Întrebare


Vali: Tu aşa eşti tot timpul?

Eu: Cum adică?

Vali: Adică tot timpul zâmbeşti?

Eu: Nu, dar în cea mai mare parte a timpului da.

(…)

Vali: Tu te plictiseşti vreodată?

Eu: Eu? Acum nu mai. Mă am pe mine, n-am cum să mă plictisesc…

Vali: Aşa mă gândeam…

Acum nu sunt bolnavă, am doar o mică problemă tiroidiană, ca să-i zic aşa. Dar mă tratez. Iau şi vitamine. Asta pentru cei care m-au auzit plângându-mă că m-am îngrăşat 4 kg fără să mănânc şi cu multă agitaţie în viaţă; mai aveam puţin şi cădeam pe stradă. Teoretic n-ai cum; practic, tiroida mea merge prea încet. Tot practic, iau un pumn de pastile pe zi, de mai multe ori. Tot practic, am început să mănânc mai sănătos şi să am ceva mai multă grijă de mine. Teoretic o să merg şi la sală, dar n-am cu cine acum. Azi singură, data viitoare aştept propuneri.😉 Şi oricum, până nu iau antidepresive sau nu sunt în spital, sunt perfect sănătoasă!😀

9 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana Sima
    Apr 07, 2008 @ 14:48:57

    Lasa ca se poate mult mai rau… uita-te la mine… am ajuns sa ma duc la psiholog…

  2. Alexandra Solomon
    Apr 07, 2008 @ 14:50:58

    Pai da, da’ nu la oricare :))

  3. Ioana Sima
    Apr 07, 2008 @ 14:56:41

    Da, asta e partea frumoasa a lucrurilor…ca am ajuns sa pot merge „nu la oricine”… restul… e tacere…

  4. radudumbrava
    Apr 08, 2008 @ 12:07:55

    trist…mai ales melodia…gotta do smth…

  5. Alexandra Solomon
    Apr 08, 2008 @ 17:54:33

    Ei na, trist. Adevarat :)) de fapt, faptele (sic!) deja se intampla… si melodia e pt ca am ascultat-o zilele trecute si ma gandeam la mine, la cand am plecat, la cand voi pleca… In rest, de la bine in sus!😉

  6. aprilie 8, 2008 at 5:54 pm
    Apr 09, 2008 @ 00:15:51

    Am avut o zi mult prea grea, dar a meritat finalul, http://www.imdb.com/title/tt0825232/trailers-me60187784

  7. Alexandra Solomon
    Apr 09, 2008 @ 20:53:56

    8 aprilie, dar cine eşti mata? şi pt ce mi-ai dat link-ul ăla? ştiu filmul, dar nu l-am văzut, încă…😉 ăla a fost finalul zilei tale? (şi de ce scriu cu diacritice, numai eu ştiu :)) )

  8. Ioana Sima
    Apr 10, 2008 @ 05:28:03

    Se trage de la mata…sa nu se inteleaga măta😀

  9. Alexandra Solomon
    Apr 10, 2008 @ 08:30:22

    Ah, da! uite cine ma salveaza😛 postu’ celalalt ti-a fost lene sa-l citesti :))

Lasă un răspuns

