Cerbul de aur si alte caprioare… 2008


Caprioarele am fost noi, cele care am lucrat la „Ne vedem la… CERB”, concurentele la marele premiu si vedetele de sex feminin care au participat la diverse cantari.

Cerbul de aur 2008 a fost asteptat de multi, mai putin de brasovenii din Piata Sfatului, care sunt terorizati de zgomot si vanzoleala. Dar a fost extrem de frumos, desi unii dintre noi au lucrat de luni pana ieri (6.09.08) de la 9 dimineata pana noaptea, dupa festival, cu pauza de masa de o ora, care se intampla sa fie ratata din cauza unor filmari amanate sau avansate in timp. Ne-am distrat, chiar daca am muncit de ne-au sarit capacele pentru o audienta modesta, care nu s-a deranjat foarte tare sa se uite la televizor inainte de ora 8 seara.

Cerbul de Aur a fost castigat de Razvan Krivach, Cerbul de Argint a fost luat in Suedia de catre blonzii de la Biondo (asa au facut si la Eurovision, tot locul al doilea), iar Cerbul de Bronz a fost lasat tot in Romania la Toni Poptamas& Desperado. Au mai fost acordate doua premii: premiul special al publicului- Annamari Dancs iar premiul special al juriului a fost luat de catre 3nity, tripletii din Franta.

A fost o experienta unica pentru mine pana acum, dar asta e doar inceputul😉 Brasovul e, in continuare, extrem de frumos, incat ma face sa ma gandesc la posibilitatea stabilirii mele acolo,la un moment dat, dar indepartat, din viata mea. O saptamana nu am avut cum sa ma uit la televizor, dar am fost la televizor, iar laptopul mi l-am carat degeaba, ca numa timp sa stau pe mess nu am avut :)) Oricum, totul a meritat, in special pentru ca m-am ales cu o caricatura semnata Stefan Popa Popas de toata frumusetea ( Rembrandt e minciuna, cu Picasso mai discutam😛 ) Cand o scot la licitatie va anunt. Pana una alta, vacanta mea s-a terminat de ceva vreme, acum mai am putin asa, cateva zile date cu tzaraita pentru odihna si rezolvat pobleme inainte sa ma intorc la Bucuresti. Va marturisesc ca am plans atunci cand a cantat Angela Similea- Sa mori de dragoste ranita, si ca mi-au mai dat lacrimile de cateva ori, pe cand cantau Banica junioru’ si concurentii piese care m-au impresionat de-a lungul timpului; iar cand au avut recitalul cei de la Simply Red visam, ca si cand eram acolo, dar zburam pe alta lume in timpul pieselor „I’m not over you’, „Sunrise”, „Stars” si altele. Ruslana a facut un show incendiar, intitulat „Wild Energy”, de ne minunam cu totii cum poate femeia aia sa danseze si sa cante in halul ala de bine atat de mult timp. Brenciu a avut un show modest, dar voce fermecatoare, iar la Iris nici nu am vrut sa stau din varii motive. Gagicuta din Spania, Natalia Rodriguez a fost tare simpatica si draguta la interviu, iar pe scena sexoasa rau, chiar daca spectacolul organizat a lasat putin de dorit. Toate puse una peste alta si tragand linie, Cerbul de Aur de anul acesta a fost „fain” tare! Mai sunt inca doua seri: asta, pe care am ratat-o, cu muzica populara si maine seara, lautareasca; pentru mine s-a terminat de ieri. Spor la treaba celor care inca mai muncesc! Pana una alta, va las cu inceputul festivaluli, „coperta” Cerbului de Aur.

4 comentarii (+add yours?)

  1. Dorin Spoaller
    Sep 08, 2008 @ 11:58:04

    Cerbul de Aur necesita un make-over, urgent ! Si spune-ne cam la cat s-a ridicat audienta. Asa, de dragul culturii generale.

  2. Nick
    Sep 08, 2008 @ 13:20:01

    Apropo de stabilirea in Brasov. Asa ma trec si pe mine niste ganduri sa ma stabilesc in Sibiu. Fiind din Bucuresti, cand vizitez Sibiul imi place asa de tare ca ma si vad intr-un viitor indepartat iesind la o cafea cu amicii mei, oameni exceptionali care nu se compara cu multi din Bucuresti.

  3. Alexandra
    Sep 08, 2008 @ 15:23:19

    @Dorin: Nu stiu cum te-as putea ajuta la make over😛
    Dar TVR1 a fost lider de audienta pe perioada festivalului.
    @Nick: Si Sibiul este un oras foarte frumos, dar cunosc mai bine Brasovul si intotdeauna am fost mai atrasa de el.

  4. vectorialpx
    Sep 09, 2008 @ 12:37:18

    e o chestie tare frumoasa Cerbul asta dar, ca toate chestiile frumoase din Romania, nu prezinta interes pentru stat atat timp cat nu aduce investitii lui X si lui Y… unde X, Y apartine multimii avarilor

Lasă un răspuns

