Alta treaba nu aveti?!


De cand s-au umflat in pene pe la diverse emisiuni, sau, mai nou, scriu si mai au si bloguri, Mircea Badea, Victor Ciutacu si Serban Huidu au ceva de impartit. Nu stim ce. Dar stim cu siguranta ca sunt penibili!

Intreb, nu dau cu parul! Voi alta treaba nu aveti? Mie tare-mi place Badea, imi place cum pune problema, imi place ca i se potriveste emisiunea. Tot mie imi place si Huidu. Da’ de ce sa nu-mi placa? Doar nu mi-a facut nimic. Era o vreme in care emisiunea „Cronica Carcotasilor” era printre preferatele mele. De asemenea,”In gura presei” este inca printre preferatele mele ( si nici nu am prea multe, de fapt). De Victor Ciutacu nu prea am ce zice, ca el nu ma atrage de fel. Si e si insurat, deci nu, mersi. (cu toate ca si Huidu e insurat, dar noh)

Oricum, nu sunt in masura sa contest calitatile si aptitudinile intelectuale ale niciunuia dintre ei; si nici calitatile emisiunilor pe care le prezinta sau la care sunt invitati. Nu sunt in masura sa comentez nici calitatile, de fapt, aptitudinile comentatorilor blogurilor lor. Adevarul e ca intr-o tara atat de libera precum a noastra, ne permitem sa ne dam cei mai rotunzi din lume. Ceva imi spune ca cei mai multi dintre ei sunt intr-adevar rotunzi, eventual frustrati. Doar zic; a se traduce prin „imi dau cu parerea”.

In cealalta ordine de idei… aceste trei personaje, discutate si „rasdiscutate”, nu-si dau seama ca rade lumea de ele? Cu toate ca imi place mie de ei, nu pot sa nu ma abtin cand vad ce-si pot spune unii altora. Dar cate clase aveti? Ca si un pusti de 10 ani (nu zic 5) ar rade de s-ar indoi la circul pentru care va dati in stamba. Lasati asta pentru politicieni, ca doar de aia ii avem! (sau poate ca sunt eu prost informata, ca sa nu zic dezinformata) Nu mai aruncati unii in altii cu acuze de gen politic, familial, conjuctural, colegial, sau de orice alt fel. Repet! Alta treaba nu aveti? Sau poate ca voi castigati atat de bine incat sa nu va mai agitati in cautarea domnitorului justitiar care i-ar pune la punct pe toti restul: „aia hoti, astia hoti, mama lor la toti!”

Dar chiar va rugam toti, terminati cu balciul ca ati ajuns de rasul natiunii! Serios! Spre binele vostru. Si daca a ajuns o copila ca mine sa va zica treaba asta… e naspa! (pana si eu imi dau seama, adica)

Mie oricum imi place de voi, ca nu mi-ati facut nimic. Si sunteti si destepti, unii basca mai sunt si aratosi. De ce sa va consumati timpul si nervii cand „traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”? Sau voua nu va ocupa timpul lucrul asta? (Hudi si Ciutacu n.r.) „Rusinica, rusinica!”

Stiu eu ca puteti mai mult! Lasati-i pe cei avizati in domeniu sa se scuipe, sa se injure, sa se coboare la nivel de mahala. E chiar irelevant care, despre cine, ce a zis. Dati-le dreq de aberatii, de neaberatii, de pareri, de gramatici, de frizuri si mai stiu eu ce alte minunatii, ca nu-s de voi. Parerea mea!

33 comentarii (+add yours?)

  1. radu viancu
    Oct 14, 2008 @ 19:06:04

    calitatile lor intelectuale?🙂 gooooood! tre sa-l lecturam putin si pe Hume pt a analiza calitatile lor intelectuale / si pana la urma care-ti place mai mult?

