Întrebare


Ce ai face dacă…?

… mâine m-ai pierde într-un accident de maşină; în noaptea asta ţi-aş spune că te urăsc; într-una din zile voi pleca undeva departe, fără să ai cum să mă găseşti; acum aş uita cine sunt; mai târziu mi-aş pierde memoria şi nu te-aş mai recunoaşte; cândva, voi fi chinuită de persoana care va fi lângă mine; intr-o zi îmi voi vinde sufletul; intr-o noapte îmi voi vinde trupul…

Ai… înceta să mai visezi; uita cine sunt; urî ura din mine; merge mai departe fără niciun regret; muri odată cu mine? ţi-ai vinde sufletul şi corpul pentru a le recupera pe ale mele… ?

Răspuns: ai face exact cum te-am învăţat până acum…

4 comentarii (+add yours?)

  1. andrei
    Dec 30, 2007 @ 16:15:19

    Acela caruia ii sunt adresate aceste intrebari pline de sentiment, ar trebui sa raspunda DA, fara sa clipeasca. Orice om doreste sa fie sigur de sentimentele celuilalt fata de el. … „ţi-ai vinde sufletul şi corpul pentru a le recupera pe ale mele… ?”
    Putin cam dur, dar raspunsul trebuie sa fie tot DA, daca iubirea este totala si reciproca.

  2. andrei
    Dec 30, 2007 @ 16:28:47

    „As da si locul meu din rai pentru un strop de iubire adevarata.” Exagerez cumva? Cind ajungi sa cunosti si reversul medaliei, iti vei aduce aminte de cuvintele acestea.

  3. andrei
    Dec 30, 2007 @ 16:49:06

    „La Multi Ani !”multe bucurii si tot ce iti doresti! Te rog sa transmiti si Ioanei gindurile mele bune si aceelasi calduros „La Multi Ani!”

  4. Ioana Sima
    Dec 30, 2007 @ 20:35:35

    @Andrei: De ce sa imi transmita ea si nu tu? La Multi Ani si tie, iti doresc un an plin de iubire, impliniri, sanatate, voie buna, pe scurt, cel mai frumos an! Si tuturor de asemenea!

Lasă un răspuns

