Cum ne-am (pe)trecut Craciunul ?!


Cei mai multi dintre noi au fost in familie… As putea spune acelasi lucru… familia mea e mare, e formata din toate persoanele apropiate sufletului meu, asa ca pot spune ca am facut Craciunul in familie. Mai mult l-am trecut, decat petrecut; in acest an a trecut el pe langa mine. A venit, mi-a adus aminte de povestile din copilarie, de cele din anii trecuti, de poezii, de cantece, de colinde, de Moshul… apoi a fugit repede, cu tot cu spiritul lui. A lasat in urma o fetita de 20 de ani, inlacrimata, care voia sa ma fie si in acest an copilul de anul trecut. Degeaba mi-ai adus cadouri, Moshule, daca tu nu mai esti, daca am fost convinsa ca tu nu existi; degeaba ti-am scris cand nu am adresa la care sa iti trimit scrisoarea, degeaba ma lasa sufletul sa fiu copil, cand mintea nu-mi da voie… Pacat.

Totusi, drumul din ziua de Craciun spre Bucuresti a fost bun… Poveste cu acea doamna si barbatul ei, convingerea ca suntem fete muncitoare si care se vor realiza, colindele de la metrou, locurile sinistre si goale… toate au fost bune. A fost bine pana si faptul ca am lucrat… ce poti sa fii altceva de Craciun decat Craciunitza?😛 A fost frumoasa si cina din Romana de la McDonalds, a fost bun si vinul, si filmul… A fost frumoasa si a doua zi de Craciun; a fost frumoasa plimbarea pe Magheru, a fost cald si bine la salon, a fost lung drumul pana acasa, a fost prea obositoare seara. Dar am facut ce am vrut! 

All I’ve ever wanted for Christmas was you !

Dorinte pentru un an mai bun? Ar fi, dar cel mai mult imi doresc ca de Craciunul urmator sa fii cu mine, sa ma faci sa cred din nou in Mos Craciun, sa ma faci sa simt iarasi magia bradului si a cadourilor puse sub el…

11 comentarii (+add yours?)

  1. tomdegetzel
    Dec 27, 2007 @ 08:04:19

    Poate dupa ce vei privii in ochii sinceri a copiilor pe care ii vei avea vei mai simtzii si asta pana atunci… nu prea cred ca mai ai sanse… si pacate

  2. tomdegetzel
    Dec 27, 2007 @ 08:04:45

    *din pacate (inca sunt adormit sorry)

  3. Alexandra Solomon
    Dec 27, 2007 @ 08:06:58

    Mai e mult si bine pana cand o sa am copii…

  4. andrei
    Dec 27, 2007 @ 08:58:00

    Buna, ma bucur tare mult de revenire.
    Ma intristeaza in schimb tonul din glasul tau! A fi trebuit sa erupa de fericire si parca nu-i chiar asa. Nici n-a plecat bine Mosul si deja ai dorinte pentru el? Sau i le spui de acum ca sa aiba timp un an sa ti le indeplineasca?

  5. andrei
    Dec 27, 2007 @ 12:15:02

    „o fetita de 20 de ani, inlacrimata, care voia sa ma fie si in acest an copilul de anul trecut. ”
    Am mai spus undeva parca, unul dintre cele mai grele lucruri este trecerea de la … „fetita” la… femeie.(sau de la baiat la barbat). Face parte din complexul proces de transformare permanenta la care suntem supusi, pentru a putea invata ceva din chinurile acestei vieti pe care o traim fiecare.
    Se numeste obtimism, toti avem nevoie de el. Se obtine prin gindire pozitiva! Succes!

  6. andrei
    Dec 27, 2007 @ 14:26:02

    Scuze, OPTIMISM, n-am fost f. atent

  7. Ioana Sima
    Dec 27, 2007 @ 16:15:57

    Hai tu!!! A fost un Craciun original… eu zic ca ne-am distrat si ca ai scris asta intr-un moment de nebunie temporara. Pai nu fu fain in Scena la Dani? Nu te-ai distrat copios cand mi-ai inundat baia? Mi se parea ca razi in hohote in timp ce stergeai pe jos. Nu a fost fain cand am cantat de nebune colinde la metrou? Nu a fost fain la munca? „Ho, ho, ho, fucking ho, what a cracking shit…lalalalala”? Si la McDonalds cu mine in seara de Craciun? Si in biserica Italiana? Si in 268 singure? Si cum am mancat „paine sfintita”?😀 Si filmul ala fain…si as mai avea de zis da nu vreau sa divulg tot. Da-ti doua palme si revino-ti, ca incep textele tale sa semene cu ale altor vesnic deprimati.😛

  8. Alexandra Solomon
    Dec 28, 2007 @ 13:38:31

    Auleo, da, ai dreptate… am luat Pashte =)) nu mai pot de ras… „We don’t work for Santa Clause, we had enaugh, we quit… We do all the dirty work when Santa starts his show, So stick your Christmas up your ass, ho ho, fucking ho…” =)) asti nebuna tuh! Si Andrei, sa stii ca eu sunt cea mai optimista fata alive😀

  9. andrei
    Dec 28, 2007 @ 17:57:25

    Super tare. Ma bucur pentru tine. Asa si trebuie.

  10. krossfire
    Dec 28, 2007 @ 19:32:03

    Ceva metale..ceva chitara + Colindat profi cu o gasca de fosti colegi => Ne-au indopat🙂

  11. roxanik
    Dec 30, 2007 @ 00:04:21

    Imi place la nebunie cum povestesti…DIn ceea ce ai descris, mie mi s-a parut un Craciun reusit. A fost „intre prieteni”…asa l-am petrecut si eu.

Lasă un răspuns