  2. Irina
    Oct 14, 2008 @ 19:51:20

    Ti-am tot citit blogul de ceva vreme si am constatat, nu de putine ori, ca sunt greseli majore de scris, care nu sunt accidentale, ci sunt rezultatul nestapanirii limbii romane. Imi pare rau sa iti spun, dar consider ca este cel putin jenant ca un student in anul al III-lea la Facultatea de Jurnalism sa nu stie sa scrie CORECT in limba romana. Vezi in postul de mai sus exemplul ” Da-ti-le dreq ” (pot baga mana in foc ca nu e o greseala de tehnoredactare). Rusine, viitoare jurnalista, rusine! Decat sa stai sa postezi diverse, mai bine ai pune mana pe Gramatica Academiei si ai vedea ce se mai intampla pe acolo, s-ar putea sa te ajute🙂 Toate bune in rest! Irina.

  3. Alexandra
    Oct 14, 2008 @ 19:51:57

    @ Radu: Spuneam doar ca nu sunt in masura sa le contest calitatile intelectuale ( se poate traduce si cu „nu ma cred cu nimic mai desteapta” )
    Nah ca nu-ti zic de cine-mi place mai mult si nici pe ala pe care l-as lua acasa :))

  4. Alexandra
    Oct 14, 2008 @ 19:54:56

    @Irina: ei nah! Te-ai trezit tu cu aproape 7 ani mai desteapta decat mine. Pai corecteaza-ma, ca nu-i cu suparare. Mai gresesc si eu, ca nu sunt Zeita. Poate ca esti tu, si de aia mi te lauzi… Si cam care ar fi greselile alea majore? Ca sa stiu sa ma corectez… Oricum, nu te-am invitat eu la mine pe blog; daca nu-ti place ce si cum scriu, imi pare cu regret. In privinta greselilor majore neaccidentale ( sunt convinsa ca as fi ajuns in anul al III- lea la Jurnalism daca nu stiam sa scriu), scuzele mele. Ai un 10, acum stai jos?🙂 Numa bine!

  5. Dorin Spoaller
    Oct 14, 2008 @ 20:23:42

    :))) ce ma distreaza astia care corecteaza tot…
    Alexandraaaa, deontologia, dar deontologia unde e ???
    :)))

  6. Dorin Spoaller
    Oct 14, 2008 @ 20:24:45

    Pune, bah, o poza cu tine sa vada lumea cine imi e sotie…

  7. Invizibilul
    Oct 14, 2008 @ 20:26:31

    @Irina si eu gresesc la greu sa stii …😀 poti sa treci oricand pe la mine sa imi zici si mie greselile caci imi este lene sa le caut singur😉

    @Alexandra „sunt convinsa ca as fi ajuns in anul al III- lea la Jurnalism daca nu stiam sa scriu” – asta mi-a placut, mare adevar!😉
    Cat despre subiectul de mai sus … faza este ca chiar nu au treaba si normal tre sa mai apara si ei in vizor cu ceva nou… de regula circ dar merge si acela cum la romani le place e binevenit. Circ sa fie !!! 🙂

  8. Alexandra
    Oct 14, 2008 @ 20:27:22

    Lasa ma Dorin. Da’ ce, dup-aia sa zica : „uite-o si pe aia, e frumoasa, dar tare proasta mai e saraca! „

  9. Irina
    Oct 14, 2008 @ 20:57:37

    Ce-mi place de voi,chiar ma distrati. Nu imi pierd vremea cu comentarii inutile,pentru ca oricum sunteti muuuuuult prea departe ca sa va puteti da seama de ceva. Veti termina celebra facultate, veti fi in continuare la fel la agramati, in continuare la fel de neaccidental,veti fi mandri ca lucrati in Media….etc, va veti vantura in masini cumparate mai degraba din banii altora, decat din salariile voastre cel putin modeste ( dar,deh,da bine si asta….), veti povesti ridicol intamplarile minunate sau mai putin minunate prin care ati trecut in timpul vacantei petrecute cine stie pe unde si exemplele pot continua. Din pacate, concluzia este una singura….la fel de dureroasa: cei mai multi dintre voi faceti parte dintr-o generatie agramata,prost crescuta,infatuata…si ma opresc. In ceea ce priveste ofuscarea ta, Alexandra,da-mi voie sa iti spun ca nu am de gand sa intru in discutii stupide,privind inteligenta mea vs a ta…sau cum o fi. Stau jos, am 10 si trag aceeasi concluzie : chiar nu stii sa scrii, „imi pare cu regret” si mie. Numa’ bine si tie!…ma rog,si voua!!!

