Azi am fost blondă


Cine m-a văzut ştie despre ce vorbesc. Cine nu, dau anunţ în toată ţara data viitoare când îmi mai scapă.

–––––––––– pot fi cine vreau–––––––––––

Eu cred că nu putem să fugim de ceea ce suntem. Cred că există dragoste mai presus de cuvinte, cred că ea nu moare, cred că iubirea nu poate fi fabricată şi ştiu că iubirea necondiţionată e cel mai pur sentiment. Dacă eşti în stare să faci asta, înseamnă că poţi spune că ai simţit că trăieşti. Aşa îşi iubesc câinii stăpânii; ar face orice pentru ei, din simplul motiv că-i iubesc. Aş fi făcut şi eu orice, aş mai face încă… pentru acea persoană care mă poate iubi necondiţionat; pentru acea persoană pe care aş iubi-o necondiţionat, pentru dimineţile în care am bea cafea în pat, am privi răsăritul de la un balcon plin de flori, pentru serile în care ne-am plimba pe faleză, ţinându-ne de mână ca prima oară, pentru nopţile fierbinţi în care mi-ai spune că sunt cea mai bună şi că nu ai uitat niciodată mirosul meu… Aş adora clipele în care ne-am atinge buzele, ne-am privi în ochi, ne-am ascunde privirile timide, pline de subînţelesuri şi nu ne-am mai gândi nicio clipă că nu e bine. Totul ar fi bine, şi nu ne-am gândi nicicând la despărţire, şi nici nu am visa cu ochii deschişi la clipe nesfârşite, ci numai am preţui acel moment; momentul în care îţi voi spune că voi simţi aşa toată viaţa şi că nimic nu va schimba acel sentiment; momentul în care îmi vei reaminti că mă iubeşti mai presus de orice şi că vei avea grijă de mine toată viaţa… Aş mai face orice pentru zilele în care am asculta melodiile noastre, pentru ţopăiturile pe pat, pentru plimbările prin parcuri, pentru descoperirea lucrurilor noi din Bucureşti şi din ţară, pentru vizitele îndelungate la prieteni buni, pentru piesele de teatru, pentru prima dată la Operă, pentru comediile de la cinema, pentru concertele la care vom merge, pentru excursiile nefinalizate, sau încheiate cu noi plimbări… Aş face tot pentru tine! Numai să mă găseşti. Ţi-am spus ce vreau, tu ce aştepţi?

24 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana Sima
    Ian 28, 2008 @ 21:12:13

    Asteapta ca tu sa ai rabdare, ca mai apoi sa apara de nicaieri, sa te surprinda si sa traiti fericiti pentru totdeauna. Nu mai cauta. Lasa-l sa te gaseasca. Si vei stii cand va fi sa fie. Pana atunci… te multumesti cu seara de maine, cand o sa ne trotilam bine, ca sa fim pregatite miercuri la prima ora la examen =))

  2. Ioana Sima
    Ian 28, 2008 @ 21:13:11

    BTW, Within Temptation rulzzz! Si What dreams may come…de vazut neaparat!

  3. Alexandra Solomon
    Ian 28, 2008 @ 21:13:14

    Taci in puii mei ca acum nu mai pot sa plang🙂

  4. Ioana Sima
    Ian 28, 2008 @ 21:38:06

    Plangi pe naiba, te chinui sa iti iasa o lacrima? te uiti in gol fara sa clipesti ca sa te usture ochii si sa lacrimezi?😀 asa faceam si eu la gaga =)) termina tu, bucura-te de tot ce ai frumos in viata: de prietenele tale (adevarate), de colegii misto de la munca, de job-ul pe care il ai, de filmarea de azi, de peruca blonda si stupida (sic!), de momentele funny, de examenele luate, de parintii tai, de bunicii tai, de fratiorul tau, de faptul ca vine primavara si ca o sa ne apucam de dans si nu il ultimul rand, de mine!!! (trebuia sa ma introduc cumva subtil…ok, recunosc, nu a fost subtil😀 ) Si nu mai sta pe mess, apuca-te si invata!!! ca nu ma fraieresti daca esti invisible😀

  5. Dorin Spoaller
    Ian 29, 2008 @ 00:28:06

    pai daca pui asa problema vin toti disperatii la tine cu flori si ciocolata :)) parca aveati o vorba :”all the good men ar either gay or taken” :)) . O prietena avea un status pe yahoo msg zilele trecute : „As vrea sa ma bag intr-o relatie….dar nu stiu in a cui” :)) si eu imi caut printesa , dar eu o caut de ceva vreme , insa pana o gasesc (sau ma gaseste ea) , imi traiesc viata la maxim . Poate nu e o idee rea sa faci si tu la fel , nu crezi ? Pupici din Cj-n (DAAAAA , sunt din CLUJJ , doooooohhh :)) )

  6. Alexandra Solomon
    Ian 29, 2008 @ 09:39:31

    @Ioana: Ma bucur de tot ce am, bineinteles, numai ca nu tot ce am se afla langa mine acum, asa cum ar fi trebuit… Anyway, a mers cu invatatu’ aseara😛
    @Dorin: Nu pun problema pt ca nu o vad problema. Toata treaba asta a fost o dorinta sentimentala, insa nu ma grabesc nicaieri. Stiu ca atunci cand va veni Fat-Frumos pe cal alb (sau poate pe vreo 300 de cai… albi :P) ne vom gasi si vom trai fericiti pana la adanci batraneti (sau pana cand n-om mai fi, sau pana cand ne-om plictisi, sau pana cand ne-om parasi…😛 ) Anyway, eu cred ca imi traiesc viata din foarte plin (sic!); la munca, la scoala, la plimbare, la iesiri, in metrou ascultand muzica, in autobuz inghesuindu-ma; toate fac parte din placerile vietii😀

  7. dilEMA
    Ian 29, 2008 @ 14:21:26

    deci te-ai vopsit azi pe păr?

    pentru ce culoare nouă ai optat?

