea pt ea ? Dar ce, ma ia de prost ? Adica eu ma implic enorm in relatie pentru a o satisface si ea crede ca poate sta degeaba ? Cat bag atata vreau sa si primesc🙂

  12. Alexandra
    Noi 20, 2008 @ 23:08:11

    ioai mama! pai nu e vorba de asta; adica nu numai de asta. stii si tu.🙂 am incredere ca veti gasi o cale de mijloc, si nu de compromis😉

  13. D.S
    Noi 20, 2008 @ 23:10:55

    Tu de cine vorbesti ? Eu fac referire la tine bah, esti obo ? :))

  14. SorinPLATON
    Noi 21, 2008 @ 08:40:18

  15. Alexandra
    Noi 21, 2008 @ 13:17:01

    Pai cum adica de cine vorbesc? Nu ziceai tu de tine? „daca ea pentru mine e perfecta, eu de ce sa nu intruchipez perfectiunea pt ea ?” samd..
    Si mai exact, prin ce anume faci tu referire la mine?🙂

  16. Andy
    Noi 21, 2008 @ 15:48:16

    @D.S. imi pare rau pt tine dar .. atata timp cat o sa ramai asa, nici n-o sa gasesti niciodata acel „ceva”🙂 te limitezi singur!

    @Alex: ce face cu morcovuuuuu?😀

  17. Alexandra
    Noi 21, 2008 @ 22:24:13

    Pai ce sa faca… ?! Sa-l tina mai la vedere ( ca nu stie de unde sare iepurele😛 )

  18. D.S
    Noi 22, 2008 @ 00:03:18

    @andy
    si ce ma fac? raman virgin pe viata ?!?!?!?!

  19. Andy
    Noi 22, 2008 @ 05:23:20

    @Alex: femeie … esti perversa :)) aint no bunny wabbit be eating my carrot !! I needs it !! =))

    @D.S.: Virginitatea e un lucru atat de frumos … mie mi-ar placea sa ma mai intalnesc cu ea (nu neaparat la mine)😀

    Apropo de perfectiunea de care vorbeai mai sus, uite ipoteza: doi oameni categoric imperfecti dar perfecti unul pentru celalalt. Imperfectiunea perfecta.

    Ipoteza doi: atata timp cat omul X (sa zicem tu, sau eu, sau Alexandra, sau vecinul de la 2, boul ala care presteaza manele toata ziua) are un anumit set de dorinte, idealuri si idei, e destul de logic sa presupunem ca exista si un om Y care sa aiba acelasi set de dorinte, idealuri si idei (desi cu o alta personalitate ca deh, oameni suntem).

    Axioma: in momentul in care vrei ceva si crezi in acel ceva si faci tot ce-ti sta in putinta sa si obtii acel ceva, you’ll get it.

    Ipoteza 1 + ipoteza 2 + axioma = ta daaaaaaa love is in the aaaaaaaair😀

  20. Alexandra
    Noi 22, 2008 @ 08:57:03

    Dar vai, cum sa fiu? Eu ma gandeam strict la leguma😀 really
    Si sunt foarte de acord cu ipotezele tale ( si cu 1, si cu 2) si cu axioma, mai ales. Asadar, matematica din liceu ne ajuta cu ceva🙂

  21. Andy
    Noi 22, 2008 @ 17:55:29

    Si eu tot la leguma … legumele sunt perverse pffffff

    Si normal ca esti de acord cu mine … I’m ALWAYS right😀

  22. raduborcea
    Noi 24, 2008 @ 08:38:20

    Cu totii ne bucuram pentru Mel…sunt convins ca se va intoarce mult mai bine!!!! Intre timp, de ziua ta toti (cei care contam :P) o sa fim alaturi de tine si o sarbatorim la greu…promit sa incerc si eu o gura de alcool!

    Te pup, you`re the greatest!!!

  23. raduborcea
    Noi 24, 2008 @ 08:38:42

    PS ziceai ca eu nu citesc…:)):P

  24. Varban Andrei Stefan
    Noi 25, 2008 @ 16:41:59

    Salut, sunt Varby si am facut schimb de linkuri cu tine. Organizez un concurs cu premii in valoare de 100 de lei pe tema: „cea mai amuzanta intamplare din viata ta”. Pe langa premiile materiale daca castigi iti fac timp de o luna promovare gratuita pe blog(prin banner).
    In plus articolul tau va aduce multe zambete pe fetele oamenilor.

    Imi cer scuze daca te-am deranjat si iti doresc sarbatori fericite.

  25. Ioana Sima
    Noi 25, 2008 @ 18:00:21

    Fericirea-i un lucru marunt, e o aripa care vibreaza, fericirea-i un lucru mic, un pitic ce danseaza, ca sa citez din clasici😀

  26. Estrella
    Noi 25, 2008 @ 22:13:00

    🙂 asa cum ai zis, fericirea e aici, acum. cum am reusit eu sa o formulez (suna mai bine in engleza): happiness just is, nothing more, nothing less.
    Sper sa gasesti si tu o persoana care sa te faca fericita! Take care :*

  27. D.S
    Noi 25, 2008 @ 23:20:49

    @estrella
    m-a gasit deja, dar m-a refuzat de prea multe ori :))