  10. Dorin Spoaller
    Oct 14, 2008 @ 23:24:38

    @irina
    eu stiu ca „distrati” se scrie „distraţi”, iar „voua” e, in limbajul celor care critica munca altora cand in realitate ei sunt parazitii societatii, „vouă”… Si exemplele pot continua.
    Din greselile tale pot intelege doua lucruri:

    1.Fie esti o mancatoare de cacat, o tuta moderna, care critica linistita uitand de vechiul „rade ciob de oala sparta”
    2.Fie esti atat de proasta incat nu-ti dai seama cat esti de penibila cand critici munca alteia atata timp cat tu, ca persoana fizica, nu stii scrie. E ca si cum Gigi Becali ar veni la mine si m-ar critica de ce headerul site-ului imi e .gif si nu .jpg.

    Sau, si imi cer iertare, poate esti doar o persoana foarte singura, ignorata si marginalizata de toti, care incearca din rasputeri sa atraga atentia si sa fie bagata in seama. Si care, din nou imi cer iertare, se leaga de limbajul internetului, „catalogandu-l” gresit, cand chiar ea se foloseste de acesta pentru a transmite o critica.

    Daca nu proasta, atunci cel putin penibila.

    O zi buna iti doresc.

    @alexandra
    Cum cuplurile sunt alcatuite din persoane care se completeaza reciproc, daca tu esti vazuta ca frumoasa, dar proasta, eu sunt vazut ca urat, dar destept. Ceea ce nu-mi convine. Dar daca ar fi sa reflecte intr-adevar realitatea, tu fiind frumoasa si desteapta inseamna ca eu sunt urat si prost. Ceea ce iarasi nu imi convine.

    p.s sper ca iti sunt activate diactiticele pe blog, ca de nu atunci nu imi fac inteles punctul de vedere :))

  11. Alexandra
    Oct 15, 2008 @ 06:57:15

    @Irina: Nu aveam si nici nu am de gand sa ma cert cu tine. Putin imi pasa ca frustrati/e ca tine acuza Media din Romania zilelor noastre. Asta e, astia suntem, daca nu-ti convine, emigreaza. Uite, ma ofer sa ma marit cu tine ca sa ai dubla cetatenie si sa poti pleca.😉
    Spui ca nu-ti pierzi vremea „cu-comentarii” inutile ( nu o fi cacofonie, dar nu suna bine; poate ca stii tu sigur cum e).
    Oricum, sper ca masina cumparata din banii tai, in cazul in care esti contribuabil, si a altora de asemenea, sa fie una cel putin buna. Altfel, afla ca nimic din ce am facut pana acum nu a fost datorita faptului ca sunt „fata lu’ tata”, sau ca „am umblat pe sub birouri, fara sa caut scame”. Deci chiar nu ai de ce sa te legi de mine. Eu una nu am nimic de impartit cu tine. Nu ma mai acuza pe mine de toate alea si vezi-ti lungul nasului. Sau, poate, te-ai fi nascut si tu vreun Dumnezeu Atotstiutor si eu te supar. Of, ca mare-i gradina Ta, Doamne, si multi ii sar gardul!
    @Dorin: Multumesc, iubire, pentru ca sari asa in apararea mea. Sa stii ca nici eu nu scriu cu diacritice (din simplul motiv pentru care, dupa logica mea de balta, in Vista, sau cel putin la laptopul meu, nu corespund dicriticele asa cum trebuie cu alte sisteme de operare, si in loc de „tz” imi apare un patratel, spre exemplu). In ceea ce priveste aspectul fizic, e chiar irelevant modul in care arat; si cu atat mai putin relevanta corelarea cu mintea mea. :*
    Si, una peste alta, va multumesc ca va pierdeti vremea citind prostiile astea agramate de pe blogul meu! Sper sa aveti loc sa va furisati printre greselile gramaticale majore.

