Fata de ciocolata


( Pare delicios, nu? Stai sa vezi… )

Evident, sunt dependenta! Suna foarte banal si previzibil, dar sunt dependenta de ciocolata, shopping, iubire, distractie si net. Fara nu se poate.🙂 Asa ca-mi satisfac „poftele”…

Ciocolata e prima pe lista, si nu degeaba. M-am luptat ce m-am luptat cu ea, dar am declarat-o eu insami castigatoare: m-am bronzat intr-atat de mult incat sa seman a ciocolata cu lapte ( bine, un pic mai mult lapte), mi-am vopsit parul intr-o nuanta de saten ciocolatiu (ma rog, cu reflexe), am ochi caprui ca ciocolata toata ziua (mai putin cand plang ca mi se fac negri, asa ca faceti-ma sa rad) si rochia de la nunta de azi e ca ciocolata, cu reflexe aurii si nuante de bej; iar noul gel de dus de la Bourjois, carrement chocolat, e delicos de… relaxant. Si mai zici ca nu-s depedenta; am scris eu mai demult printr-un post ca daca-mi dai ciocolata ma cuceresti.

Acum am mai descoperit o treaba: daca-mi dai papucii ma cuceresti! Stai asa, ca stiu ca e interpretabil, dar ma refeream la „acei” papuci… pantofi, sandale, orice arata bine pe picior si se poarta si atrag priviri. Nu degeaba imi spunea cineva mai demult ca sunt nebuna cu cate perechi de papuci am. Stai sa-i puna si maica-mea pe ai ei si ne-am scos. Adevarul e ca nu o ajungem nici pe departe pe Carrie Bradshaw, si probabil ca nici pe vreo Pisi de bani gata, studenta la mama sau la tata acasa, dar nici eu nu mai stiu pe unde sa-mi pun toate perechile de incaltari. Si da, le port aproape pe toate, chiar daca am cateva perechi favorite, iar alea pe care nu le mai consider purtabile le dau la amarati. Asadar, vazandu-ma la Zara in fata minunatiilor si incercand sa-mi domolesc pofta si dependenta de sandale, le iau frumos de pe raft, ma duc sa le probez, dau o tura cu ele, ma mai uit un pic in oglinda si ma intreb: „Sigur am nevoie si de astea?” si raspunsul nu intarzie sa apara: „Normal, ca doar nu ai sandale negre cu toc, din satin… cu toc! Ia-le!”… Intr-o ultima incercare disperata de a ma controla, o sun pe mama, doar-doar ma potoleste ea.. si ce crezi? „Da, mami, ia-le. Pun si eu jumate din bani!” Eh, asta este, hai cu ele la casa si fugi REPEDE de acolo, ca te mananca hainele si toate alea, ca nu mai iesi repede, si nici vie! Sau, cel putin, clar iesi leftera!

Sunt bolnava, dar ma tratez! Sper sa nu se ajunga la dezintoxicare ca am pus-o! Totusi, cu iubirea si distractia nu e asa mare tragedie ca inca nu ma costa prea mult… Azi ne maritam! Asa ca le combin pe ambele. Cu netu’, vezi si tu. Azi sunt, maine nu. Azi scriu, peste o saptamana poate-ti mai spun ceva. Rara avis? Nu e cazul; ai sa ma vezi in continuare si aici, si acolo. Daca vrei sa scapi de mine, nu mai da search pe Google!😛

(imi aduce aminte de vara lui 2005…)

1 comentariu (+add yours?)

  1. John Doe
    Iul 15, 2008 @ 13:10:34

    Place mult titlul, chiar ţi se potriveşte

Lasă un răspuns

