Fu tare bine ;)


Da’ în Costineşti. Că în Vamă nu m-am prea distrat. Dar a trebuit să o fac şi pe asta şi nu, nu o urăsc pe Ioana pentru asta, că n-am de ce. Am vrut să merg şi acolo ca să nu mor proastă. (acum nuş dacă mi-a ieşit).

Ideea de bază e că am fost la mare şi de 1 mai, pentru prima dată în viaţa mea. Aşa au toate un început ( sau un încăput, după cum spune Ionuţ🙂 ) … Şi a fost fain că ne-am plimbat şi că am strâns scoici, 3 la număr, şi pentru că am mers pe nisip, şi pentru că m-am întâlnit cu mulţi cunoscuţi… Şi chiar dacă am îngheţat în prima noapte de a crezut Ioana că fac şoc hipotermic, şi chiar dacă de azi încolo am alergie la rock şi drum’and’bass vreo lună de zile, tot fu tare bine la mare!

Aşa că, în cinstea mea:

 

Lasă un răspuns