  12. Dorin Spoaller
    Oct 15, 2008 @ 09:08:40

    Asa sunt eu, cavaler cu fetele frumoase si destepte si nesimtit cu alea urate si proaste :)))

    ce ieftin suna :))

    zici ca-s pe servus 5 (copright of Ale. S.)

    Diacriticele in Vista sunt usor de instalat. Dar greu de folosit. Mai ales pe o tastatura de laptop. Madame Irina se lega de lipsa corectitudinii in scrisul folosit pe internet, in mare cel informal : dreq, pitzipoanca, k, etc. Dar e atat de aeriana incat a uitat ca limba romana foloseste diacritice. Asa ca s-a umplut de penibil.

    Pam oam.

    p.s. Azi noapte pe unde-ai dormit ? Ca te-am tot asteptat cu cina si n-ai mai venit. Mai ai pe cineva ? Inseli ?

  13. Irina
    Oct 15, 2008 @ 10:38:16

    @Alexandra: proasta banuiam ca esti ( nu mai proasta decat Dorin),insa nu si lesbiana. Ma opresc cu commenturile,pentru ca este o reala pierdere de timp.Ati putea parasi voi tara linistiti,ca nu ar fi nicio pierdere pentru biata tara si asa suprapopulata de indivizi asemanatori voua.

  14. Dorin Spoaller
    Oct 15, 2008 @ 12:08:44

    Ooooo, m-ai lovit la sufletel :)) Mama ta cred ca e foarte mandra de tine :)) Du-te asculta-l in continuare pe Guta si Salam. Hai, du-te repede, pana nu termina :))

    Sau inca nu ai terminat de iti satisfacut pe internet frustrarile din viata zilnica ?

    Daca vrei poti continua. Daca asta te face sa crezi ca esti o persoana culta si importanta. Continua. Pe mine ma distrezi :))

    Ce faci tu aici se aseamana cu cei care au puţă mica si masina tare. Esti o anonima in realitate si iti dai importanta pe internet. Intr-un mediu virtual.

    Ma uit la tine cum ma uit la un spectacol de la circ :))

    Mama ta cred ca e foarte mandra de tine.

    Pam Pam…

  15. Laura
    Oct 15, 2008 @ 16:11:42

    Vai, ce-i aici🙂 Nu cred ca s-a luat nimeni de nimeni ca poceste limba romana prin „k, dreq, tz” etc. Si nu e vorba nici de greseli pe care le faci cand scrii repede sau de aspecte precum omiterea diacriticelor (mie, spre exemplu, asa cum le am setate, nu mi le accepta pe site-ul asta🙂 ). Era vorba numai despre chestiuni de bun-simt as spune ale gramaticii limbii romane : duceti-va si nu duce-ti-va, nu stii – in loc de nu sti, va fi – si nu va fii si exemplele pot continua. Lucruri pe care, pur si simplu, nu le poti scrie pretextand, mai apoi, ca erai obosit sau ca nu esti zeu/zeita. Si lucruri pe care le-am vazut pe blogul asta din cand in cand, atunci cand il citesc. De aici si pana la un circ mai mare decat cel al lui Huidu&co., e drum lung🙂 Iar comentariile voastre sunt mai mult decat simpliste. Daca voi credeti ca, facand niste corectari de clasa a IV-a de ordin gramatical, o persoana devine atotstiutoare sau frustrata, atunci va aflati intr-o situatie cvasi-trista. Si Dorin, incearca sa iti controlezi comentariile de tipul „Mama ta cred ca e foarte mandra de tine”. Poti sa te iei de o anumita persoana, poti sa te certi cu ea cat vrei, chiar in kktul (na!😛 ) asta de mediu virtual, poti sa intreci limita bunului-simt, dar nu implica parintii, copiii, verii etc respectivei persoane😉 Cheers!

  16. Dorin Spoaller
    Oct 15, 2008 @ 16:33:17

    Daca exista un manual al certurilor on-line, imi cer scuze, n-am stiut. Atata timp cat o persoana se leaga de mine, fara a ma cunoaste, reactia mea va fi una usor exagerata, dar normala.
    Nu cred ca m-am coborat la nivelul unui badaran, puteam injura si blestema :))
    Am fost amabil :))

  17. Alexandra
    Oct 15, 2008 @ 16:41:08

    Uite nr Irinei ( Hertanu) : 0754 026 733. Poate ca mai e valabil. ( procedez si eu ca Mircea, si fac treaba asta). Laura, cu tine nu am nimic inca. Daca am gresit, my bad. Daca nu, Doamne’ ajuta!

