Oficial îmi merge bine


Păi da. Unu la mână, una dintre prietenele mele cele mai bune de care mi-e un dor nebun naşte peste o lună. Şi are fetiţă. Şi deja i-a cumpărat o grămadă de haine şi are o burtă cât o şură şi soţul ei e cel mai fericit bărbat din lume. Şi asta mă face să mă gândesc la ziua în care voi fi şi eu mămică… Doamne, ce departe e!

Apoi, îmi voi urma o veche pasiune, imediat după sesiune. „Dance to express, not to impress!” este motoul sălii de dans la care voi merge. Apoi, pe lângă asta, voi face tae- bo şi Pilates. Abia aştept! Dintotdeauna am visat să fiu ca una dintre dansatoarele din „Dirty dancing” sau ca seducătoarea tipă din videoclipul lui Chad Kroeger & Santana- Into the night…

Next… sesiunea merge bine deocamdată. Două s-au dus… 2 more to come… Aşa că pieptu’ sus şi Doamne- ajută!

În altă ordine de idei, dacă tot am „luat la talpă” bdul Decebal, trebuie să menţionez că şi Cafe Pink arată foarte bine. De pe din-afară e cam roz, dar pe dinăuntru e ca la Moulin Rouge… (nu că aş fi fost în Paris, dar so I’ve heard…)

Oficial îmi merge bine? You could say so…

But still, am uitat să menţionez de filmul de aseară, care m-a făcut şi mai tare să cred că oamenii sunt buni, iar cei care nu sunt ar putea fi determinaţi să facă fapte bune.😉 Ideea filmului (PRObabil că era o comedie destul de veche) se baza pe faptul că unul dintre fiii Diavolului trebuia să-i ia locul tatălui. Bunicul Lucifer nu mai avea demult nicio treabă cu Împărăţia Adâncurilor, iar fiul lui trona peste imperiu. Nevrând să lase nimănui locul pe Tron (pe motiv că niciunul nu este destul de matur încât să menţină echilbrul dintre bine şi rău), fiii mai mari s-au supărat şi au plecat pe Pământ, unde puteau să facă tot ce voiau cu minţile oamenilor. Aşa că, „Prâslea cel Voinic”, ăla mai mic dintre toţi, a fost trimis de către tatăl grijuliu şi iubitor să-i aducă înapoi pe ceilalţi doi. Ăsta micu’, urât şi vai de capul lui, face numai prostii, se îndrăgosteşte de o „răţuşca cea urâtă” şi, datorită ei, face lucruri bune. Moare şi ajunge în Rai, unde o cunoaşte pe mama lui şi astfel află că el a fost progenitura iubirii dintre un înger şi un diavol, şi că din cauza asta are o putere extraordinară şi va ştii cum să o folosească astfel încât să menţină echilibrul dintre bine şi rău pe Pământ. Se întoarce şi, bineînţeles, urmează nişte lupte fantastice, demne de basme, între fraţi, iar ăsta micu’ reuşeşte să-şi învingă adversarii, să-şi salveze tatăl de la moarte şi să contribuie la salvarea omenirii. Totuşi, vă imaginaţi că povestea e mai complexă, că apar nişte personaje super-fantastice, gen câine vorbitor şi alte alea, dar în mare, asta e povestea.

Ce mi-a plăcut mie cel mai mult? Faptul că e o versiune modernă a basmelor pe care le-am învăţat în liceu şi că fiul Diavolului era pe jumătate Înger; că a existat iubire între bine şi rău, că în orice situaţie se poate colabora, că dacă îţi asculţi inima învingi şi cele mai aprige greutăţi… In the end, binele învinge şi everybody lived happily ever after…

4 comentarii (+add yours?)

  1. dorinspoaller
    Ian 26, 2008 @ 12:54:47

    ok
    1st of all – mai bine departe si constienta de asta , decat aproape si luata prin surprindere🙂
    2nd of all – imi place motto-ul ala : „Dance to express , not to impress!”. Parca e o gura de aer printre mirosurile ieftine din Romania .
    3rd of all – Daca tu , ca si fata , esti cu „pieptu` sus” la un examen , Dumnezeu nu mai are nici o putere asupra notei data de prof :))

    bafta in continuare la examene !

  2. dorinspoaller
    Ian 26, 2008 @ 12:55:39

    p.s. acuma am observat ca faci curatenie :)) bafta si acolo :))

  3. Alexandra Solomon
    Ian 26, 2008 @ 14:01:10

    Să fie… Totuşi, am uitat să scriu ultima parte a postului. Când revii poate citeşti şi continuarea🙂 Între timp, am terminat să „cleaning the dream house”…😛 Mersi de urări!

  4. dorinspoaller
    Ian 26, 2008 @ 14:05:40

    cat despre film , mi se pare sf . nu datorita existentei personajelor fantasmagorice , ci datorita victoriei binelui in fata raului…😀 jumatatea goala a paharului ziceati ? :))

Lasă un răspuns

