Inspiraţia vine ultima


Aş pleca. Dar nu acum. Mi-am adus aminte, am văzut pozele şi mi s-a făcut dor. De ce? mai exact, m-aş întreba; eu pe mine. Şi nu-mi răspund. De ce m-aş întoarce dacă nu mi-a plăcut? Poate mă ajută cineva cu răspunsul.

Sunt fericită acum. De fapt, aşa sunt mereu; ba nu, sunt optimistă. Aşa am fost mereu. Sunt săgetător, soare şi foc. Normal că am nevoie de libertate, de oxigen, să respir, să ard; focul din mine şi din tine.

Şi mi-a căzut piatra, la naiba! Era a mea, era preferata mea. Acum trebuie să sun la dentist; n-aş fi vrut să o fac acum. Oricum, îmi pun alta. No drama, not today. E prea frumos afară ca să nu ies măcar până pe balcon.😀

Şi azi zîmbesc. Gratis!

Lasă un răspuns