  18. Dorin Spoaller
    Oct 15, 2008 @ 17:08:45

    De ce i-ai dat numarul ? Vrei sa-i fac credit ? Esti zuzu ?! :)) Sau vrei sa-i deranjez plictiseala ?! Dumnezeule, daca ma suna inapoi ?!?!

  19. Dorin Spoaller
    Oct 15, 2008 @ 17:11:02

    Pune mai bine o poza cu ea, ca o preiau la mine pe blog si radem toti impreuna🙂

  20. Laura
    Oct 15, 2008 @ 22:28:57

    Alexandra, ce ai vrut sa demonstrezi cu numarul ala? Ca poti sa faci rost de un numar de telefon al unei persoane pe care nu o cunosti? Congrats, babe!😛 Ma bucur ca nu ai nimic cu mine „inca”, I’m exalted, nici eu nu am nimic cu tine, sper ca nu ai inteles asta din ce am scris mai sus. Nici n-as avea ce sa am pentru ca nu te cunosc decat din vedere, nu am avut nicio discutie, n-avem treaba etc. Iti citesc numai blogul, sunt deranjata de anumite greseli, le accepti, le corectezi si gata, n-as avea motive sa „am ceva cu tine”.
    Dorin, tare interesante ideile tale, aproape ca esti amuzant. Intrebarea mea este, totusi, una singura : pot sa iti „preiau” si eu din pozele de pe blogul tau sa le pun la mine pe blog, sa radem toti impreuna, care suntem? Sau sunt „sub incidenta legilor Copywrite-ului”? (apropo, acolo probabil voiai sa scrii copyright dar fie te-ai emotionat, fie esti mult prea „cul” ca sa mai tii seama de anumite aspecte). A, si un P.S. pentru Dorin : scumpule, scoate-ti pozele minunate in care apari cu ochelari de soare prin casa. Daca esti cuminte, iti spun si de ce🙂 Numai bine, copii!🙂

  21. Dorin Spoaller
    Oct 16, 2008 @ 09:00:40

    Ai dreptate. Asa e. Mai sus am scris corect, E posibil sa fi fost o greseala de moment, sau pur si simplu sa fiu un incult. Nu mi-e rusine cu asta. :)) Toti avem defecte :))

    Sau poate doar faceam putin haz de imaginatia si spiritul de observatie a unor persoane de pe acest blog :)) Nu vom afla niciodata.

    Pozele nu le scot fiindca stric balanta integrarii in natura. Dar ma bucura ca te-ai chinuit putin sa intri si la mine pe blog. Multumesc pentru trafic.

    Daca vrei poze cu mine, ne intalnim si ne facem poze asa cum stiu eu. Dupa care esti libera, la fel ca mine, dar liber, sa pui pozele unde vrea muschii tai. Da, ai dreptate, e unde vrea muschiul tau. N-am ce face, sunt un incult. Sau poate doar fac haz de spiritul tau de observatie. Nu vom afla niciodata… Of of…

  22. Dorin Spoaller
    Oct 16, 2008 @ 09:02:35

    p.s. ca e la moda.

    Daca tot faci corecturi fara sa ceri taxa, intra si prin articolele scrise de mine, fiindca scriu cam mult si e posibil sa-mi scape niste greseli. Multumesc anticipat. Esti o scumpa :*

  23. Dorin Spoaller
    Oct 16, 2008 @ 09:09:16

    post post scriptum : nu am inteles exact ce imi reprosai la partea cu „preiau”. Daca vrei, imi dai o poza cu tine si iti arat ce inseamna „sa radem toti impreuna”.

