If you like it, don’t fight it


Nu ştia nimeni că va fi aşa. Când ai venit noaptea la mine, ne-am urcat în maşină şi am plecat. Era destul de cald, nu eram prea îmbrăcaţi, dar aproape că eram uzi… de la căldura care ne invada trupurile. Atunci când m-ai atins prima dată am crezut că mă topesc; m-ai luat în braţe şi genunchii au început să-mi tremure; dar ştiai că aşa mi se întâmplă, eu nu am treabă cu fluturii din stomac, dar mi se înmoaie genunchii numai când mă priveşti pătrunzător, atât de tare încât cred că eşti deja înăuntrul meu, că faci parte din acelaşi suflet cu al meu şi că îmi invadezi spaţiul. Şi atunci te resping, mă împotrivesc, dar asta te atrage şi mai tare, nu-i aşa? Şi nu te laşi până nu mă topesc cu totul şi atunci mă controlezi şi mă las pierdută…

1 comentariu (+add yours?)

  1. dorinspoaller
    Feb 15, 2008 @ 18:30:47

    de acuma cand intru la tine pe blog promit sa ma uit numai la poze si la filmulete (ca in ziarele citite in timpul orelor in liceu) , fiindca textele prea imi dezvolta imaginatia si asa , dupa spusele unora , prea bolnava :))

Lasă un răspuns