  8. dorinspoaller
    Ian 29, 2008 @ 22:29:18

    Adica ce ?! te-ai multumi numai cu cei 300 de spartani ?! >:P

  9. Alexandra Solomon
    Ian 29, 2008 @ 22:32:52

    @dilema: nu m-am vosit, spuneam doar asa, pentru ca am purtat o peruca. nu-mi sta bine blonda, cel mult suvitzata, eventual…😛
    @dorin: adica? (azi am fost blonda😛 ):))

  10. dorinspoaller
    Ian 29, 2008 @ 22:33:15

    A , si ai intors magistral faza cu „problema”😀

  11. dorinspoaller
    Ian 29, 2008 @ 22:36:01

    pai unii dintre noi se gandesc doar la o printesa sau un cavaler pe cal alb , insa tu te gandesti la un cavaler pe 300 de cai albi :)) daca tot suntem optimisti astazi , hai sa punem pe langa herghelia aia si un castel in sudul Frantei , o parcela pe Luna si cavalerul , desi constient de toata potenta lui , sa fie si fidel…😀

  12. Alexandra Solomon
    Ian 29, 2008 @ 22:38:10

    Asta da :)) era doar o gluma partea cu 300. Ajunge sa fie numai pe un cal alb, dar sa fie el… si da, sa fie fidel, asa cum i-as fi si eu lui😀

  13. rasarit
    Ian 30, 2008 @ 10:52:27

    asteptarea e cruda. tu simti ce asteapta. e rabdator si sta asezat pe canapeaua lui din sufragerie, fumeaza o tigara, bea un pahar de cola, isi priveste ceasul , telefonul si nu stie de unde sa te ia. cateodata fuge cu gandul sa nu se mai intoarca dar niciodata nu-si implineste scopul.

  14. FaraNume
    Ian 31, 2008 @ 13:55:11

    Bravo rasarit, asa e. Poti sa citesti ganduri?

  15. Alexandra Solomon
    Ian 31, 2008 @ 18:46:20

    @FaraNume: cine esti? si de ce te regasesti in descrierea lui rasarit? tu asta astepti? sa te gaseasca ea? sa te sune si sa te cheme la un ceai si sa-ti povesteasca ce simte?

  16. radudumbrava
    Feb 03, 2008 @ 09:48:01

    sunt aici , m-ai gasit, ce m-ai astepti…?!🙂

  17. andrei
    Feb 03, 2008 @ 10:26:32

    Personalitate multipla sau nu inteleg eu. Spuneai odata ca esti cea mai vesela si obtimista persoana. Nici macar nu-ti sta bine cind scrii chestii de-astea. Nu se potrivesc cu firea ta. Cind spui Alexandra trista e nonsens, nu? Este posibil sa nu stii ce vrei?(legat de ce povestesti mai sus?) Cineva spunea foarte bine mai sus. Nu mai cauta, lasa-l sa te gaseasca. Gindeste-te ca tu esti …diamantul(sau diamanta).

  18. Ioana Sima
    Feb 03, 2008 @ 13:10:53

    …”Cineva”, Andrei?😛

  19. andrei
    Feb 03, 2008 @ 13:21:34

    Dupa ce am scris mi-a parut rau ca am facut-o, ar fi trebuit sa scriu IOANA, numai ca nu aveam cum sa mai sterg. Iar ca sa scriu separat era aiurea. Esti foarte atenta. A fost ca o palmita pentru mine. Imi pare rau. Sper sa nu-mi porti pica.

  20. Ioana Sima
    Feb 03, 2008 @ 13:29:25

    Glumeam, glumeam, mi s-a parut amuzant😀

  21. andrei
    Feb 03, 2008 @ 13:55:40

    mie deloc.

  22. andrei
    Feb 03, 2008 @ 13:56:49

    Nu-mi place cand gresesc.

  23. dorinspoaller
    Feb 03, 2008 @ 15:25:36

    Mai bine blonda si surprinzatoare , decat bruneta si dezamagitoare :)) una din multele pilde care le voi lasa in urma copiilor….legitimi sper :))

  24. Cristian
    Feb 06, 2008 @ 12:42:24

    Problema e la rezistenta. Cand o lasi de-o parte, vine si rezultatul dorit. Cel putin asa zice teoria. In cazul acesta, cel ce tanjeste dupa dragoste, nu se va intalni cu ea.

    Inca n-am inteles ce vrea sa spuna aceasta „daca vrei ceva, trebuie mai intai sa-i dai drumul”. Dar pana atunci fac si eu ce faci tu (si multi altii), caut si astept.

Lasă un răspuns

