Pentru că e 5 mai…


Nu că ăsta ar fi un motiv suficient de bun, dar să zicem că vă ajunge şi atât, vouă, băieţilor, bărbaţilor, bărbaţilor în devenire, băieţilor care vă credeţi bărbaţi… ş.a.m.d.

Dar La Mulţi Ani! Ştiţi cum se spune, noi am scăpa de voi dacă am putea. Noi, fetele, femeile, femeile în devenire, fetele care ne credem femei… Dar circulă o vorbă tare adevărată: „Rău cu rău, dar mai rău fără rău!” Aşa că, noroc cu voi, că altfel am deveni cu toate lesbiene. Şi ar fi fost urât, că am citit eu undeva că trei greci ar vrea să interzică acest cuvânt, „lesbian”, pentru că ei aşa se numesc, după localitatea în care trăiesc, Lesbos.

Aşadar, dacă tot ne serbaţi pe noi de ţâşpe mii de ori pe an, să faceţi şi voi o zi a voastră. Oricum, ar fi fost mai original dacă v-ar fi inventat o femeie ziua asta. Oare de ce nu s-o fi gândit vreuna să o facă? Păi mă întreb şi eu ce pretext mai bun vreţi voi să aveţi pentru a ieşi la bere cu băieţii?! Nu că oricum aţi face-o oricând vreţi voi, cu scuze de tipul „Iubito, azi merg cu băieţii la meci!” sau „Dragă, azi ieşi şi tu cu fetele…” sau „Trebuie să mă întâlnesc cu băieţii să discutăm despre problema mea la maşină.” şi yady-yady-yada… Oricum noi ştim că mergeţi să vă distraţi şi chiar nu avem nimic împotrivă la asta (sau cel puţin eu). Totuşi, când situaţia se alarmează (a se citi că ieşiţi în fiecare seara la aceeaşi bere pe care n-aţi terminat-o de ieri) ne mai supărăm şi noi. Aşa că, ieftine cum suntem, dacă ne luaţi o floare şi ne spuneţi că într-o zi măcar, din weekend, sunteţi doar ai noştri, nu aveţi decât să vă faceţi burţile cât ligheanele de la bere!

Petrecere frumoasă, dragilor!😉

6 comentarii (+add yours?)

  1. dorinspoaller
    Mai 05, 2008 @ 21:27:47

    Cu o burta de insarcinata in luna 5 si un fund cat casa nu stiu daca ar mai conta floarea aia :)) Oricum , ziua de azi a decurs extrem de normal. :-<

  2. krossfire
    Mai 06, 2008 @ 20:09:49

    Merge, merge🙂

  3. rigidu
    Mai 09, 2008 @ 22:25:27

    E intotdeauna interesant sa asculti parerea unei femei despre activitatile masculine. Ma gandesc ca nu te-ai referit la baietii de la fjsc la faza cu burtile cat ligheanele. Asta pentru ca ei se impart in 2 categorii: sunt cei care nu beau bere pentru ca nu cunosc exact ingredientele si mai sunt cei dedicati activitatilor sportive, care nu-si permit de frica capitanului echipei de fotbal:->

  4. Alexandra
    Mai 09, 2008 @ 22:27:07

    :)) nu m-am referit la baietii aceia… desi, oricine se simte e binevenit in categorie…
    dar tu cine esti?🙂

  5. rigidu
    Mai 10, 2008 @ 08:01:27

    eu sunt zbirul:P(a doua categorie)

  6. Alexandra
    Mai 10, 2008 @ 08:05:30

    Hm… inteleg ca esti FJSC-ist… Sa te arati la fata😉

Lasă un răspuns

