Traficul, cu accent pe „i”


Ştiţi cum e cu „am auzit de la prietenul meu care are un prieten care a auzit că…” Ei bine, de la amicul Vlad din Bucureşti am aflat de site-ul traficul.org. Adică am văzut că are omul ceva site la status şi hopa repede eu să ma prind ce şi cum, să nu care cumva să nu vadă şi ochiu’ meu.

Aşadar şi prin urmare, vă invit pe toţi a vizita şi anume site-ul cu pricina (cu accent pe al doilea „i”), ca să vă minunaţi de ce mai fac unii şi alţii cu maşinile lor. Adică, printre altele, puteţi să şi votaţi într-un sondaj „Cea mai urîtă maşină„, „Cea mai gay maşină„, „Ţăranul lunii” , puteţi să vă şi jucaţi ceva dacă tot vă plictisiţi. Iar în cadrul profilului Lăb.rului în trafic, puteţi remarca vreo câteva caracteristici ale acestui specimen; amintesc şi eu vreo două ca să vă trezesc interesul:

„Daca ajungi intr-o intersctie – respectarea semnelor de circulatie sunt total optionale – cu cat ai masina mai mare cu atat ai mai multa prioritate.”

„Daca vii dinspre mare – nu sta niciodata in coloana (create oricum din cauza ta) – depaseste tot ce-ti iese in cale sa ajungi cu 3 minute inaintea tuturor.”

„Daca esti al 15-lea la semafor si s-a facut verde – CLAXONEAZA cat poti de tare – sigur va merge coloana mai repede astfel.”

„Daca ai gunoaie in masina (in afara de tine) de genul: tigari, hartii etc – arunca-le pe toate pe geam. Sa munceasca si astia de la REBU.”

„Daca mergi pe autostrada – sa nu te dai niciodata din fatza nimanui – au loc sa te depaseasca si pe dreapta.”

Alors… cel mai bine ar fi să vă uitaţi voi prin categoriile „Cum să„, „De ce„, „Idioţi în trafic„, sau „Românii e făcuţi să care” şi celelalte ca să vedeţi cu ochiu’ vostru, că eu una mă cocoşez de râs la ce le mai stă mintea unora… în loc, la semafor.😉 (pont: uitaţi-vă şi la videoclipul cu baba care scoate maşina din parcare din ţâşpe mii de mişcări… căcător :)) )

Lasă un răspuns