  24. Alexandra
    Oct 16, 2008 @ 10:23:24

    Laura, nu am vrut sa demonstrez nimic. Dar daca vrea cineva sa-i spuna ceva personal, poate sa o faca direct, fara ca blogul meu sa fie intermediar. (nu de alta, dar in particular multi au injurat-o; eu nu am de ce sa o fac, pentru ca nu o cunosc, n-am ce comenta despre ea).
    In alta ordine de idei, abordarea ta mi se pare corecta. Daca nu ma cunosti si nu ai nimic de impartit cu mine, nici nu ai de ce sa faci judecati de valoare la adresa mea. In schimb, altii isi permit sa ma faca proasta si agramata fara ca macar sa ma cunoasca. Dupa cum am mai scris, greselile mi le asum, insa, sa nu ai impresia ca daca am scris „va fii” in modul asta sunt o agramata. Nu prea am obiceiul de a sta sa corectez toate „i-urie” puse anapoda sau nepuse deloc, asa cum nu am obiceiul de a sta cu Gramatica Academiei in fata atunci cand scriu o propozitie (poate ca altii o fac). Singurul lucru punctual e faptul ca esenta conta in articolele mele, ideea de baza si CE am scris. Nu cum, nu cu cate greseli, sau mai stiu eu ce. Daca intr-adevar cineva are rabdarea si rautatea necesara astfel incat sa stea sa-mi corecteze mie greselile in loc sa comenteze mai degraba ceea ce am scris, atunci inseamna ca persoana respectiva e cu mintea mult prea odihnita… (ceea ce nu e de bine). Alte expresii care zgarie unora urechile fac parte din vocabularul meu „oral”, iar blogul asta nu se vrea a fi un fel de manual de romana. Sunt ganduri de-ale mele, pe un blog cu valoare personala; cui nu-i convine poate sa-si dea eject singur, ca nimeni nu-i obligat sa citeasca sau sa comenteze ceva. Asa cum nici eu nu sunt obligata sa accept toate cometariile rautacioase ale unor frustrati/frustate. De acum incolo, cine se mai oboseste sa ma faca proasta fara sa ma cunoasca din vedere macar, are comentariul sters! Si NARE DE-CAT SA SE DUCA IN ACADEMIA MASII SI SA M-AI CITEASCA INCA O PAGINA, CA SIGUR IA SCAPAT CEVA!

  25. Dorin Spoaller
    Oct 16, 2008 @ 11:05:10

    Amin

  26. Laura
    Oct 16, 2008 @ 11:44:10

    Dorin, n-ai pentru ce sa imi multumesti, in cazul in care si comment-urile ajuta la ceva pe site-ul/blogul cuiva (asa cum e faza cu traficul), anunta-ma si ma mut pe blogul tau, sa nu mai fie blogul Alexandrei(careia nu mai am sa ii spun nimic) intermediar😀
    In alta ordine de idei, ce presupune o intalnire in care sa ne facem poze „asa cum stii tu”? Adica ne spalam parul amandoi, dupa care ne facem poze cu telefonul,purtand ochelari de soare prin casa? Suna tentant, but no, thanks😀 Si nici partea cu „da-mi o poza cu tine si iti arat ce inseamna sa radem toti impreuna nu ma atrage. Este, totusi, de apreciat faptul ca te invarti in jurul a 2-3 chestii in toate commenturile, iar repetitiile tale (care ajung sa fie de-a dreptul..hmm..stupide?) demonstreaza faptul ca sistemul tau de argumentare este la pamant. In caz ca n-ai inteles ceva, nu ezita sa ma anunti si o sa fiu mai explicita, scumpule!

  27. Dorin Spoaller
    Oct 16, 2008 @ 12:09:13

    ok. Le iau pe rand.

    Am si eu 6 poze amarate pe blog si te tot legi de ele. Din alea 6 doua daca sunt facute de mine. Sau poate am o mana de vreo 3-4 metri. Vedem.

    Pozele facute de mine nu sunt exceptionale, dar reflecta realitatea. Ipostazele in care prind fetele in poza sunt aceleasi. Te vei incadra perfect. Cunoscatorii stiu la ce fac referire.

