Pub-ing, bar-ing, club-ing…


Dupa ce am povestit atat de infocata despre ceainaria care ar trebui sa-mi deconteze cheltuielile facute in cadrul ei (pe ceai bun, vin fiert si sandvisuri si alte alea), si dupa ce am laudat constructia lui G-point (ce ciudat sa zic eu asta😛 ) am ajuns- oare cum? – in Pat. Nu nu, in Club Pat. Foarte tare, frate! In afara faptului ca era asa de aglomerat (cam ca in autobuzuri si metrouri la ore de maxima „audienta”) de nu prea puteai sa te misti printre oameni cu paharul in mana fara sa versi jumate din lichid, localul arata foarte bine. Peretii vopsiti in roz, bleu si lila pe un fundal alb, muzica misto, cam de toate felurile (adica house, r’n’b, oarecum si rap cu influente shaggy si sean paul…) si cica ar exista si paturi. Asta nu am vazut-o ca nu am putut sa ma desfasor, if u know what I mean… Probabil ca sunt niste canapele mai extinse, cumva, carora le-ai putea atribui denumirea de paturi. Asta dupa ce am vizionat Club Aqua. Asta e mai mic decat Pat dar cam la fel de dragut, poate putin mai select (daca-mi permit cuvantul). Doar l-am vizionat, asa in trecere, nu de alta, dar rezervarea pentru masa se anulase ca am intarziat :)) Asta la categoria „club-ing”…

La „pub-ing & bar-ing” tin sa mentionez sa nu mergeti niciodata in Crem Caffe ca o sa va para rau ca dati 7 lei pe un Santal. E prin Romana, dar nu merita nici sa-l vezi pe dinafara. Inauntru e prea multa lumina pentru un bar (cred ca asta se vrea a fi), peretii au aspectul erei Victoriene (o fi existand asa ceva?!), cu tablouri multe, inutile si neconcordante pe pereti, un tavan prea inalt si o baie mult prea urata; singurul lucru misto din baia aia era oglinda, pe care se misca, cica, un fel de poza de revista in care era prezentat barul. Da’ atat! Foarte fain e in Turabo, in Victoriei. Totusi, daca nu esti un fan Audi s-ar putea sa te oboseasca toate chestiile gen tablouri, loggouri, postere, cani, insigne si alte alea, toate cu Audi… Si inca ceva, in prima incapere am sesizat prea mult fum. Tan, tan, tan, tan… Si, nu in cele din urma, restaurantul Horoscop e foarte dragut, bine plasat (mancarea nu stiu cum e ca nu m-am dus sa mananc, inca…), dar servirea e foarte buna, privelistea idem, iar aranjamentul localului… ca la restaurant!

Dupa toate astea stau si constat ca as fi putut sa-mi aleg alta meserie, ca de exemplu, critic de localuri. Pam Pam! :))

3 comentarii (+add yours?)

  1. dorinspoaller
    Ian 23, 2008 @ 22:12:50

    De cand folosesti tu termenul „fain” ? :)) Pam Pam ! :))

  2. Alexandra Solomon
    Ian 23, 2008 @ 23:07:05

    Pai cam de cand sunt ardeleanca… adica dintotdeauna… ardeleanca din cap si pana in varfurile degetelor😀

  3. radu borcea
    Ian 24, 2008 @ 16:38:30

    Intr-adevar Turabo arata foarte bine chiar si brand-uit in exces. Probabil ca au vrut sa dea un aer premium localului, pentru ca asta este Audi, o marca premium. Sau poate ca este dedicat impatimitilor masinilor frumoase…long live the Audi A5 :)) =))

Lasă un răspuns

