Ne-am maritat


Am neamuri. Multeee… ca daca ma apuc sa le numar imi da cu virgula si perioada. Stiam de ele si pana acum, dar cum nu am pastrat legaturile, ne-am cam indepartat, sa zic asa. Da’ intamplarea face ca a trebuit sa se marite; ea, fata nasilor mei de botez ( astia care m-au botezat adica :)) ) Asadar, ne-am facut invitati si primiti la nunta mare, sambata, la Majestic in Sibiu. De fapt, nici chiar asa mare, ca invitatii n-au fost multi, dar petrecerea a fost frumoasa. Nu conteaza ca am ajuns acolo cu Lada lui bunicu’ si ca abia mai nimeream drumul pe DN1, ca este irelevant😛 Partea buna e ca am ajuns cu bine, ne-am petrecut tare fain, m-a dansat bunelu’ de m-a capiat si ne-am si intors cu bine a doua zi, dupa inca o reuniune de familii. Ma gandesc ca as pune niste poze, da’ nu care cumva sa ziceti ca sunt de hi5cinci sau de servus cinci!😀

1 comentariu (+add yours?)

  1. Dorin Spoaller
    Aug 03, 2008 @ 15:15:52

    bunoaco !😀

Lasă un răspuns