    Sistemul meu de argumentare este la pamant. Corect. Suntem, in sfarsit, pe aceeasi lungime de unda. Am defecte. E clar. Insa problema e ca eu ma consider perfect. Tu nu ai aceeasi problema. Fiind perfecta.
    Sau poate prin aceasta repetare a argumentelor incerc sa te fac sa observi ceva. La tine. Si nu reusesc. Si atunci nu mai e problema mea, ci faptul ca esti incapabila sa intelegi si sa porti un dialog normal si decent. Sau, daca nu ti-ai atins inca maximul penibilului, poate te vei lega de exprimarea mea incoerenta.

    Pe blogul meu, scumpo, deja erai luata la suturi de celelalte persoane vizitatoare. Persoane care ma cunosc si care stiu cat de penibil, agramat si incoerent sunt in realitate. Si acolo decenta in comentarii nu isi prea are locul. Sau poate iti inchipui ca acolo esti singura vizitatoare ? Posibil. Asa ca mai bine iti traiesti faima aici, intr-un anonim cu care, sunt sigur, esti obisnuita.

    Pentru a termina in stilul tau, imi permit sa-ti fac o usoara caracterizare, un profil al persoanei pe care o reprezinti cu atat de multa mandrie:

    Femeie, 25-30 de ani, necasatorita, fara copii, voluminoasa (in special in solduri). Lucrezi ca secretara sau ceva in genul acela, stai mult pe scaun (de acolo soldurile celuloase). Iubiti la activ cam 2-3, si aia plecati rapid de langa tine.

    Poate gresesc, dar m-as mira. Cu siguranta vei nega si vei spune ca esti o frumusete unica, atat frumoasa, cat si desteapta, dar, sa fim seriosi, cine te crede ? Tu, orice profil mi-ai face, tot penibila ramai. Fiindca Ale ma cunoaste. Iar daca vii la mine pe blog cu profilul, pleci mai repede decat iubitii de langa tine.

    Poate iti gasesti alta sursa de adrenalina, scumpo, fiindca aici tot ce faci e sa demonstrezi limitele extrem de ridicate ale penibilului femeii din Romania.

    O zi buna.

  28. Dorin Spoaller
    Oct 16, 2008 @ 12:30:39

    P.S. daca esti mai batrana decat am spus mai sus, imi cer scuze, voi vorbi de acum cu „dumneavoastra”.

  29. Laura
    Oct 16, 2008 @ 12:40:17

    Hahaha! Asta chiar mi-a placut. Le iau si eu tot pe rand :
    -la partea cu pozele, nu mai comentez, poti sa-ti pui orice fel de poze vrei tu, ziceam numai ca dai usor in penibil cu pozele de tip hi5 printre chestiile dragute de altfel pe care le scrii pe blog. Atat.
    -nu ma consider perfecta, nu am spus asta si nici nu o sa o spun vreodata. Imi pare rau daca asta ai inteles tu. Rau pentru tine, evident. Sincer, nu cred ca incerci sa ma faci sa observ nimic la tine, cred ca ramai fara idei si argumente si atunci le reiei pe cele folosite anterior. Ceea ce din nou nu ma deranjeaza, doar ca devine plictisitor la un moment dat. In ceea ce prinveste partea cu nu inteleg si nu pot purta un dialog normal si decent, da-mi voie sa te contrazic, scumpule. Mai ai nevoie de argumente?
    -„Si acolo decenta in comentarii nu isi prea are locul”. Tocmai de aia poate prefer sa „discut” pe blogul Alexandrei, nu sunt tocmai o fana a discutiilor „ca la usa cortului”.
    -nu imi inchipui ca sunt singura vizitatoare a blogului tau, din nou o concluzie pe care ai tras-o fara sa ai nici o premisa. Pai e frumos asa?🙂
    -daca prin anonim intelegi sensul de baza, adica persoana care nu isi dezvaluie numele, atunci nu, nu sunt o anonima. Am spus cum ma cheama, nu cred ca e asta o problema. Conotatiile cuvantului anonim se refera, probabil, in ceea ce te priveste, la faptul ca nu am un nume „sonor” precum eu stiu care „Andree” Banica. Nu, nu am un astfel de nume, nu ma cunoaste juma’ de tara. Am lamurit-o si pe asta, happy now?
    -in ceea ce priveste profilul pe care l-ai facut, am un singur „of” : spune-mi, te rog, ca esti student oriunde in alta parte, dar nu la psihologie. Pentru ca ai fost atat de departe de adevar. Totusi, ai avut dreptate in 3 privinte: sunt femeie, sunt necasatorita si nu am copii😀 Crede-ma ca daca m-ai cunoaste, si tu te-ai speria de ce ai scris acolo. Dar deja nu are rost sa-ti mai explic ce si cum, ar insemna prea mult pentru tine. Daca tii neaparat, o sa iti trimit o poza cu mine. Asa, sa o pui pe blog si sa radem toti impreuna, ca stiu ca iti place lucrul asta😛 (nu o sa ma leg de faptul ca un gest de tipul asta e mai mult decat simplist si retardat. Daca te face fericit, go for it!)
    -eu nu vreau sa iti fac niciun profil, scumpule. Tu te cunosti mai bine, prietenii tai de asemenea, nu sunt eu in masura sa stau sa ma gandesc oare cum oi fi tu in realitate din ceea ce scrii pe net? No way babe. Nici la partea cu iubitii nu ai nimerit-o, din pacate.
    -cat despre ultima parte, daca eu demonstrez limitele extrem de ridicate ale penibilului femeii din Romania, tu le demostrezi pe cele extrem de ridicate ale penibilului pustanilor din Romania. Dar hai sa nu discutam in termeni din astia, nu are absolut niciun rost atata vreme cat nu ne cunoastem.
    Acestea fiind spuse, iti urez o zi buna si tie, scumpule!🙂

