Aş vrea


… să fiu eu prinţesa din turn, cea pe care cavalerul pe cal alb o salvează de vrăjitoarea cea rea şi ursuză…

Trăim într-o lume în care poveştile recapătă viaţă. Îmi aduc aminte de „Fram, ursul polar”. A fost prima mea carte preferată, cred. Am plâns şi m-am bucurat în ritmul cărţii atunci când am citit-o şi aveam doar 10 ani. Au trecut încă 10 de atunci şi îmi dau seama că oamenii trec; cresc, se maturizează şi… trec; azi suntem, mâine e posibil să nu mai fim, deja. Din nefericire, nu mulţi apucă să se bucure de viaţă aşa cum e ea şi aşa cum trebuie; păcat!

Cum poţi să spui că ai trăit până acum dacă nu ai simţit asta? E greu de spus, iar mie imi era dor de un post siropos. Nu lacrimogen, dar siropos, ca filmele alea, comedii romantice, în care suspini şi oftezi alături de actori frumoşi, tot unul şi unul, parcă trăieşti alături de ei şi ai vrea să faci parte din happy end-ul lor.

Eu încă văd lumea în roz, atunci când îmi pun ochelarii roz… Ştiu că mi se întâmplă uneori să fiu prea optimistă, dar aşa am fost crescută. Mulţumesc, tata, pentru că mi-ai arătat ce înseamnă să fiu nr 1 şi m-ai învăţat asta, mulţumesc, mama, că mi-ai demonstrat că totul trece şi se „tratează”, mulţumesc, buni, că ai fost o femeie puternică şi că ai rămas alături de singurul bărbat pe care l-ai iubit toată viaţa şi vă mulţumesc tuturor celor care aţi avut o contribuţie serioasă asupra caracterului şi a personalităţii mele. De asta am ajuns aici, cred, că am încercat să iau ce-i mai bun de la fiecare persoană din jurul meu; din păcate, nu mi-a ieşit aşa cum mă aşteptam, dar e bine să fii şi scorpie câteodată…

Încă mai trăiesc în lumea poveştilor în care prinţul rămâne cu prinţesa în final şi trăiesc fericiţi până la adânci bătrâneţi, deşi ştiu că li se întâmplă asftfel puţinor oameni… Încă îmi place să văd paharul pe jumătate plin chiar dacă el e pe 3 sferturi gol, dar asta e doar o parte din mine. Cealaltă e realistă şi ştie că nimic nu i se întâmplă fără muncă şi fără ca cineva, acolo sus, să o iubească; cealaltă parte ştie că lumea e asta în care trăim şi că basmele au fost create de nişte nebuni, dar ce ar fi fost lumea fără ele? Aşa că mai bine trăim cu capul pe umeri şi cu picioarele pe pământ, atât timp cât încă mai visăm şi încercăm să ne ducem la împlinire toate visele…

11 comentarii (+add yours?)

  1. dorinspoaller
    Feb 26, 2008 @ 23:11:26

    unde e printesa mea ? unde e printesa mea ? tot asa am tinut-o timp de 2-3 luni . Ca sa aflu ca esti aici …😦

  2. Alexandra Solomon
    Feb 26, 2008 @ 23:12:29

    Pai… si asa e? :))

  3. aikisan
    Feb 27, 2008 @ 09:21:54

    Basmele isi au rostul lor. Daca reusim sa le deslusim, binele castiga. Realismul inseamna conformare si robotizare. asa ca iti doresc sa visezi cat mai mult. Si practic.

    Cat despre salvat, nu vezi ca doru e lenes si se multumeste sa scrie comentarii :)) Pe cal Printule! (asta daca n-oi fi vre-o ispita in povestea alexandrei, sau poate Spanul)

  4. krossfire
    Feb 28, 2008 @ 18:34:32

    Sincer, si eu as vrea sa fiu un print dar pana la salvat printese as purta razboie, as macelari si mi-as transforma regatul in imperiu :))

  5. Maru'
    Feb 28, 2008 @ 19:58:49

    ” unde e printesa mea ? unde e printesa mea ? tot asa am tinut-o timp de 2-3 luni . Ca sa aflu ca esti aici …”

