Iepuraşule, de azi nu mai vorbesc cu tine!


Cred că anul ăsta iepuraşul nu a luat lista cu persoanele potrivite la el pentru a împărţi cadouri. Aşadar, m-a cam sărit la capitolul adidaşi. Cică a fost ocupat cu frate-mio, cu ai mei şi cică a uitat că mai sunt şi eu copil. Sau aşa credeam eu… Deci nu mi-a adus exact ce mi-am dorit, încă, dar cel puţin mi-a satisfăcut altele…

Printre ele, mă bucur că Sorin Platon m-a invitat să scriu pe blogul lui, mă bucur că am apucat să termin de citit o carte fabuloasă şi că am început alta pe care sper că o voi termina cât mai curând ca să va zic detalii, impresii; mă bucur că am mers la sală, aşa cum mi-am plănuit, şi că toate visele mele încep, încetuc-încetuc, să se materializeze, mă bucur că mi s-a vindecat tăietura aia rea şi urâtă de la mână (mă rog, aproape), mă bucur că a ieşit totul bine până la urmă la muncă, mă bucur că mâine merg acasă, să mă mai odihnesc şi eu; mă bucur că plec la mare şi că, dacă vii, ne vedem pe-acolo la o bere, mă bucur că primăvara asta mai are un pic şi trece şi vine vara şi ne vedem iar la mare, acolo unde începe dragostea, sau se termină, sau acolo unde te chinui să prinzi răsăritul ( Ioana are o experienţă în sensul ăsta ); m-am bucurat iar ca un copil când am văzut mai devreme, la Unirii, un purcel drăguţ, roz, pe post de magnet de pus pe figider şi că lângă, am descoperit un Şoarec’, tot pe post de magnet; şi am vrut să-mi iau, numa că nu avea rost…

Deci, iepuraşule, dacă nu cumva e prea târziu, îmi aduci şi mie ceva mic de tot acolo, ca să cred că te mai gândeşti la mine? Şi lasă că adidaşi îmi iau eu, că mi s-a pus pata!😉

Lasă un răspuns

