S-a furat pantoful !


Sambata, la clubul de la noi din „raion” , ca de obicei, vine lume multa. Inclusiv eu, ca deh, e sambata si mergem la club. Asa ca ma cocot eu pe cele mai inalte tocuri pe care le am si purced, impreuna cu amice si amici de-ai mei. Evident ca la un moment dat ma izbeste durerea de picioare din cauza incaltarilor si ma asez, cu scopul de a ma odihni cateva secunde, ca apoi sa pot relua dansul. Insa, avand in vedere ca nu ma vedea nimeni (shhh, sa nu mai spuneti), imi dau jos pantofii si imi pun picioarele langa ei. Dar se gandeste un stimabil amic sa-mi fure pantoful, crezand ca o sa ma simt mai ceva ca Cenusareasa. Ei bine, n-a fost chiar asa, caci, neputand sa ma ridic in picioare sa merg sa-mi recuperez botina, faceam tot felul de semne care s-ar fi putut traduce drept „Te roooggg, da-mi inapoi papucul sa ma incalt si eu. Te roooggg! Nu ma face sa vin la tine ca nu iese bine :)) ” Pana la urma, vazand ca nu are nicio sansa sa vanda una bucata pantof, fara pereche, mi-l da inapoi. Morala: nu-ti lua tocuri mari la dans ca nu cumpara nimeni pantoful ?!?

Postul asta a fost scris datoria faptului ca cei din jur s-au amuzat la tentativa de targuiala in locul si momentul cu pricina si voiau un post despre asta. Poftim. Sper ca inca vi se mai pare amuzant, caci eu nu am ras prea tare nici atunci. Ma bucur totusi ca am prins piesa mea preferata incaltata.

3 comentarii (+add yours?)

  1. D.S
    Noi 17, 2008 @ 17:54:15

    Bine ca nu ti-a furat rochia… Atunci as fi cerut poze. Must have picsssss !! :))

  2. Estrella
    Noi 20, 2008 @ 09:42:26

    🙂 Bucura-te ca nu ti le-a luat pe amand2😛

  3. raduborcea
    Noi 24, 2008 @ 08:40:55

    youn can leave….your shoes on!:))😛

Lasă un răspuns

