Despre Puffy și alte alea


Cvasi-cățelul meu (adică nu e chiar al meu) m-a alergat pe Decebal de m-a înnebunit în seara asta. Adevărul e că zici că am jucat ”Adevăr sau provocare”… Ba fugeam eu și ea după mine, ba o rupea ea la fugă și eu după ea și cam tot așa, până am ajuns acasă, una mai obosită ca alta și nu mergea nici liftul așa că hai până sus la 8 tot în patru labe… ba trăgeam eu de ea, ba ea de mine, și în final am ajuns. Ufff !

Nu mai zic că e simpatică foc și că a crescut și că mănâncă orice, de la biscuiți la carne (dohhh), de la salată la castraveți, ridichi și roșii, de la ciocolată la cozonac și tot ce apucă, inclusiv ce vede la tine că mănânci. Acum cereale cu iaurt nu i-am dat, dar mai am timp să testez… Pe lângă faptul că fuge ca nebuna și se bucură când te vede și face pe ea, se joacă și ajunge să facă tot felul de tumbe și mișmașuri, de ba e în cap, ba sare de zici că-i iepure… nu m-aș mira dacă aș vedea-o într-o zi stând în coadă…

În altă ordine de idei, am avut și eu o realizare weekendul ăsta: după lupte seculare care au durat 30 de ani cu laptopul meu, am rezolvat problema cu internetul, că tare mă mai zbăteam eu și nu mă ajuta nimeni. Așadat, Ionuț, you are official my hero!😉

Altă realizare, nu că m-aș da mare acum, e că am luat o notă mare la un test la care am citit extrem de puțin din bibliografie și oricum nu am înțeles nimic… dar promit că sunt fată silitoare și o să învăț pentru examen (să nu aud niciun ”yeah right”, bine?😛 )

Și ar mai fi ceva, dar țin pentru mine, ca să nu mă ia gura pe dinainte și ca să nu vorbesc prostii, că poate nu se materializaează, sau poate nu iese așa cum aș vrea eu… So, next on Baywatch…😛

7 comentarii (+add yours?)

  1. Razvan
    Mai 13, 2008 @ 09:08:55

    buey…ce faci imi furi expreisiile , „cvasi” e trade mark szabo:P

  2. rigidu
    Mai 13, 2008 @ 10:58:15

    imi pare rau ca ieri nu am putut sa scot decat un „buna” gatuit, dar promit ca data viitoare cand o sa te vad nu o sa mai fiu asa de sfios:P oricum o sa-ti spun azi, ceea ce trebuia sa-ti spun de ieri, si anume, ca aratai foarte bine;)

    P.S. Probabil te-ai obisnuit sa-ti imparti mancarea cu catelul, pentru ca intotdeauna ce mananci tu e mai bun:D

  3. Alexandra
    Mai 13, 2008 @ 16:27:51

    @Razvan: scuze, nu stiam ca e trade mark Szabo, dar numai am imprumutat…
    @Rigidu: oare stiu cine esti? Probabil ca da, din moment ce ne-am salutat… si multumesc de compliment😉

  4. Laura
    Mai 13, 2008 @ 20:29:06

    Dragii Mosului, „cvasi” este un cuvant al cuplului Laura-Alex, asa ca, Razvan, ia-ti gandul!😀

  5. Razvan
    Mai 14, 2008 @ 14:41:52

    1) nici gand! intreab-o pe noni cine a folosit acest termen inca de anu’ trecut de la tv😛
    2) Alexandra , daca vrei sa cunosti misteriosul personaj „rigidu” vino joi la meciul cu teologia de la 1 la drept:D

  6. Alexandra
    Mai 14, 2008 @ 14:59:49

    Da Razvane, eu alta treaba mai buna de facut n-am decat sa vin sa asist de pe bordura la un meci… Te-ai gandit mult? Lasa…cred ca stiu cine e colegu’.. data viitoare a zis ca va spune mai multe, nu doar „buna”… Si cuvantul asta „cvasi” cred ca e inventat de fiecare in parte, ca l-am auzit la f multa lume, iar eu l-am preluat de la altcineva, nicidecum de la vreunul dintre voi. Sorry, o sa va certati pe drepturile de autor.😛

  7. Razvan
    Mai 14, 2008 @ 17:54:47

    care bordura ca avem banci :))…uite n-ai pic de spirit fjsc ( ceea ce nu e neaparat un lucru rau)

Lasă un răspuns

