„Pitchul” visului meu


Daydream… I fell asleep beneath the flowers, for a couple of hours… what a beautiful day!

Niciodata nu m-am declarat o experta in arta fericirii, desi unii ar putea spune despre mine ca stiu cum sa-i ajut sa o intalneasca.. pe ea, fericirea, sau pe ea, aceea din visele lor, sau pe el. Eu insa sunt experta in arta de a visa… la acea zi perfecta, la acea excursie perfecta, la acel El perfect.

Barbatul meu ideal exista. Asa cum multi m-ar sau s-ar intreba cum arata pentru mine un El ideatic, asa ma intrebam si eu. Pana cand l-am gasit. El e mereu zambitor si vesel, e mai inalt decat mine si trebuie sa ma „imburic” putin pentru a-l putea saruta. Nu e gras si nu e nici prea slab, dar nu e nici musculos, nu-mi plac aia. E normal. Are corp de om, pe scurt. Totusi, ma poate lua in brate si ma poate ridica de jos, ma poate lasa usor pe pat si poate sa ma si ajute sa ma ridic de jos atunci cand cad. E tot timpul acolo pentru mine cand il sun si cand ii spun ca am patit ceva rau. Nu face nimic altceva decat sa-mi spuna ca ma iubeste si ma linisteste asa cum se linisteste marea dupa o furtuna. Nu e talentat nici la scris, nici la cantat; ma lasa pe mine sa fiu artista cand vreau. El e mai practic, mai putin visator, caci eu visez pentru doi. El nu-mi promite marea cu sarea, dar imi arata in fiecare zi marea sarata. Nu-mi promite nici stele si nici cai verzi pe pereti, caci calarim impreuna si numaram stelele cand stam intinsi pe iarba noaptea, in curtea noastra. Cand nu e langa mine si suntem departe, ne uitam spre cer si stim cat de aproape suntem, ca doar privim catre aceleasi stele si constelatii. Nu e prea romantic, dar gesturile il contrazic. Stie care-i muzica mea preferata si o are si el in calculator, ba chiar o fredoneaza. El e cadoul meu in fiecare Craciun si Paste, el e funda rosie de la orice alt cadou. El face echipa cu mine cand ma bat cu lumea si cu cei rai; putem fi numiti oarecum Superteam, caci suntem invidiati de toti si toti ar vrea sa ne vada despariti. Neeaaahhh, n-au sa vada! Pentru El as face orice, asa cum face si el pentru mine! Nu exista sacrificiu in cuplul nostru, pentru ca tot ce facem este o placere, tot ce face unul pentru celalalt e un alint…

Vom fi impreuna mereu, atata timp cat eu voi trai si vor trai si visele mele prin mine. Cat timp voi fi capabila sa visez, El va fi cu mine.

1 comentariu (+add yours?)

  1. Dorin Spoaller
    Sep 27, 2008 @ 11:49:10

    Frumos…

Lasă un răspuns

