Ne jucam de-a televiziunea (2)


Partea a doua, cea de ieri…

Nu mai zic cate s-au intamplat intre partea I si a II-a… ca au fost prea multe… Pana la urma, ala n-a mai venit, aia nici n-a anuntat si tot nu a mai venit, ala s-a scuzat, dar tot degeaba si tot asa. Am zis ca ne jucam de-a televiziunea…

In alte parti, toti vin la repetitii, nu maraie unul, acum toti au treaba, au turnee, au alte chestii de facut ca cica nu au fost anuntati la timp… Whateve’, zic eu. Fite! Probabil ca daca eram ca ei faceam la fel.

Si totusi, inregistrarea s-a desfasurat, cu vreo 2 minusuri in desfasurator, dar nimic grav. Au venit principalii, adica aia de pe scena: Vlad Mirita, Nico, Ghe. Turda, Zoia Alecu, Nicola, Mihai Constantinescu, Marius Teicu, Cotabita de la VH2, Irina Loghin, Angela Moldovan, Maria Butaciu, Fuego, Nae si Vasile, Stela Popescu si Alexandru Arsinel, Sarmalele Reci si multi altii, a fost la telefon si Pompilia Stoian, am avut si iepuras, si oua rosii si de toate, incat am intrat bine de tot in atmosfera.

Atat de bine incat Marina ne-a urat tuturor „Paste Fericit!” la plecare si, de oboseala si stres a confundat masina altuia cu a ei- „De asta nu se descuie cu cheie de VW Opelul asta… hm…” Am ras toti de ne-am cocosat, ne-am spus „Noapte buna!” si am plecat fiecare in treaba lui…

2 comentarii (+add yours?)

  1. krossfire
    Apr 20, 2008 @ 16:45:52

    Am uitat sa va intreb cand se difuzeaza😀

  2. Ioana Sima
    Apr 20, 2008 @ 20:33:36

    28 si 29 aprilie

Lasă un răspuns