  30. Dorin Spoaller
    Oct 16, 2008 @ 13:04:20

    In primul rand trebuie mentionat ca diferenta dintre noi doi este capacitatea mea de a imi asuma penibilul. De altfel am scos pozele acelea, considerand ca ai dreptate.

    Si, ai dreptate, nu incerc sa te fac sa observi ceva la mine. Ci la TINE. Nu esti prea atenta…tz tz…

    Prin anonim faceam referire la altceva, dar imi e lene sa explic.

    Daca am gresit cu nr de iubiti, imi cer scuze. Dar nu inteleg ceva. Au fost mai multi, sau mai putini ? Ca nici cum nu iesi bine…

    Ooo, cu pustan ai nimerit-o, sincer. Imaturitatea mea este extrem de cunoscuta. Din pacate nu reusesc sa trec de aceasta etapa :)). Poate, la nivel de subconstient, nici nu vreau. Maturitatea implica seriozitate si eu nu sunt capabil, momentan, de asa ceva. Dar asta e o alta discutie.

    Pam pam

  31. Laura
    Oct 16, 2008 @ 13:17:58

    Sunt multe diferente intre noi, scumpule. Eu nu imi asum acest „penibil” despre care tot vorbesti pentru ca nu imi pare nimic penibil in a face cateva corectari de ordin gramatical – in fond de aici a pornit totul. Nu stau sa iti explic mai multe. Imi pare rau ca nu sunt prea atenta, multi-taskingul ma omoara, scuza-ma😛
    La partea cu iubitii sunt multe de spus, in primul rand depinde de ce anume intelegi tu prin iubit si alte chestii asemanatoare, se poate discuta o gramada pe tema asta.
    Cat despre maturitatea ta, iar nu am nicio obiectie, e bine ca recunosti faptul ca nu esti capabil momentan, imi pare bine totusi ca te-am facut sa vezi lucrurile si dintr-o alta perspectiva (banuiam eu ca esti baiat istet si nu o sa lasi pozele alea penibile care ti-ar fi afectat imaginea in care investesti atat🙂 ). Cam atat, mi-a facut placere sa discut cu tine, scumpule! See ya

  32. Andreea Ionescu
    Oct 23, 2008 @ 07:23:49

    Aici se discuta despre articol sau ce?

  33. Dorin Spoaller
    Oct 23, 2008 @ 10:34:47

    nu, am uitat de mult care era topicul :))

Lasă un răspuns

