Yeah, it rullzzz


Aseară am redescoperit ceainăria Green Tea. G-sus, mi-a plăcut aproape la fel de mult ca şi prima oară… De data asta am băut şi un vin fiert, că acolo cel mai bun ceai e vinul😛 Şi am stat la taclale, şi am mâncat sandviş cu pui şi salată şi am fumat narghilea şi mirosurile, şi gusturile, şi tot…..

Şi ne-am mutat în G Point mai târziu, că la ceai era prea linişte… şi la fel de tare m-au încântat mini-fântânile arteziene din podea, aşa ca prima oară. De data asta le-am arătat eu fetelor ceva drăguţ şi le-a plăcut şi mai mergem … Cine vrea să vină, să se anunţe din timp. Garantăm privelişti frumoase.😛

Între timp, câteva piese frumoase. Remember?

9 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana Sima
    Ian 19, 2008 @ 16:50:51

    Mai mergem, mai mergem…auzi, da noi ce facem? De ce nu luam bani pentru publicitate :D?

  2. dorinspoaller
    Ian 20, 2008 @ 09:56:55

    Si eu vreau sa mergem :)) dar pe cat punem pariu ca pe mine nu ma iei cu tine ? :))

  3. krossfire
    Ian 20, 2008 @ 12:15:30

    A doua piesa e de la Crash Test Dummies, cei care au cantat si Mmmm🙂

  4. krossfire
    Ian 20, 2008 @ 12:16:53

    Pardon, voiam sa spun ca a doua piesa are si un cover facut de Crash Test Dummies😛

  5. krossfire
    Ian 20, 2008 @ 12:18:24

    Un al treilea comment pentru o piesa : Cauta si celalalte piese de la The Proclaimers😛

  6. adebalerini
    Ian 20, 2008 @ 15:41:13

    Hmm, as merge si eu!😕

  7. Alexandra Solomon
    Ian 20, 2008 @ 19:45:26

    Ok then, very well. Voi anunta urematoarea iesire si bineinteles, va voi invita. Oricum mi-ar face placere sa va cunosc😉 (face to face)

  8. SorinPLATON
    Ian 25, 2008 @ 12:36:36

    Auzi, da’ se dau si ceaiuri pe la ceainaria aia?!..🙂

  9. adina
    Ian 26, 2008 @ 10:26:16

    anunta-ma si pe mine cand mai mergi… si sa vina si ana, am zis!
    😀

Lasă un răspuns

