De neuitat?!


Să fie oare de neuitat aventura mea de azi? Aproape că m-am jurat că nu o să mai scriu despre mine pe blog, but I can’t help it. Ce am făcut? Păi simplu, am plecat din ţara mea şi am ajuns pe planeta Bucureşti, unde, surprise: nămeţi ca în Siberia şi aglomeraţie ca la balamuc. Whatever, zic eu şi hai cu taxi-ul mai departe, să o las pe Ana la cămin şi să ajung mai departe în Iancului. Ajunsă la mine acasă, mai exact,în faţa uşii, constat că uşa e mai mult decât încuiată; adică pun mâna pe telefon şi o sun pe colega mea, Iulia, să o întreb dacă nu cumva se află cineva prin Bucureşti, o persoană capabilă să-mi descuie şi mie uşa ( să traduc: adică, din greşeală, uşa a fost încuiată şi sus, de unde nu aveam eu cheie- că era numai una care nu se foloseşte de obicei; ghinion de neşansă pentru mine, dar nu e vina nimănui )… Deci, nu era nimeni pe niciunde. Cum să facem? Pune Iulia cheia la microbuzul care pleca pe la 14:30, deci ajunge pe la 7 şi ceva, dar eu- unde mă duc? Aha! La Ana, că doar mai devreme vorbisem cu ea, dar, de supărare, uitasem. Sun la Ana! „Gagica, nu mă primeşti şi pe mine până diseară, că uite ce am paţit…?” ” Da, tu, normal, hai!” Zis şi făcut. Hopa sus în alt taxi şi hai la vale către Ana…

Nu trec bine orele, că hai în staţie la Dna Ghica, că acum ajunge microbuzul şi trebuie să iau şoferul pe sus să-mi dea cheia. Da’ stai! Unde vine asta? Mă rog, din vorbă-n vorbă concluzionăm şi ne îndreptăm cu chiu, cu vai, către locul cu pricina, unde, ce să vezi? când ajungem noi acolo, microbuzul tocmai trecea prin staţie.. Sun iarăşi şoferul: „Păi, păpuşă, eu te-am aşteptat 3 minute şi nu am mai putut să stau, că blocam autobuzele.” Bine, nenea, hai că mă urc în taxi şi vin acolo în staţia aia minune, unde opriţi toţi microbuziştii…

Ajung şi acolo… Microbuziştii, la mine: „Domnişoaro, păpuşo, cu ce te putem ajuta?” Eu la ei: „Păi îl caut pe Grigore, că trebuie să-mi dea o cheie…” ” Uite-l acolo, stă-n maşină.” ” Bine, mulţumesc.” Iau cheia şi hopa sus înapoi în taxi; între timp, microbuziştii- „Da’ sigur nu putem să te ajutăm cu ceva?” La care unu’ mai răsărit:” Cu ce vreţi, băh, s-o ajutaţi voi p-asta?!”

Şi hai mai departe la cămin, să-mi iau trolerul, ghiozdanul, leptopul, plasa şi geanta (şi, da, pe toate le-am cărat singură😦 şi cu puţin ajutor din partea Anei😉 ) De la cămin, sun la alt taxi şi hai să mă duc dreq odată cu toate bagajele la mine acasă… Înainte să ies pe uşă, Andrei: ” Da’ de la interfon ai cheie? Ca să nu mai faci iară atâtea drumuri…” :))

Ah! Că era să uit! În drum spre cămin, ce face domnul taximetrist? Începe să cânte odată cu radioul: „Sunt cu faţa spre uşă şi cu ochii spre ea, zic adio ea zice te rog nu pleca…… na nana… genunchii ei goi….. na nana… o maşină parcată pe dos, hainele aruncate pe jos… îmi făceam mii de griji pentru ea…na na… pe patul meu şi pe muzica mea! Mi-aş fi vândut şi sufletul pentru o femeie cum eşti tu, dar în lipsa mea, tu mi le-ai amanetat deja… na na na  Şi nu o să mai fie la fel, pur şi simplu… na na na frate… dacă nu era cu tine, înşela cu tine…. bas bas… na na… că femeia e frumoasă…. da chiar pe patul tău şi pe muzica ta, hai dă-o bă-n p… mea….. na na na na”  Şi tot aşa până oprim să coborâm, când se termină şi melodia… :))

Şi am răcit, şi sunt frântă, şi mă doare şi gâtul şi aş bea un ceai cald la Green Tea, da’ n-am cum şi nici cu cine-acum… Merge o baie caldă şi un ceai făcut de mine :) În sfârşit, ( speeerrr), stau în faţa calculatorului şi scriu post-ul ăsta, că-i păcat de aventura mea să nu râdeţi şi voi un pic. Ca şi încheiere, e 21:30 ceasul şi abia am apucat să despachetez…

6 comentarii (+add yours?)

  1. andrei
    Ian 05, 2008 @ 22:01:42

    Din pacate nu prea este de ras(ris).Pentru asemenea cazuri exista cei pe care ii numim prieteni si care ne pot ajuta. Data viitoare cind ai o astfel de problema, mai mare (sau mai mica) da un telefon si poate se rezolva mai usor si mai repede. Mai ales ca suntem aproape vecini. Si apropos de raceala… daca ai nevoie de un sfat sau chiar mai mult…-se numeste Humex raceala si gripa + Redoxon(vit C)- sau variante.

  2. Adrian Soare
    Ian 06, 2008 @ 00:43:38

    Daca dupa toata patania ai avut chef de scris inseamna ca mai puteai duce. In locul tau ma duceam al patinoar sa mai fac o tura.🙂

  3. krossfire
    Ian 06, 2008 @ 08:47:27

    Weird one…alexandra a plonjat printre nameti si perversi.

  4. tzutzu
    Ian 07, 2008 @ 13:31:23

    hahahaha 🙂 asta ii tare:) good one krossfire… „nametzi si perversi”

  5. tzutzu
    Ian 07, 2008 @ 13:32:21

    si cu raceala cred ca si aspirina saracului da rezultate

  6. Alexandra Solomon
    Ian 12, 2008 @ 12:24:52

    he, he, crezi tu repede… :))

Lasă un răspuns