    Dorin…ai inteles bine ca Alexandra are nevoie de putin sirop da’ nu de „sirop de tuse”…!:P😉🙂
    pentru ca un print trebuie sa se poarte…;)ca un print , mai exact SA AI…UN CARACTER REGAL PUS IN PRACTICA…barbatul puternic dar romantic care stie sa combine REALUL cu ROMANTICUL si daca analizam putin mai bine basmele alea, de obicei printii fac ceva pentru printese nu doar le spun ca au visat la ele…:P🙂 Pana si „clasicii intelectuali” de la PARAZITII…:P🙂 au inteles realitatea printilor, realitate exprimata intr-un mod foarte „plastic” si „inteligent” in versurile de o mare „frumusete”, inspiratie si profunzime…:P🙂 versuri care ne invata ca:”…FAPTELE NU VORBELE TE FAC SA FI MARE…! „.😉😛 Daca facem o „analiza literara”…:P🙂 al acestor versuri profunde si de mare adevar…:)😛 atunci vom fi nevoiti sa ne conformam unei realitati „dure” pentru ca printii din vechime omorau balauri si isi puneau viata in pericol pentru a le salva pe printese din diverse situatii periculoase si nefericite…:P:) In concluzie Dorin daca ITI DORESTI CU ADEVARAT sa cucerseti o printesa frumoasa, inteligenta, sensibila si „de viatza” ca Alexandra…:P atunci trebuie sa depui eforturi mari pentru a o salva din „monotonia” vietii si sa-i oferi un regat plin de bucurie si sensibilitate pentru ca altfel o sa ramai doar la vorbele alea si balaurii plictiselii si ai monotoniei acestei societati nu mor doar cu vorbe…:P🙂
    Cu respect
    Printul Co’:)

    PS: Tre’ sa recunosc ca si eu sunt uimit de cat de filozof am fost mai sus…Alexandra;)😛 (multumesc mult Dorin pentru ca din cauza ta am fost atat de inspirat…:P si ii multumesc lui DD ca exista…;)

  6. Alexandra Solomon
    Feb 28, 2008 @ 20:04:58

    profuuunnndddd :)) mersi Co’, dar cred ca Dorin glumea… nu sari asa pe el, ca e de-al nostru😉

  7. roxana
    Feb 28, 2008 @ 21:02:20

    Pana la urma, doar uneori se intampla sa fim cu capul in nori si cu picioarele in aer. Si, de obicei in cazul in care am pus mana deja pe un print pe un cal alb sau negru, care s-a luptat sau nu cu alti cavaleri sau balauri.
    Eu sunt de parere ca daca vrei, poti sa iti indeplinesti visele.

  8. alexandrasunny
    Feb 28, 2008 @ 23:47:54

    Uite asta-mi aminteste de o reclama : „As vrea ca iubitul meu sa arate bine, sa fie dur…dar sensibil in acelasi timp…sa fie serios, dar si cu simtul umorului. Si foarte important as vrea sa stie ce simt fara sa fie prea insistent. ”🙂 Daca tu iti gasesti un print sa ma anunti si pe mine…sa nu-mi pierd speranta :)) Succes.

    [Imagine what it feels like, imagine how it sounds
    Imagine life is perfect an’ everything works out]

  9. Alexandra Solomon
    Feb 29, 2008 @ 06:59:58

    Don’t missunderstand me… Eu nu caut nimic, doar scrisesem un post siropos, cu tentative optimiste. Dar na, asa-i omu’, interpreteaza cum vrea el. Nu-i bai, adevarul e ca eu imi astept printul, dar stiu ca el e undeva il lume si ma cauta🙂 Asa ca nu-i nicio graba, astept cu rabdare si pana atunci imi traiesc viata😀

  10. krossfire
    Feb 29, 2008 @ 07:16:39

    Tocmai pentru ca printii sunt ocupati cu anumite coduri, nu prea au timp sa scrie cu zeci de smiley-uri pe bloguri pentur a instrui alti potentiali printi.

  11. dorinspoaller
    Mar 01, 2008 @ 00:46:11

    @Maru’
    eu am trecut de mult de la commenturile de imagine , la cele dedicate in special autoarei , cu subtilitati pe care numai ea le stie . Tu se pare ca mai ai pana acolo. Daca ceea ce am spus eu te-a ajutat sa iti exprimi frustrarile dobandite in aceasta societate ipocrita , nu imi ramane decat sa ma bucur . Dar dat fiind faptul ca unul din putinele tale commenturi pe acest blog (daca nu singurul) este cladit pe spatele altui participant la discutie , da-mi voie sa cred ca prin „instalatia” ta nu curge deloc sange nobil . Personal m-am cam saturat de persoanele care dau lectii altora fiindca au citit intr-o carte cum se face sau fiindca au vazut intr-un film unde se baga . Hai cu fapte , nu cu vorbe , sau vei ramane in continuare cel care curata sabia printului…,Pana atunci , marule draga , cu tot respectul , lasa cartile , lasa filmele si incearca un pic de practica . Poate asa mai inveti anumite lucruri si , mai mult ca sigur , te eliberezi de tot „stresul” acumulat…
    Cu respect ,
    Ala virgin care nu stie cum sa cucereasca o fata , ce sa faca cu ea si cum sa ii arate ca o merita . Pe numele complet , Dorin Spoaller

    P.S.cand mai ai curajul sa scoti capul in lume , anunta-ma din timp sa mai las un comment pe undeva

Lasă un răspuns

