Poezie


Declaratie

E asa placut sa tii in brate 

Natura, cerul si pe tine.

Iar daca ar fi prea greu

Mai bine as scapa cerul

Si te-as pastra langa mine.

Nu pentru ca cerul inseamna putin

Ci pentru ca tu esti cerul meu

Si imi ajunge in brate sa tin

Natura din noi si pe tine.

Soarele straluceste in ochii tai.

Si luna ti se oglindeste in fata;

Iar stelele vegheaza pe buzele tale

Si eu ador intreg infinitul cer.

Asupra capetelor noastre e natura

Insa toata caldura e-n tine.

Cred ca ar fi prea frig pentru mine

Si-as ingheta daca nu te-as avea.

Lumina e cauza infloririi mele

Iar tu esti sursa principala

Si-atunci… nu pot trai fara tine.

Dar nu as mai respira

Fara strop de iubire:

A ta sau a mea.

Si dupa cum vezi, traiesc.

Atunci inseamna ca iubesc

Sau ca, sigur, si tu

Ma iubesti pe mine! 

Aceasta poezie am scris-o pe vremea cand aveam 15 ani si inca putin, deci acum vreo 5 ani… Si am postat-o pentru ca trebuia sa onorez o promisiune mai veche. Daca va place, voi mai scrie cateva, din aceeasi perioada (15-16 ani, cand am scris vreo 60 de poezii), pentru ca dupa aceea nu am mai scris nici una…

3 comentarii (+add yours?)

  1. dorinspoaller
    Noi 21, 2007 @ 10:42:21

    Eu sunt curios doar daca ai ramas la fel de romantica . Cinci ani schimba multe .
    P.S.Mie-mi place poezia , dar nu vreau sa vb in numele tuturor
    P.P.S.de ce te-ai oprit din scris ?

  2. adina
    Noi 21, 2007 @ 11:04:02

    îmi amintesc poezia asta🙂
    ce mai faci?
    mergi la gaudeamus la târg?

  3. Alexandra Solomon
    Noi 21, 2007 @ 14:32:16

    @dorinspoaller: nu am ramas nicidecum la fel de trista…dar romantica sunt doar intr-o oarecare masura…si m-am oprit din scris pentru ca nu ma mai regaseam in el, pentru ca m-am maturizat in alt fel si pentru ca nu am mai avut acea sursa de inspiratie care m-a determinat sa scriu acele poezii…
    @adina: bineinteles ca stii poezia… pe umerii tai plangeam in vremea aia…as vrea sa vin la gaudeamus, numai sa imi gasesc timp (anul trecut am fost si mi-a placut tare mult); tu ce mai faci, draguta?

Lasă un răspuns

