Twinkle, twinkle, little star


How I wonder what you are…

Ma intreb ce sunt. Cum sunt. De ce sunt. Nu ma mai intreb cine esti, ca oricum nu voi afla niciodata. Ca asa suntem noi oamenii, niciodata nu ne aratam adevaratele fete. Si oricum, adevaratele fete se mai schimba in functie de context. Deci cine spune ca am mai multe fete, zice bine. Da’ si el are; ca asa-i omu’. Suntem prost fabricati, zic eu ( defecti din fabrica, cum s-ar mai zice)

Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga si-n sac. De asemenea, pe de o parte iti da si pe alta iti ia. Nu stiu totusi cum se face ca parca uneori raportul a lua- a da nu e corect si-mi da cu rest. Cateodata cu plus, alteori cu minus, de cele mai multe ori cu minus. Nu fac referire strict la persoana mea acum, ci la amici, prietene care patesc tot chestii nepatite. Si as vrea sa fiu eu Autoritatea suprema care controleaza aceste raporturi, insa nu-s.

As putea de asemenea sa stiu ce vreau sa fac mai departe. Inca mai am un statut bine definit: acela de studenta. Insa nu va mai fi peste ceva timp (sper). Am si alt statut acum: acela de colaborator. As vrea ca la un moment dat sa am statutul de angajat. Dar UNDE? That’s the question. Don’t you have the right answer for me? Poate ca mi-ar prinde bine acum un sfat specializat, autorizat in domeniu. Asa, si ma intreb: Care ar fi ala? Sunt bune, de altfel, si sfaturile de genul „Eu te vad la stiri”, „Incearca la stiri”, „De ce nu scrii pentru o revista?”, „Eu te vad scriind pentru o revista”…. de astea. Si eu ma vad, dar ce frumos visez… Lasand visele la o parte, avand in vedere ca unele sunt realizabile, pun mana si fac ceva. Si ma apuc; si nu mai termin. Si mai intervine ceva, si se mai iveste o ocazie. Si stai sa ma agat de aia, dar de fapt o pierd pe cealalta. Si in invalmaseala de solutii si idei, ma pierd pe mine. Won’t you like to find me? Mi-ar prinde bine un hint…

Acum ca tot stau si cuget la rolul existentei mele, nu te intrebi si tu cine sunt? Sau macar cine esti?

Who are you really? What were you before? Who are you, really?

Twinkle, twinkle, little star… How I wonder who you are…

1 comentariu (+add yours?)

  1. Dorin Spoaller
    Oct 30, 2008 @ 23:05:50

    „Ca asa suntem noi oamenii, niciodata nu ne aratam adevaratele fete. Si oricum, adevaratele fete se mai schimba in functie de context.’ ==> tare frumos zis

Lasă un răspuns

