Sex and the City


I put my new dress on si m-am dus la the movie…🙂 Mai exact la Sex and the City, cel mai „barfit” film din ultima luna; si cel mai tare din ultimii ani, din cate am vazut eu…

Ei bine, s-ar putea sa fiu subiectiva, prea subiectiva (daca exista grade de comparatie pentru asta, desi nu cred). Sunt o „admiratoare veritabila” a seriei Sex and the City, iar filmul a atins apogeul; maximul, indeplinirea sau cum vreti voi sa-i spuneti acestei realizari. Cred ca pentru orice fata acest film/serie a lasat o marca pe undeva, pe oriunde. Pentru mine a lasat in stil, in caracter, in inima, in suflet, in scris…

Demult am zis ca-l vad, dar nu am avut cand. Azi l-am vazut. Am ras dar mi-au dat si lacrimile in lucrurile in care m-am regasit. Da, cred ca orice fata/femeie se regaseste catusi de putin intr-una dintre personajele reprezentate de Carrie, Samantha, Miranda sau Charlote. Eu? Va las sa ghiciti in care dintre fete ma regasesc cel mai mult, desi am cate putin din fiecare dintre ele.

Mai cred ca in orice girl/woman-writer exista o Carrie Bradshaw, mai cred ca oricine are o poveste gen Carrie-Mr. Big si mai cred ca pantofii Manolo Blahnik sunt every girls dream! Chiar daca Bucurestiul nu prea seamana cu New York-ul fetele tot vin aici cam pentru acelasi lucru pentru care merg americancele acolo- cei doi „L”- LOVE & LABELS; si chiar daca nici rochia de pe mine nu era exact ca si a lui Carrie, tot m-am simtit extraordinar de bine cand am plecat de la film. Am fost atat de visatoare incat am gresit scara si am urcat pana la 8 linistita si mi-am dat seama ca nu era cum trebuie tocmai cand am vrut sa bag cheia in yala… Silly me.

Ah, si pe drum incoace am redevenit „Hey, Pisi!”. Nu are rost sa va povestesc detaliile filmului pentru ca ii stric farmecul; doar atat: am ras si am plans deopotriva.

Anyway, you really have to see this movie… Yeah, you!😉

Lasă un răspuns

