Asa, pustoaico….


… fa-ti treaba acum! – Asta am auzit ieri in timpul reportajului in care trebuia sa fiu amanta. De fapt, mai multe amante, ca am schimbat bluze si peruci… pana am ajuns sa fiu naturala si, cu ocazia asta, sa fiu acuzata de senzualitatea miscarilor. S-a lasat cu o invitatie la photoshooting din partea cameramanului, dar cu o conditie, de fapt doua: sa inceapa sa cada frunzele prin Herastrau si sa mai slabesc 3-4 kile. Deci cum? Ti se pare ca-s grasa? Da! „?”

Mai tarziu, la Unirii, dau de-un prieten cantaret (Zoli) care ma pupa si se bucura ca ma vede (si eu pe el) si care ma intreaba cum stau cu silueta. Adica ce? Sa mai slabesc? Pai da, vreo 3-4 kile. Poftim? Adica si tu? Adica nu m-am ingrasat deloc din primavara…. sunt tot la fel… Da’ acum sunt grasa? Bah, deci ce-aveti cu mine? Ce naiba sa mai fac? Nu ajunge ca nu mananc decat o data pe zi? Ar trebui sa nu mananc deloc sau eventual o data la doua-trei zile… Oricum, daca nu va place, nu va uitati. Eu stiu ca-s grasa, dar nu cred ca pot slabi pocnind din degete. Inca nu apelez la metode drastice… mai am si eu putintica rabdare. O sa ies cu o punga pe cap pe strada, promit, numai lasati-ma in pace. Daca nu aveti cum sa ma ajutati sa slabesc, atunci nu-mi mai spuneti nimic. Bine ca sunteti voi frumosi!

In alta ordine de idei, ca tot m-am enervat, trebuie sa trec la un subiect mult mai placut, in ideea in care s-a dat startul sarbatoririlor: La multi ani, Raducu! si La multi ani, Iulia! Cei doi sunt oameni foarte apropiati de sufeltul meu: el e „frate-meu” si ea e cea cu care impart casa. Deci sa-mi traiasca si sa fie fericiti si sanatosi ( ca restul vin de la sine). La multi ani si altora a caror zi de nastere a fost zilele astea si nu le-a spus nimeni sau nu le-au spus destui. Si, foarte important, pentru ca tot nu am apucat sa le dedic un post adevarat, trebuie sa le scriu si tatalui meu si fratelui „La Multi Ani”! Zilele lor de nastere au fost pe 24, respectiv pe 22 septembrie.

Pe de alta parte, voiam sa scriu postul asta despre altceva.. <Cum te imbraci… asa umbli pe strada!?> Deci, frate, cand le vad pe Pisi cu cizme pe ditamai soarele afara, mi se face rau. Adica mi se face rau la gandul ca alea trebuie sa fie foarte groase (desi nu neaparat) si combinate cu caldura de afara… iese… naspa. Bine, sunt si fete care au cizme de alea subtiri, de vara/toamna, ca sa zic asa, in care poti umbla si la o temperaura de vreo 20 de grade Celsius, insa cele mai multe sunt idioate (ma scuzati, fetelor) dar nu stiu cum isi inchipuie ele ca sunt mai cool cu alea imblanite in picioare. Jesus! Si eu port cizme toamna sau primavara, dar numai in cazul in care e foarte frig afara… Deci, inca nu are rost sa iesim din pantofi, botine, adidasi si eventual, sandale si balerini…

Si am mai descoperit niste piese faine… mai dati cate o tura si pe la „Muzica de-ti cad frunzele” si incantati-va urechile… Numai bine!

4 comentarii (+add yours?)

  1. krossfire
    Oct 02, 2008 @ 13:37:01

    Stai chill, ultima data cand am verificat erai ”buna” si oricum muncesti suficient de mult cat sa slabesti fara efort suplimentar😉

  2. Alexandra
    Oct 02, 2008 @ 13:38:56

    Da, mersi… as munci mai putin catre deloc daca n-ar fi cu suparare si in timpul asta m-as duce la alergat sau la dans sau la aerobic…😀

  3. Razvan
    Oct 03, 2008 @ 14:00:02

    Vai Vlad, dar ce limbaj „golanesc” folosesti, sunt cvasi socat:)).

  4. krossfire
    Oct 06, 2008 @ 16:13:09

    Imi dau lacrimile😛

Lasă un răspuns

