Spectatoare


„SPECTATÓR, -OÁRE, spectatori, -oare, s.m. şi f. Persoană care asistă la un spectacol, la o competiţie sportivă, la o ceremonie etc. ♦ Martor la o întâmplare, la un eveniment. – Din fr. spectateur, lat. spectator.

M-am hotărât: de azi înainte voi asista la viaţa mea, la filmul vieţii mele; voi fi spectatoarea scenariului pe care mi l-am ales să-l pun în scenă.
Până la Cerbul de Aur, de unde vă voi mai transmite câte una alta, prezentă fiind la faţa locului şi implicată în „oareşce” treburi, nu cred că o să mai auziţi de mine. Oricum nu am nimic anume de comunicat. Voi fi în continuare aici, probabil, dar undeva în rândurile din spate, de unde voi vedea cel mai bine ce mi se mai întâmplă. De acum încolo voi mai avea un martor de necontestat la întâmplări: pe mine!

Blog out. Inside out.

10 comentarii (+add yours?)

  1. raduborcea
    Aug 20, 2008 @ 08:09:08

    yeeee!!!!! deci VACANTA!!!! sper ca in perioada urmatoare intr-adevar sa asisti si sa nu te implici prea mult in evenimente care te-ar consuma (din toate punctele de vedere) si sa petreci mult timp cu tine…si cu mine, cand vin acasa:)) =))

    poop

  2. Alexandra
    Aug 20, 2008 @ 08:15:51

    We’ll do!😀 O sa petrecm mult timp unii cu altii, dar pana vii tu de la Bucuresti cred ca ajung eu acolo mai inainte… ;))

  3. Dorin Spoaller
    Aug 22, 2008 @ 16:18:57

    please don`t stop the music !!!

  4. Subiacent
    Aug 26, 2008 @ 07:39:52

    cerbul de aur si alte caprioare..

  5. Dorin Spoaller
    Aug 26, 2008 @ 23:35:50

    Hai bah inapoi ca ne e dor de tine

  6. Dorin Spoaller
    Aug 26, 2008 @ 23:36:18

    Si vrem poze

  7. Dorin Spoaller
    Aug 26, 2008 @ 23:36:44

    Cu tine, normal, sa nu se inteleaga altceva

  8. Dorin Spoaller
    Aug 26, 2008 @ 23:37:20

    Inca 2 commenturi si mi-am indeplinit obiectivul :)))

  9. Dorin Spoaller
    Aug 26, 2008 @ 23:37:46

    gata, ultimul…. hai inapoi si zi-ne ce, cum, cu cine si cat :))

  10. un admirator secret
    Aug 28, 2008 @ 08:25:30

    nu te lasa pacalita de rezonante, un scenariu nu poate fi pus in scena, chiar daca e scena-riu, doar o piesa de teatru poate fi… / un scenariu poate fi tras pe pelicula, e totusi o diferenta🙂

Lasă un răspuns

