„România terfelită”


…am încheiat citatul.

După vreo 4 zile în care am trecut prin chinuri groaznice pentru că nu mi-a mers netul, am revenit. Nici măcar nu mai ştiu ce s-a întâmplat sau ce am tot vrut să scriu pe blog, dar voi încerca.

Cel mai important e că am fost la Eurovision şi că am lucrat şi că am avut şi o emisiune dopo Eurovision şi că aia, şi că ailaltă…

Bârfe la Eurovision? Nici vorbă😛 În afară de faptul că s-a plâns la melodia celor de la Biondo şi că a dansat Josan la recitalul lui Goran Bregovic de bubuiau başii (sîc!), nimic palpitant; poate doar atmosfera, pentru una ca mine care se prezenta pentru prima oară acolo. Cu ocazia asta, după cum a spus Ioana, ne-am pupat cu suedezii, ne-am urat numai de bine şi să ne vedem în curând, am râs cu unii şi cu alţii, ne-am tot învârtit şi ne-am ameţit şi ne-am trezit că au câştigat Nico şi Vlad Bocelli, pardon, Miriţă. Bun băiat, dar mai bine îi lăsa pe Biondo să cânte, iar Nico, deşi are o voce super, le-a cam falsat pe alocuri (şi nu am eu te-miri-ce ureche muzicală ca să-mi dau seama uşor…) Oricum, dacă a fost sau nu plagiat s-a discutat şi răsdiscutat în ediţia de luni a „Ne vedem la TVR” şi s-a concluzionat: nu a fost plagiat; pînă la urmă, le urăm baftă şi ne dorim să aibă o cântare mai bună la Belgrad, dacă acolo s-o ţine… Eu am rămas cu Biondo în cap, ca mulţi alţi dezamăgiţi de rezultat, însă, in the end, toată lumea a plecat de acolo cu zâbetul pe buze; că a fost fals sau nu, nu am putut ghici. M-am mulţumit şi cu pupicul lui Cătălin, şi cu ieşirea cu Ionuţ de la Ro-mania, şi cu altele…😛

Am început să mă şi plimb pe jos, că am auzit că ar face piciorul frumos, aşa că am luat la pas Bucureştiul şi am străbătut arterele principale în 4 ore şi jumătate, aproape 5. Bună mişcare de duminică!😀

Ca să nu uit de titlu şi de motivul pentru care e acolo, emisiunea de azi m-a pus pe gânduri şi stau şi mă enervez. S-a tot discutat despre impresia pe care şi-au făcut-o străinii prin alde Mailat şi nu mai ştiu care (e chiar irelevant) faţă de poporul român. Păi de ăştia au toate ţările! Oricum, în cazul Mailat s-a demonstrat că autorităţile au minţit în anumite privinţe, că există motive politice ascunse pentru expulzarea românilor şi aşa mai departe… Totuşi, nenorociţi există peste tot. Ce pot face autorităţile române? Păi e relativ simplu: ar trebui să gestioneze mai bine situaţiile de criză, să existe în Guvern (cred) PR-işti sau specialişti în comunicare care ar şi face ceva în cazuri de astea. Dar, ce ştiu eu?! Iar noi, poporul de rând ar trebui să descurajăm astfel de incidente/ accidente, să ne luptăm mai mult pentru imaginea noastră în lume şi să promovăm cu adevărat românii care îşi merită numele. Dar, again, ce ştiu eu?! Că până alta sunt o biată cetăţeancă ce-şi dă cu părerea neîntrebată, dar întăresc regula cum că „E blogul meu, aşa că scriu ce vreau!” :))

În speranţa că nu am omis nici un amănunt (important!) din zilele astea şi încheind cu gândul că despre cele două subiecte discutate ar mai fi fost multe de spus, mă mulţumesc să vă urez o seară… cuminte…

P.S. : netu’ merge, dar yahoo mail, ba!

5 comentarii (+add yours?)

  1. dorinspoaller
    Feb 26, 2008 @ 21:59:03

    de ce nu raspunzi pe mess ? :)) iar te faci ca nu ma vezi ? :))

  2. Alexandra Solomon
    Feb 26, 2008 @ 22:38:41

    :*

  3. SorinPLATON
    Feb 28, 2008 @ 09:59:46

    Mai sunt si alte cestiiuni ce fac piciorul frumos.. Par egzamplu ciocolata Laura si tenisul..🙂

  4. Ioana
    Feb 28, 2008 @ 12:12:44

    Eu stiam altceva despre ciocolata Laura….dar, nu te contrazic, se poate si sa faca piciorul frumos , mai ales daca ai arderile buna….

  5. Alexandra Solomon
    Feb 28, 2008 @ 17:12:03

    Ciocolata? in afara de faptul ca (cica) elimina endorfinele (hormonii fericirii) si te binedispune si e dulce dulce si as manca toata ziua, nu cred ca face si altceva :)) Tenis? neehh, mai bine inot sau baschet sau role sau bicicleta😀

Lasă un răspuns