  28. Alexandra
    Noi 26, 2008 @ 10:26:58

    @All: ;)) thanxs :*

  29. Estrella
    Noi 26, 2008 @ 14:34:11

    De fapt cu Alexandra vb, dar e bine de stiut oricum😛

  30. pinguinul
    Noi 27, 2008 @ 20:56:00

    Dar … te rog, poftim i-a loc odată pe scaun, nu mai fi o târfă şi vorbeşte odată. Uite, poftim o ţigară, uite ciocolată să mănânci. Vorbeşte!, nu mai făcea pe nevinovată. Eşti o ticăloasă, ştiai!? Ţi-am spus de atâtea ori că sunt cu tine pentru că te iubesc, dar că dacă îmi greşeşti, plăteşti. De ce plângi?”, întrebă dl. a.k.a pe d-na C. „Ştii, pentru tot ce ai făcut vei plăti, cumva, cândva. Ţi-am explicat ultima oară când ne-am împăcat că dacă îmi mai sfâşii sufletul în zeci de bucăţi şi îmi vei înfige în inimă un pumnal, îţi voi rupe capul. Te-am iertat de prea multe ori!, continuă dl. a.k.a, cu ochii mânjiţi de duhoarea lacrimilor. Nu încerca să mă mai strângi în braţe că nu semeni decât cu o prostituată care vrea să-i plătesc, fără să fac sex cu ea. Nu îmi mai spune vorbe false de iubire, nu mai lăcrima, că lacrimile tale nu mai au nici un efect asupra mea, sunt doar nişte minciuni lichide”. D-na C., speriată, spuse că „nu–i aşa că nu îmi faci nimic?, eu te iubesc”.

    „DE DATA ASTA TE ÎNŞELI, urlă dl. În momentul în care te-am ales pe tine am pus ca prostul punct zilelor mele cu soare şi am intrat într-o ploaie de noroi. Pe prietenele tale şi pe ai tăi, am boală, poate chiar o să am grijă şi de ele. Eu proaste până să le văd pe ele nu mai văzusem. Şi ele şi tu aţi întins coarda de multe ori, acum a venit clipa să vă arunc şi eu pisica moartă în curtea voastră. Nu mai plânge chiar dacă vorbele mele dor, nu te mai mira că eu nu ştiu să iert, nu-mi stă în fire. De acum înainte o să te alint cu nişte bucăţi de palme. Te las să pleci, însă într-un stil de divorţ sicilian, pentru că tu eşti vinovată, tu m-ai înşelat!!!”.

    Dl. a.k.a ştia că fusese înşelat. Însă, nu asta îl durea neapărat. Nu asta îl deranja neapărat. Faptul că se simţise umilit în momentul în care aflase. Faptul că avusese încredere în d-na. C., în jurămintele ei, de genul „te iubesc, nu voi lăsa pe nimeni să mi te fure”. Tocmai de asta îi plăcea divorţurile siciliene după ce el fusese înşelat. În mafia siciliană, dacă bărbatul este înşelat şi află despre acest fapt, se consideră că este dezonorat. Atunci el trebuie să-şi recupereze onoarea, fie prin uciderea ei sau a amantului, fie prin alungarea ei cât mai departe de Italia. Din fericire pentru d-na C., dl. a.k.a nu era niciodată în stare să ucidă, chiar de era şi el un mafiot, mai mic ce-i drept. În schimb, a bătut-o pe d-na C. până când a lăsat lată jos şi a venit salvarea să o ia. În plus, probabil ca bonus, aceasta a promis că va avea grijă ca fiecare bărbat pe care îl va mai avea să o părăsească, indiferent de metoda pe care o va uzita.

    Ştia că singurătatea este un bun tovarăş, dar care în acelaşi timp te distruge. Iar asta urmărea, să o distrugă pe d-na C.
    de iti place cum scriu te invit pe blogurile mele, blogurile unei corcituri moldovean-muntean-ardelean. deci le am pe toate sunt cel mai patriot. barbieru.tk sau poet-detinut-curvar.tk

  31. omulrau
    Noi 28, 2008 @ 04:30:35

    Un film interesant, pe alocuri: „Pursuit of Happiness”.
    Poate te ajuta. Succes!

    Fericirea e acel moment in care uitam ca nu suntem vesnici, bucurandu-ne de ceva aparent banal. Doar diamantele sunt, si nu sunt convins nici macar de asta…🙂

  32. Alexandra
    Noi 28, 2008 @ 09:07:27

    Diamonds are forever😀 contrar asteptarilor celor mai multi baieti, nu faceam referire prin sintagma asta la faptul ca fetele vor diamante… asa mi-a spus cineva: „Da, voi toate vreti numai diamante…” – Aha, cat de bou esti! N-ai inteles nimic… ma gandeam. Diamonds are forever simbolizeaza faptul ca unele fete sunt atat de pretioase rpecum diamantele. Ele sunt pentru totdeauna, nu doar pentru azi, nu doar pentru un an, sau doi, sunt pentru totdeauna. (poate acum am reusit sa -i lamuresc pe mai multi…)
    Ziceai de film… pai m-a ajutat, demult, atunci cand l-am vazut🙂 Am si pus la categorii vreo cateva nume de filme care m-au marcat, ca sa zic asa, si in cadrul carora se incadreaza postarile mele😉

  33. Alexandra
    Noi 28, 2008 @ 09:10:03

    Foarte tare, pinguinule😉

Lasă un răspuns

