Dacă ai intrat în horă, acum joacă!


Pe bune, eu nu mai merg în „Pat”. Nu de alta, da-i pe ţeapă. Nu dau detalii, dar aseară m-am enervat. Nici măcar muzică nu au pus. Ceva gen acum o sută de ani, apoi o piesă mai recentă, de vreo zece ani, iar muzică nouă canci. „Whatever”, zic, şi plec!

Totuşi, în „Zvon” e mişto. Am mai fost, dar am uitat să zic. Prietenii mei s-au distrat şi mai vor să meargă. Mai nou, umblă vorba prin târg ( a se citi pe acasă pe la mine) că localurile pe care le recomand sunt „foarte tari, frate!”. Aşadar (şi prin urmare) Andra vrea să meargă, vrea să o ia şi pe Ioana, iar Iulia a zis că nu a mai fost niciodată până aseară dar sigur mai vine cu mine şi data viitoare. Îmi pare rău că am dezamăgit-o cu patu’ vieţii, dar na, data trecută când am mers a fost tare fain. Şi nu aş fi ajuns acolo dacă nu era plin în Hard Rock Cafe, ăla originalu’, în care voiam noi iniţial să mergem. E cel mai cel dintre cele mai cele, cel puţin din Bucureşti. Da’ să nu daţi toţi năvală, că iară nu mai prind locuri. Nu de alta, dar rezervări nu se fac, sîc!

Anyway, în altă ordine de idei mă bucur tare pentru gagica mea, Ioana, că e şi ea, în sfârşit fericită, că băietu’ se poartă foarte frumos cu ea, că e şi ea apreciată aşa cum trebuie şi mă mai bucur şi pentru Iuli şi Ştef, că sunt cei mai simpatici moldoveni pe care-i ştiu şi că le stă foarte bine împreună şi pentru că s-au certat şi s-au împăcat imediat şi păreau atât de fericiţi; mă mai bucur şi pentru mine, că, deşi nu mă trage inima la învăţat zilele astea, oricum nu am nimic mai bun de făcut şi totuşi, cu atâta fericire, nu au uitat fetele mele de mine şi mă iubesc în continuare…🙂

6 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana Sima
    Ian 27, 2008 @ 12:00:15

    Eu te iubesc cel mai muuuult!😀

  2. dorinspoaller
    Ian 27, 2008 @ 22:05:22

    eu iubesc ideea ca voi doua va iubiti :)))

  3. SorinPLATON
    Ian 28, 2008 @ 17:35:49

    Dar ce varsta ai A. daca nu sunt indiscret?…

    1=

  4. Alexandra Solomon
    Ian 28, 2008 @ 19:27:06

    Am numai 20 de ani. Sunt in floarea varstei si in plina ascensiune😉 why?

  5. SorinPLATON
    Ian 29, 2008 @ 08:47:16

    „Bicoz” ai o rationalitate de om cu multe experienta…dar vezi sa nu te increzi…in ziua de azi sa fii open mind, cu IQ si EQ ridicat presupune ce esti defect…in biblie spunandu-se undeva ca „fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor va fi ” nu’s ce imparatie mincionoasa…cu alte cuvinte, cu cat esti mai destupat cu atat sesizezi mai mult mocirla omniprezenta intelectuala si sociala in care ne scaldam…si putem inebunii…so, in continuarea demonstratiei cine e cu greierul spalat de manele, e-uri alimentare, cultura underground capitalistoida, iubitor de seriale siropoase din America de sud, are toate sansele sa traiasca fericit mult si bine…ca o oaie sau gaina intr-o turma…

    Revenind, tu esti din prim categorie…si va fi ceva mai nasol…

    Oricum…succes!

    1=

  6. Alexandra Solomon
    Ian 29, 2008 @ 09:33:45

    @Sorin: Multumesc!😀 vorba celor de la Parazitii- „daca eram putin mai prost, eram fericit”…
    Mi se intampla uneori sa-mi dau seama ca traim intr-o lume mult prea indobitocita, si nu pt ca m-as simit eu superioara, ci pt ca am acumulat in astia 20 de ani ceva mai multa experienta de viata… am trecut prin destule si viata m-a „ajutat” sa ma maturizez putin mai repede decat altii… Totusi, nu-mi pare rau; stiu ca soarele va iesi si pe strada mea (daca nu a iesit deja, insa nu cumva nu-l vad eu) si mai stiu ca everything happens for a reason.😀
    Succese si tie!🙂

Lasă un răspuns

