Prima dată…


… recunosc, spre ruşinea mea, că nu am mai fost până azi la Operetă la un spectacol de dans contemporan. Dar mi-a plăcut, chiar foarte mult… parcă am fost pe scenă lângă actori, dacă le pot spune aşa, sau, mai degrabă, lângă dansatorii care au fost trup şi suflet implicaţi în piesa „Urban Kiss”… „Actele” au fost împărţite în mai multe „scene” în scenografia lui Răzvan Mazilu, printre care „Oraşul”, „Sexul”, „Moartea”, „Sărutul”, „Orgasmul”, „Fericirea”… (sper că nu am uitat ceva)… Iar dacă asta nu sună destul de interesant, mergeţi şi vedeţi cu ochii voştri; eu am fost la premieră, aşa că am un avantaj😉

Iar ca „artisticul” să fie pe măsura aşteptărilor, la metrou ce să fie, ce să fie? – un „wanna be” artist, care poate a fost ceva la viaţa lui, dar care nu a fost apreciat pe măsură…. Şi care cânta trecătorilor piese mai vechi, mai noi… Mi-au rămas în minte versurile din două piese: „Iubito, câtă lume între noi, numărători de ploi din doi în doi…” şi „Lumea asta moartă va-ncerca să-ţi fure dragostea/ Niciodată să nu uiţi de inima ta” …

Iar acasă, ce mă aştepta? O minunăţie de căţeluşă, mică şi pufoasă şi în cale afară de jucăuşă. Mi-am dorit de când mă ştiu un căţel, iar acum am.😀 Cine spunea că visele nu se împlinesc? Iacă-tă şi vreo două poze cu Puffy ca să vă băgaţi unghia în gât că voi nu aveţi ca mine😛 (j/k)

rimg4353.jpg    rimg4348.jpg

7 comentarii (+add yours?)

  1. rasarit
    Mar 10, 2008 @ 09:41:40

    puffy. dupa asa ceva merg azi in cautare. de mult timp am amanat si nu mai pot sa indur. cand a murit Crip am murit si eu. era parte din mine, din sangele meu. l-am plans multa vreme dupa aceea. l-am cautat. nu l-am gasit niciodata.

  2. Alexandra Solomon
    Mar 10, 2008 @ 20:53:48

    Spune-mi mai multe despre Crip…

  3. phuongnana
    Mar 11, 2008 @ 04:44:52

    This post is very hoting, and this blog is high ranked in
    the top blogs report
    . You can
    earn some money with a good blog
    like this.

  4. rasarit
    Mar 11, 2008 @ 08:19:15

    🙂 dar imi face rau sa vb despre el.🙂
    l-am luat pe crip, l-am luat.. mi l-a dat un cuplu cu care m-am intalnit intamplator la plimbare. eram cu iubita mea de atunci si i l-au facut ei cadou pentru ca se minuna atata de el. nu avea decat cateva luni de zile. ea l-a lasat la mine pentru ca ai ei nu o lasau sa-l tina. sa fiu sincer nu am stiut multa vreme ce rasa este, abia mai tarziu mi-a spus un domn pe strada ca e cocker american. era superb.
    il mai lasam singur in fata blocului si de doua ori mi l-au luat hingherii drept pentru care am facut un scandal monstru la primarie🙂
    a murit pentru ca l-a calcat masina. niciodata nu am aflat cine desi banuiesc. sunt convins ca a fost intentie pentru el nu statea niciodata pe strada atunci cand treceau masini straine, cunoscand si fiind cunoscut de catre toti vecinii. de multe ori il alintam
    Cripson si venea la mine alergand..
    mi-e foarte dor de el si cand povestesc asta ii revad chipul, pozele pe care le am cu el.. amintirile.
    a fost cainele pe care l-am iubit cel mai mult si crede-ma ca am avut catei de cand eram mic! toti mureau subit! ma gandesc sa nu am eu vreun ghinion ori sa nu fi stiut sa am grija de ei..

  5. Sky
    Mar 11, 2008 @ 11:39:39

    Felicitari pentru prima Operata vazuta si simtita … coincidentza face ca si eu il stiu pe tipul ala care canta la chitara prin prin metrou (Pacat de el, are super voce)

    P.S. In concomitent cu catzelul tau … matza mea (adica motanul meu) Muffy

  6. Alexandra Solomon
    Mar 12, 2008 @ 10:00:34

    @rasarit: nu te mai gandi la el ca la ceva ce ai pierdut si suferi; gandeste-te la toate amintirile frumoase si bucura-te ca l-ai avut in viata ta; si mai incearca sa iubesti si alt catel; posibil sa fie ghinion, dar, u never know🙂
    @Sky: Muffy? pai Muffy si cu Puffy… :)) Da’ de ce-i asa nervoasa? Si e posibil sa manance catelusi?😛

  7. Sky
    Mar 17, 2008 @ 16:18:29

    Mananca catzelusi la micul dejun ca pe unt de arahide cu paine prajita🙂

Lasă un răspuns

