Sorry


Îmi cer scuze că nu am mai scris ( pentru cei care vor să mai scriu şi care mi-au şi spus asta, şi pentru cei care vor, dar nu au spus nimic)… Nu am avut timp şi în continuare nu am, dar mi-am găsit puţin ca să spun lucrul acesta, şi să vă las în compania unei melodii care mă încântă acum… Până una alta, mulţumesc celor care m-au votat în concursul cea mai sexy bloggeriţă şi să ştiţi că nu mă interesează cine câştigă, atâta timp cât „alegerile” se desfăşoară corect😛 Nu eu am vrut să fiu printre candidate, dar am fost flatată că atâta lume a considerat că aş merita să câştig concursul🙂 Nu mă pot supăra şi nici nu pot să mă laud; e doar ceva drăguţ, zic eu… Gata cu vorba că avem treabă!😉

10 comentarii (+add yours?)

  1. tzu
    Ian 14, 2008 @ 21:20:37

    :)) esti timpless?

  2. adina
    Ian 14, 2008 @ 21:33:40

    şi eu te-am votat pe acolo😀
    succes în sesiune, mă gândesc că aia îţi ocupă deja toate spaţiile.
    te pupă fata cu drag.

  3. adebalerini
    Ian 15, 2008 @ 13:11:18

    Poate castigi.😛

  4. rasarit
    Ian 15, 2008 @ 14:41:36

    era timpul. Succes!!

  5. dorinspoaller
    Ian 15, 2008 @ 23:28:33

    ha ha , sunt al 10,000 -lea vizitator😀 eu nici nu stiu unde sa votez , ca te-as vota si cu mana stanga :)) tu invata linistita , sa nu te deranjeze plangerile noastre pe blog cauzate de lipsa ta . Preferam sa ne lipsesti acuma si nu in sesiunea de reexaminari😀 melodia imi pare cunoscuta , parca din ceva reclama romaneasca🙂 cred ca vin sau apa minerala . poate ma ajuta cineva .

  6. dorinspoaller
    Ian 15, 2008 @ 23:30:54

    timpless :)))

  7. Alexandra Solomon
    Ian 15, 2008 @ 23:37:57

    😉 parca apa minerala… sau gresesc… ? si mersi de sustinere, apreciez😀 „…si cu mana stanga” :))

  8. dorinspoaller
    Ian 16, 2008 @ 09:16:25

    lol
    pai tot nu mi-ai zis unde sa votez😀 give me a link !

  9. dorinspoaller
    Ian 16, 2008 @ 09:17:35

    as fi spus ” give me a link , woman ! ” , dar nu ne cunoastem atat de bine incat sa stii ca nu sunt misogin😀

  10. Alexandra Solomon
    Ian 16, 2008 @ 18:33:40

    Hups, pardon. uite si link daca vrei sa ma votezi😛 eu crezusem ca glumesti🙂 http://www.reportervirtual.ro/2007/12/18/cea-mai-sexy-bloggerita.html Mersi!😉

Lasă un răspuns

