Javra


Sunt cateva motive datorita carora am dus cu mine in seara asta, in Gara de Nord, catelul ( mai degraba cateaua), pe Puff… Pentru a putea merge sa-mi iau un pachet fara sa-mi fac griji si fara sa-i plang de mila catelei ca ramane singura, am luat-o cu mine, stiind ca in metrou moare de frica de zici ca-i speriata de bombe.

Cu chiu- cu vai, o tarasc pana in metrou, acolo sta cuminte, iar la iesire, fuge mai ceva ca din pusca. Stiam deja ca nu-i normala, da’ e figura mare. Ajungem frumos, mai mult ea tragand de mine decat eu de ea, si ne instalam langa centrul de informatii. Acolo trece lumea pe langa noi ca si cand n-am fi, iar cand ne observa, se uita lung ba la mine, ba la cutu. Ce dragut e… uite, catelu’!

Mda… si, la un moment dat, o stimabila vaca ce trece pe langa noi fara sa se uite macar pe unde merge, se simte amenintata de catelu’ care sare asa putin la ea sa o pupe; fara sa maraie, fara bale, fara nimic- asa face ea, sare sa pupe pe toata lumea, sau sare sa-i muste pe aia rai ( va las pe voi sa concluzionati de ce sarise ea, dupa ce cititi urmatoarele)…

Dupa ce ma scuz ca micuta nu musca, stimabila vaca, repet, simtindu-se amenintata, sare de cur in sus doi metri, de zici ca sarise la ea te-miri-ce dragon: Tine-ti, tu, javra…!!! (mai bodogane ea ceva, printre care si un cuvant de „alint” la adresa mea)… Eu, vorbind la telefon, si, evident, ocupata sa-mi tin catelul langa mine, sa nu fuga, la cat de speriata era, tip la stimabila: Javra esti tu!  si-mi continui conversatia fara sa mai dau atentie „doamnei”. Insa, spre uimirea mea (recunosc, nu ma asteptam), apare un stimabil bou, probabil consort de-al vacii: Ce-ai zis tu? Pe cine faci tu javra?  Eu, la fel de amabila, ca se poarta: Pe aia!  Boul, iritat: Tu, ia vezi! Ca acum iti trag una! Ce cauti cu javra aici? Acum iti trag una! Eu, foarte calma, cu telefonul inca la ureche: Poftim???  El, curajos: Nesimtito! Eu, politicoasa: Nesimtit esti tu! Si individul pleaca, bodoganind, iar conversatia oficiala se incheie aici, insa, in gandul meu, cuget de una singura: Boule, ia-te de unu’ de masura ta, ce te dai la o pustoaica de 20 de ani? Si am voie cu catelul pe unde vreau eu, na! Si, spre deosebire de javra ta, a mea e in lesa, si are aproape 10 luni si 25 de kilograme, nu vreo 35 de ani si gabarit depasit! Da tu numa in mine, ca doar nu am catelu’ cu mine degeaba, BOULE, cu tot cu vaca ta cu cabina!

Trageti voi concluziile, ca eu am conchis: suntem un popor de tampiti, carora li se pare ca gara, sau, in speta, soseaua, e numai a lor, si ca orice animal face rau si musca, si ca e cu atat mai periculos cu cat iubeste pe toata lumea si crede ca se joaca…

5 comentarii (+add yours?)

  1. allexab
    Oct 06, 2008 @ 15:28:38

    trebuia s-o dai dracu’ de vaca si s-o ignori.
    p.s.: nu stiam ca ti-ai luat catel…:( ce rasa e? vrem poze:D
    kisses:*

  2. raluci
    Oct 07, 2008 @ 06:39:13

    :))) foarte tare postul! in stilul caracteristic tie… pup!

  3. Alexandra
    Oct 07, 2008 @ 16:55:12

    @Ale: Pai e un fel de corcitura intre maidanez si bagaboanta… j/k. E mai degraba lup. Si nu e tocmai al meu, e al „casei”😀 inca nu am poze in comp, dar o sa pun si cu ea, sa nu zica nimeni ca sunt narcisista :))
    Kisses back!
    @Raluci: Sarut mana! Pups!😉

  4. Invizibilul
    Oct 10, 2008 @ 14:50:27

    Ce de animale … boi, vaci , javre!🙂 Suntem o tara de animale se pare. Oricum interesanta povestirea cu aceasta intamplare a ta … ar trebui sa faci un mic filmulet dupa ea … ar merge asa un scenariu!😉

  5. Estrella
    Oct 26, 2008 @ 12:48:33

    Vai de cate ori se intampla faza de astea… desi eu n-am caine, mi se intampla de multe ori sa ma enervez de ex. din cauza ciredei de vaci care sa plimba pe strada cand eu ma grabesc, sau a boilor care-si dau atata importanta de parca ei ar fi buricul pamantului… si intre timp isi bat joc de oricine si ruineaza viata oricui pt simplul fapt ca nu le place ceva…
    Anyway… fain post🙂 asa-i ce bine e sa le zici cate o vorba si ramana ei cu gura cascata? :))

Lasă un răspuns

