Versuri de la 20


Povestile copilariei

au fost spuse-n versuri

iar anii au trecut

si-atat.

Adolescenta s-a maturizat in versuri

iubirea s-a nascut atunci.

Scrisoarea a fost scrisa-n versuri

iar minunile-au trecut;

Citim acum o poezie

ce scrisa-n versuri

s-ar fi vrut,

Iar inima ce le gandeste

iubire multa a avut…

Si se hraneste-acum din tine

si-aduna tot,

rand dupa rand,

ca sa mai poata inca spune

un “te iubesc” marunt, marunt.

3 comentarii (+add yours?)

  1. sanda cojocaru
    Iun 23, 2008 @ 14:02:16

    frumoasa poezie🙂 daca ai timp, scrie-mi ce crezi despre poeziile de pe blogul meu . vacanta frumoasa!

  2. radu d.
    Iun 26, 2008 @ 11:34:44

    alexandra, chiar esti atat de sensibila? wth🙂

  3. Alexandra
    Iun 26, 2008 @ 16:59:27

    Pai sa stii ca eu am scrise vreo 50- 60 de poezii de pe la 16 ani… si i-am promis cuiva mai demult ca o sa scriu una si la 20…. asta a iesit, si am compus-o la metrou, intre 2 statii🙂

Lasă un răspuns

