Semnează şi tu!


Pentru că vreau să încerc să fac o faptă bună măcar o dată luna asta, am preluat iniţiativa lui Sorin Platon  şi am „mutat-o” şi pe blogul meu. Aşadar, dacă eşti de acord cu retragerea trupelor din Afghanistan şi din Irak, binevoieşte a citi şi a semna petiţia la adresa asta.

Mulţumim că acordaţi încă o şansă soldaţilor şi familiilor acestora!

4 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana Sima
    Mar 29, 2008 @ 17:45:59

    Pai si tu nu ai semnat-o??? :)) anyway, m-am saturat de petitii peste petitii…nu ajuta la nimic. It’s a waste of time and energy!

  2. dorinspoaller
    Mar 29, 2008 @ 17:47:16

    De ce sa aducem trupele ?
    1)In Afganistan se merge pe pile , repet , PILE , fiindca diurna e mare , catre foarte mare (raportat la banii luati in tara) . Soldatul vrea sa mearga acolo si stie ce riscuri sunt .
    2)Tara noastra beneficiaza de niste ajutoruri internationale prin prezenta acolo , in mare venite din partea SUA . Chiar daca nu sunt evidente , ele sunt si cel mai probabil le vom realiza peste 50 de ani cand se desecretizeaza stenogramele discutiilor diplomatice dintre Romania si SUA .
    3)Am semnat niste acorduri care ne obliga sa stam acolo . In cazul unei retrageri premature , vom suferi atat dpdv al imaginii , cat si din cel financiar , avand de platit niste amenzi etc. .

    Sa ii retragem ? Ideal ar fi sa putem….Dar nu depinde doar de noi si , pe termen lung , e folositoare existenta trupelor romane acolo .

  3. Alexandra Solomon
    Mar 30, 2008 @ 10:43:48

    @Ioana: pai cica trebuia sa primesc pe mail un link la care tb sa confirm. inca nu am primit nimic, si oricum m-am semnat numai Alexandra.
    @Dorin: ai argumete puternice, dar eu tot cred ca viata e mai puternica decat orice. Si vreau pace! Chiar daca stiu ca treburile se invart intr-un sens anume acolo si ca toate se fac pt un motiv…

  4. Ned Naive
    Iul 18, 2009 @ 20:28:26

    Cerem Retragerea imediata a trupelor romanesti din Irak, Afganistan si Transilvania !!!

Lasă un răspuns

