Iunie, 5


S-au întâmplat multe azi, ca de exemplu Ziua Internațională a Mediului, Înălțarea Domnului, sau examenul meu de la Politologie, sau faptul ca mi-am reparat unghia ruptă, sau faptul că e a patra zi când nu mănânc decât o dată (pardon, când mănânc DECÂT o dată)… sau, mă rog, ar fi mai multe.🙂

Ideea de bază e că ieri mă gândeam la multe, iar azi am atât de puține idei încât nu mai știu nici la ce mă gândeam ieri. Sau? Alaltăieri. Whatever. Am văzut Leatherheads. Foarte fain el așa, nu tocmai pe gusturile sau pretențiile mele ieftine, dar un film frumos, de și cu George Clooney și Renne Zellweger, despre fotbal și jurnalism, despre dragoste și război.

Mai apoi, că tot a fost ziua mediului, zi sincer, nu-i așa că ai uitat lumina la baie aprinsă? Sau că nu ai oprit apa la robinet în timp ce te spălai pe dinți? Și bag mâna în foc că n-ai plantat nici un copac sau o floare și că ți-a scăpat, din greșeală, normal, vreun ambalaj pe jos. C-așa-i românu. Dar partea proastă e că nu numai el e așa… așa suntem noi oamenii, nu ne prea avem grijă de ce-i al nostru și rar ne mustră conștiința când facem ceva rău… Dar nici la biserică nu te-ai dus, nu? Era Înălțarea Domnului azi, și advărul e că eu habar nu am avut de dimineață de ce se grăbeau bătrânii așa la biserică… Asta sunt, recunosc, deși în fiecare seară mă rog și-mi fac tot timpul cruce. Totuși, face asta din mine o credincioasă? Probabil că da, comparându-mă cu cei care nici nu mai știu cam când e Crăciunul, sau care din cele două mâini e aia cu care-și fac cruce…

Totuși, cred că dacă am deschide un pic mai mult ochii la ce-i în jurul nostru, am putea să ne dăm seama, mai în cunoștință de cauză, cât de mult rău ne facem singuri. Că doar ”ce-și face omul cu mâna lui se cheamă lucru manual”…

Și astea fiind zise, am rezumat ideile de ieri. Pe astea de azi le țin pentru mine😉

3 comentarii (+add yours?)

  1. radu d.
    Iun 05, 2008 @ 18:19:34

    spune-le si pe astea de azi, hai nu fi secretoasa…🙂 p.s. lumina la baie trebuie lasata mereu aprinsa pt ca pe acolo intra Bau Bau pe teava si daca vede lumina aprinsa se mai gandeste putin…

  2. ucshiva
    Iun 06, 2008 @ 06:53:13

    radu d. a zis bine ! :))

  3. SorinPLATON
    Iun 24, 2008 @ 09:50:11

    ~30 miliarde euro (datoria noastra externa) s-au „infiltrat” in conturi off-shore ca si apa in nisipul Saharei… O scurta introspectie asupra tipicului echitar neaos din categoria „unul traieste…bine…, restul platesc”

    http://sorinplaton.wordpress.com/2008/06/24/30-miliarde-euro-datorie/

    Cele bune!

    1=

Lasă un răspuns

