Poezie (2)


Iertare

Te rog sa ma ierti,

Sa-mi ierti indrazneala

De a spune “Te iubesc!”

Iarta-mi suferinta

Si puterea de a continua.

Iarta-ma, te rog frumos,

Ca te-am facut sa stai,

Sa astepti, sa speri

Si ca apoi mi-ai facut la fel…

Mai iarta-mi cuvintele,

Mangaierile si soaptele,

Dar nu-mi ierta iubirea!

Hai cu mine!

Mi-au spus ca numai ingerii au aripi

Dar n-am crezut!

Te-am vazut cum zbori si pleci si te intorci.

Esti ultimul inger pierdut

Si te-ai intors sa ma iei in Paradis.

Ia-ma si du-ma departe

Sa invat si eu sa zbor ca tine

Sa putem fugi-mpreuna,

Sa ne ascumdem si sa plutim.

Mi-au mai spus ca nu poti plange.

Si-atunci, ce este ploaia?

Dar fulgii de zapada?

Cum de soarele n-arunca in zadar

Lumina si caldura-n ochii tai?

Si mi-au spus ca daca pleci, nu te intorci.

Am asteptat si m-au mintit.

Atunci cand te-ai oprit din plans

Te-ai intors, zburand, la mine;

Si m-ai facut sa ning si eu

Caci ochii mi-ai umplut cu fericire…

8 comentarii (+add yours?)

  1. Sky-Hunter
    Noi 22, 2007 @ 10:33:42

    Deci eu am citit cu atentie, si te felicit pentru „creatia” expusa aici – insa n-am inteles de ce: „Hai cu mine” este bolduit , adica este mesajul cel mai important pe care vrei sa-l transmiti? din toate randurile de mai sus ….

  2. Alexandra Solomon
    Noi 22, 2007 @ 10:52:17

    Multumesc Sky-Hunter! Acolo sunt doua poezii: prima- „Iertare” si cea de-a doua- „Hai cu mine!”… de aia le-am bolduit, pentru ca sunt titlurile😉 ( si poeziile astea doua fac parte din aceeasi perioada creativa a vietii mele, adica 15-16 ani)

  3. adelix
    Noi 22, 2007 @ 18:18:52

    Frumoasa poezie!😛

    Ai o leapsa la mine pe blog.;)

  4. Dorin Spoaller
    Noi 23, 2007 @ 22:32:47

    Sunt curios cum ar arata o poezie scrisa de tine la 20 de ani . Hai , ne faci pe plac ?😀 spun „ne” fiindca sunt sigur ca nu numai eu gandesc asa.

  5. Alexandra Solomon
    Noi 24, 2007 @ 20:46:02

    @Dorin: promit ca voi incerca sa fiu la fel de creativa si la 20 de ani si, atunci cand va da roade, voi publica o poezie „matura”…
    @adelix, mersi frumos, promit ca voi onora leapsa😉

  6. alex
    Noi 29, 2007 @ 22:37:47

    … e una dintre cele mai sensibile poezii pe care le-am citit…

  7. Melody
    Mar 06, 2009 @ 12:37:36

    cred ca nu am mai citit de mult timp ceva atat de superb …….m-ai lasat fara cuvinte !!!😦
    SUPERB !!!

  8. Alexandra
    Mar 06, 2009 @ 12:40:16

    Multumesc frumos… am si uitat de perioada in care scriam😦

Lasă un răspuns

