Hey, Pisi!


Ba p’a ma-tii! Pardon. Adica acum nu mai sunt „Hey, Pisi”, sunt „Alo, bruneta!”. Deci: nu m-am facut bruneta, da asa zic unii…

In cinstea faptului ca mai am numai un examen (traiasca sesiunea, ca ce ne faceam fara ea?)  mi-am luat rochita, m-am vopsit si mi-am adus aminte de Cosmo… God, uitasem ca mai exista si altceva de citit in afara de carti si bibliografie pentru examene. Dar pentru ca „mai am unu, si ma duc”, nu ma mai stresez… Asta e minciuna pe langa celelalte 5🙂

Tin sa mentionez: culoarea parului meu este saten-auriu, nu brunet si nici roscat. Asta ca sa stiti, ca mai cunosc oameni debulsolati in ceea ce priveste culorile. Si sa nu ma intrebati daca m-am tuns, ca o sa va raspund ca am cercei noi :)) (you know, reclama…)

Si inca un lucru: cine n-are batrani, sa-si cumpere. Asta pentru ca tocmai ce am vazut o gramada la coada la BCR, care abia mai stau in picioare si care uita ca nu trebuia sa vina luna asta sa plateasca te-miri-ce, ci numai in iulie, sau care nu-si mai gasesc maruntul prin buzunarele gaurite… Batranete, haine rele (sau cum era vorba? )

Ah, nu era mare lucru de comunicat, dar nu pot trai fara scris… asa ca orice e bun acum. Si cine vine la o inghetata? It’s on me!😉

9 comentarii (+add yours?)

  1. judy
    Iun 22, 2008 @ 21:51:43

    Fata……………..

    go get a life, si vorbesc despre una nevirtuala……………….ca vorba vine, iti trece viata pe langa tine, k tu stai pe net si vorbesti despre culoarea parului de parca someone would give a fuck!!!!!!!!!!!!

    Iti spun astea doar purtandu-ti de grija, ca din cate vad ai prea mult timp la dispozitie…………….
    deci morala pe ziua de astazi este: lasa netu, si mai du-te si tu pe afara, macar la piata sa cumperi si tu un kil de cirese, k trece sezonu

    with love,
    judy

  2. Alexandra
    Iun 23, 2008 @ 07:45:04

    Of draga Judy, daca ai stii tu cate fac eu, ti-ai tine pliscu-nchis. Nu de alta, dar cred ca n-ai putea tine pasul cu mine.
    No, really, I mean it. Am o viata, poate chiar prea agitata pentru persoane ca tine, care cred ca daca am timp sa scriu prostiile astea nu am timp sa ies din casa. Ei bine, nu-ti dau tie explicatii pentru ca nu am de ce; insusi numele nu-mi exprima prea multa maturitate. Judy? come on… asa o chema pe cateaua unei prietene. I don’t know about you, dar despre mine stiu ca multi ar give a fuck… daca intelegi ce vreau sa zic. Asa ca vorbesc despre ce ma taie pe mine capul, ca nu te-am invitat eu sa citesti despre culoarea parului meu…
    Si Judy, tu inca mai judeci cartile dupa coperti? Du-te si citeste ceva…. fata! Ca sa poti data viitoare sa faci diferenta intre fantezie si realitate, intre ironie, auto-ironie, glume si lucruri serioase.
    Hai te pup! Pa! De azi sunt „aproape” in vacanta!😉

  3. Sebastian
    Iun 23, 2008 @ 09:11:01

    So… judy !
    „go get a life, si vorbesc despre una nevirtuala”
    deci eu din ce vad acolo scris „fata”, nu are nici cea mai mica legatura cu virtual life, din contra la tine pare a fi chestia asta…ca stai sa cauti si sa ai la ce sa comentezi, sau te oftici ca dupa tine se striga altfel…who knows ?!?!
    „Iti spun astea doar purtandu-ti de grija”
    come`onnnn…in primul rand trebuie sa iti porti tie de grija…nu crezi????
    „deci morala pe ziua de astazi este: lasa netu, si mai du-te si tu pe afara, macar la piata sa cumperi si tu un kil de cirese, k trece sezonu”
    deci la asta…NO COMMENT…tre sa dai niste sfaturi pe care mai intai ar trebui sa le urmezi tu…so…go go go.

    bafta
    P.S. – dupa accent, adica (fata) s-ar putea sa fi de prin Valcea, who knows, si de oriunde ai fi, ai zice ca tu ai pus cireasa in pom.
    Vezi ca afara e soare…du-te sa te bronzezi si tu !!!

  4. Dolan
    Iun 25, 2008 @ 12:13:12

    Deci trebuie sa-mi fac rost si eu rost de o viata adevarata, sa renunt la cea virtuala :)) Doamne si cat de mult ma obisnuisem cu ea, mai aveam putin si ajungeam la Cybersex…
    Mie imi ia sa scriu un post cat ar dura sa merg la buda. Asta inseamna ca stau mult? :)) Sa nu mai scriu sau sa nu mai merg la buda? Ce sa mai reduc sa-mi fie bine?

    Si acum o replica scoasa de mine, nu stiu de unde, cred ca din ficat :))
    „Nu mai invarti bobul de fasole prin oala goala ca nu iese nicio ciorba”

  5. Dolan
    Iun 25, 2008 @ 12:20:07

    Ahh, am uitat, aici e Judy, la mine e Ionut :))
    Baaa, mama voastra :)) La mine sa nu citesti, eu produc cosmaruri😀

  6. Dolan
    Iun 25, 2008 @ 19:22:20

    Ahh, am uitat : batranete, haine grele😀
    Gata, tac, nu mai zic nimic.
    Doamne ajuta !

  7. Sebastian
    Iun 26, 2008 @ 07:51:09

    da exista viata „nevirtuala”?

  8. Alexandra
    Iun 26, 2008 @ 17:03:40

    @Dolan: asa era vorba… mersi😉 I knew stmh’s missing. Judy, Ionut, sau cum i-o chema… nu e treaba lor ce e treaba noastra :)) (asta cred ca am scos-o eu din ficat)
    @Sebi: cum adica? normal ca exista viata „nevirtuala”.. depinde la ce te referi. Daca te gandeai la faptul ca in ziua de azi nu exista sa nu ai si o identitate virtuala, sa-i zicem IP, atunci sunt perfect de acord; dar daca te gandeai ca altceva in afara de calculatoare si internet nu exista, iti dau ban :))

  9. Sebastian
    Iun 28, 2008 @ 14:54:42

    Alexandra…ma refeream la cu totul altceva…cum ziceam ca gandesc si scot doar cate o idee se pare ca si aici am procedat la fel :GRESIT !
    Ma refeream la cuvant in sine : „Abrevieri Cuvântul „nevirtual” nu a fost găsit. Nu există nici un cuvânt similar. ”
    Sursa :http://dexonline.ro/
    Multumesc de intelegere😉

Lasă un răspuns

