Andreea a avut inspiraţie


Zilele trecute, Andreea a auzit multe lucruri şi a stat şi le-a analizat. Degeaba. Aproape tot ce ar fi vrut să scrie aici s-a consumat în imaginaţia ei.

Ce i-a mai rămas? Câteva idei printre care „Dragostea rupe lanţurile.” Era vorba într-o emisiune despre dragostea dintre o femeie albă şi un bărbat negru. Dincolo de toate complicaţiile gen amândoi erau căsătoriţi cu alte persoane, dar cu care nu mai aveau nimic în comun decât fiecare câte doi copii, toate argumentele potrivit cărora ei nu ar fi trebuit să fie împreună se rezumau la faptul că el e negru. Totuşi, până la urmă, s-ar fi concluzionat cu ajutorul oamenilor din public că cei doi merită să fie fericiţi, că nu conteaza nimic altceva decât dragostea lor, că nu contează ce spune mama şi că o să se împace cu ideea, că nu contează, în final, nimic altceva decât dragostea ce îi uneşte. Yeah, right! zice Andreea, iar eu subscriu. Îţi trebuie putere ca să păstrezi o dragoste atunci când pare că toată lumea e împotriva ta. Îţi trebuie recunoştinţă şi minte multă ca să ştii cum să păstrezi dragostea. Iar dacă nu o mai ai, trebuie să ai demnitate, să te ridici de jos, să te scuturi şi să treci mai departe. Întrebarea generală era dacă „Există o singură iubire în viaţă?” Cu siguranţă că numai de una avem parte! Şi tocmai de aceea nu trebuie să pierzi nicio şansă, nu trebuie să iroseşti nicio zi şi trebuie să ai mare grijă cui îi zâmbeşti… Nu ştii niciodată dacă iubirea ta tocmai a trecut pe lângă tine, nu ştii dacă tocmai ai pierdut-o sau dacă tocmai ai întâlnit-o, niciodată…

Îmi cer scuze pentru scăparea Andreei. Visează mult. Voia sa devina artistă. Acum nu mai vrea decât să trăiască pentru ea. A trăit până acum pentru toţi, mai puţin pentru ea. Voia să fie scriitoare la un moment dat. A renunţat. Pentru că nu ştia dacă nu cumva o ia razna, pentru că la un moment dat a rămas fără inspiraţie. Iar apoi, cu mult timp după, ar fi vrut să devină ca scriitoarea din Basic Instinct 2. Ar fi fost prea dramatic pentru bărbaţii din viaţa ei…

1 comentariu (+add yours?)

  1. Tudor din Sibiu
    Mar 19, 2008 @ 20:59:03

    Fetele si iubirea,
    In primul rand vreau sa iti spun ca ma bucur ca te-am cunoscut, ma bucur ca din cauza ta mi-am luat role si am redescoperit sentimentul pe care l-am crezut uitat. Duminica am avut din nou 13 ani, si voi mai avea de acum in colo cand am sa ma dau pe role. Vreau sa iti spun ca de fiecare data cand am sa ma plimb prin Sibiu pe aceste patine ma voi gandi la tine, o tipa foarte dragutza si deschisa.
    Imi place ideea acestui articol, iubirea. Am sa iti spun parerea mea personala despre acest sentiment minunat dar care nu e „forever”. Am sa iti spun ca acest sentiment este trecator. Cu timpul, iubirea dispare. La incept, totul este frumos, chiar si tu. Nu-ti vine sa crezi ca esti asa de indragostita. Fiecare zi isi poarta mica incarcatura de mircaole.Nimeni de pe fata pamantului n-a mai cunoscut vreodata atata placere. Complotul dragostei se bazeaza pe un secret bine pastrat. Esti lasat sa crezi ca dragostea e o chestie pe viata, cand de fapt din punct de vedere chimic, dispare dupa TREI ANI!. Am citit intr-o revista pentru femei ca dragostea este o emisie, de scurta durata, de dopamina, noradrenalina, prolactina, si alte chestii… O mica molecula, feniletilamina (FEA), declanseaza senzatii de veselie, de exaltare, de euforie. Cand te indragosesti la prima vedere inseamna aneuronii din sistemul limbic iti sunt saturati cu FEA. Tandretea nu inseamna altceva decat endorfine. Societatea te inseala: iti vinde marea dragoste cand , de fapt s-a demonstrat stiintific ca acesti hormoni inceteaza sa mai actioneze dupa trei ani. Asadar, cu timpul, iubirea dispare. Cine esti tu sa cutezi a te masura cu niste glande care te lasa balta, inevitabil. Imi pare rau ca am ajuns asa de cinic in privinta iubirii dar tu stii ca am dreptate, petru ca nici tu nu ai reusit sa ajung la alta concluzie. Ce ti-a mai ramas tie sa faci este sa fi optimista, sa visezi asa cum stiu ca o faci, cum stiu ca toti o facem.
    Acum sa iti spun la ce visez eu, adica ce-mi place mie la o femeie. Imi place a respire … sanatate, vreau sa aiba pofta sa alerge, sa rada in hohote, sa se indoape! Sa aiba dinti la fel de albi ca albul ochilor, o gura proaspata ca un pat mare, buze ca ciresele, cu sarutari ca niste petre pretioase, o piele intinsa ca aceea de pe un tam/tam, sani rotunzi ca bilele de biliard, clavicule fine ca aripile de pui, picioare aurii precum cerul unui desert, un cur rotund ca obrazul unui bebelus si, mai ales dar mai ales SA NU FIE MACHIATA, Trebuie sa miroasa mai degraba a lapte si a traspiratie decat a parfum si a tigara..

    Te-am pupat!

Lasă un răspuns

