Ioooiiii


Ocupata fiind cu altele, ca de exemplu examenul de azi la Semiotca (pentru care buni a desfasurat, ca de obicei, forte majore, a aprins candela si a dat pomelnice la biserica-dar adevarul e ca fara ea si astea nu as fi reusit), cel care a fost si cel mai greu, am uitat ca mai am si un blog. Slm. Fie si asta, ca mi-am adus aminte cand am vazut la status la mess ca am un link :))

Anyway, 3 to go, 3 more to come… Da’ sa astepte, ca weekendul asta am treaba. Am treaba sa ma duc la strand, sa fac baie de apa si de soare si sa ma distrez, si sa ma uit la Sex and The City ( in cazul in care nu uita Sebi😛 ) sau la alt film… dar asta daca ploua, ca daca e soare si cald si frumos e clar. Ma gasiti pe la munte!

Asadar, cu scuzele de rigoare, o sa revin pe blog atunci cand oi mai gasi ceva destul de interesant de comunicat, ca pana una alta am treaba cu ceva, cineva… You knooowww…😉

Lasă un răspuns

