Am plans 1 litru de apa


 

Probabil ca si mai mult de atat.

Am plans la 20 de ani asa cum am facut-o la 16 sau 17 cand am vazut pentru prima data “A Walk To Remember”.

Am plans cu suspine si sughituri, de cred ca ma auzeau vecinii, d-apoi mama de dincolo, care se uita la acelasi film… Mi-a zis ca ma auzea cum imi suflam nasul si putea spune dupa asta cam cat de afectata eram.

Cred ca asta e unul dintre putinele filme care trezeste emotivitatea din ticaloasa din mine.

Cred ca am plans pentru ca-mi place. Imi place cum se uita unul la altul la inceputul filmului, imi place cum o descrie el pe ea, imi place cum alege el tatuajul pentru ea si vrea un fluture, imi place ca ii plac stelele (sic!), imi place ca citeste mult, imi place cum se uita la ea si cum o saruta prima oara, imi place cum s-a dus la tatal ei sa-l roage sa o lase la cina cu el (probabil ca eu nu voi avea parte de asa ceva, chiar daca este unul dintre cele mai romantice lucruri, pentru ca nu locuiesc cu tata…), imi place puloverul pe care el i-l daruieste, imi place cand ea ii spune ca are leucemie si imi place la nebunie cum incearca el sa o salveze, desi nu se  mai poate.

De la jumatatea filmului am plans intr-una. Am plans cu suspine cand a inceput si el sa planga, atunci cand a cerut-o de sotie si felul in care a facut-o, am plans cand a stat cu ea si a vegheat-o in spital, cand s-au casatorit in biserica in care a crescut mama ei. Si au trait fericiti nu mai mult de o vara intreaga, iar ea a disparut apoi, lasandu-l sa-si aminteasca de ea ca si cand nu ar fi fost niciodata plecata. Dragostea (lor) este ca si vantul: nu il poti vedea, dar il simti. Ea a vrut un miracol, si l-a avut: pe el…

Am plans si as plange oricand la filmul asta, din nou…

 

 

 

2 comentarii (+add yours?)

  1. radu d.
    Mai 24, 2008 @ 15:07:31

    mai usor cu plansu’ sa nu te scufunzi…nu vrei sa razi putin?🙂

  2. Adi
    Mai 27, 2008 @ 12:00:19

    Iti multumesc pentru ca mi-ai recomandat filmul. A fost extraordinar. Mai rar in zilele noastre o poveste ca asta. Succes!

Lasă un răspuns

