Definiţia stângii…


… şi cum să nu ai probleme la graniţă cu vecinii noştri şi bunii prieteni, bulgarii.

Ăsta era un fel de subtitlu încadrat în titlu, sau un fel de început de şapou. Whatever , că deja mă pierd. Detalii, detalii, după cum ar spune unii.

Stânga este un fel de dreaptă, numai că pe cealaltă parte. Asta a fost concluzia Ioanei când i-am zis să o ia la stânga şi am luat-o la dreapta şi am realizat că era vorba de cealaltă dreaptă în momentul în care ne-am izbit una de cealaltă. Partea bună e că nu ne cunoştea nimeni şi cei mai mulţi nu vorbeau româneşte.

Ideea principală e că de la bulgari nu prea poţi să-ţi iei multe, pentru că hainele sunt cam chicioase, de papuci nici nu mai zic, dar au un alcool ieftin de merită să faci câte o plimbare pentru asta o dată pe săptămână. Şi ce mai merită e mâncarea de la restaurantul din mijlocul „târgului”, care e fenomenal de bună şi ieftină… Servirea super, cu meniuri în româneşte dacă eşti român, ceva pe principiul „Clientul nostru, vecinul nostru.” Aşadar şi prin urmare, toată ziua am vorbit mult şi prost, am râs şi ne-am plimbat pe la soare, am luat mărţişoare, am admirat vecini frumoşi😀 , iar dacă se întâmplă vreo nenorocire, în Bulgaria emigrez, fraţilor, în cazul în care nu-mi uit (ca ştiu eu cine) paşaportul şi mă întorc vameşii înapoi de la graniţă.

Pe modelul „Bă, care ai pus groapa asta aici, prostule?”, era să confund cu Ioana o pompă funebră (dacă nu cumva o fi defectiv de singular) cu o florărie. Dar până la urmă, tot flori suntem şi tot în pământ ajungem, deci nicio tragedie. Toate ca toate, dar cu perdeaua (care nu ştiu la ce folosea, încă) ce facem? Nu de alta, dar ne-am gândit (mai mult ea) că ar fi cabină de probă, sau ceva, unde se iau măsurile. Asta era pe meleaguri autohtone… Sadic de-a dreptul (sau de-a stângul, care este opus dreptului- trebuie să învăţ pe de rost care-i stânga şi care-i dreapta)… :))

Ioana a descris mai bine, fără cuvinte, excursia noastră, aici.

Cu ocazia asta mi-am amintit două melodii mai vechi pe care le-am auzit la restaurant şi care îmi plăceau foarte foarte tare:

5 comentarii (+add yours?)

  1. dorinspoaller
    Feb 20, 2008 @ 23:04:40

    Stau si ma rog de voi sa imi spuneti ce ati mancat acolo si nici una nu-mi raspunde😀

  2. Alexandra Solomon
    Feb 20, 2008 @ 23:07:41

    Eh… cum naiba le zice…? Rulouri de pui cu branza topita pe dinauntru si ciuperci la tigaie si un desert, da nu mai stiu cum ii zice (si aici poate ma ajuta Ioana), iar ea a avut legume pe plita (parca), cu bastonase de pui (care,apropo, erau trecute in meniu „bastonate”) si wedges.😀

  3. dorinspoaller
    Feb 20, 2008 @ 23:10:34

    :))) mai bine nu imi ziceai ca nu dorm bine la noapte😀

  4. Alexandra Solomon
    Feb 20, 2008 @ 23:11:43

    =)) te-am avertizat ca e foarte bun🙂 data viitoare poate te convocam😛 sau iti luam ceva la pachet😛

  5. krossfire
    Feb 22, 2008 @ 13:57:38

    Emigrare in Bulgaria ? Righhht….

Lasă un răspuns

