Confesiunile unui Asasin Economic


Scriam nu demult ca voi continua mica descriere a cartii pe care ma tot chinui sa o termin de ceva vreme; adevarul e ca mai am… dar, pana atunci, uite cum incepe cartea:

<Mercenarii sau asasinii economici (AE) sunt profesionisti extrem de bine platiti care escrocheaza tari din intreaga lume pentru sume ajungand la trilioane de dolari. Ei directioneaza bani de la Banca Mondiala, de la Agentia SUA pentru Dezvoltare Internationala (USAID), precum si de alte organizatii de ‘ajutorare’ straine catre seifurile corporatiilor gigant si buzunarele acelor catorva familii de bogatasi care controleaza resursele naturale ale planetei. Mijloacele de care uzeaza in acest scop variaza de la rapoarte financiare frauduloase, alegeri trucate, mita, santaj, sex, ajungand pana la crima. Jocul lor dateaza de cand dateaza si imperiul, capatand insa noi si terifiante dimensiuni in actuala perioada a globalizarii.

E cat se poate de firesc sa fiu la curent cu aceasta realitate, caci si eu personal am fost nici mai mult, nici mai putin decat un asftel  de AE.>

Asadar, nu cred ca mai are nevoie de nicio alta descriere. Atat pot sa mai spun: ca John Perkins, desi avertizat sa nu publice cartea asta, a avut curajul sa o faca si astfel noi sa putem afla, poate, ceva, extem de putin, din regulile care conduc jocul lumii asteia in care (cica) traim…

Si, printre randuri, persoana mea cea aglomerata se straduieste sa faca ceva in privinta aniversarii care nu intarzie sa vina luna aceasta si sa ramana cu ceva de pe urma petrecerii, ca doar o data pe an e ziua ta si o data in viata implinesti 20 de ani😀

11 comentarii (+add yours?)

  1. Sky-Hunter
    Noi 09, 2007 @ 12:31:32

    deci imi recomanzi sa citesc cartea sa nu ?!🙂 pe o scara de 1 la 10 ce nota i-ai da ?!

  2. Alexandra Solomon
    Noi 09, 2007 @ 18:51:20

    @Sky-Hunter: I-as da un 8, pentru ca nu mi se pare atat de verosimila pe cat se vrea…Dar ai putea sa o citesti macar din curiozitate.🙂

  3. krossfire
    Noi 09, 2007 @ 19:57:23

    Hmm…cartea e cam de 7 cel mult. E plina de referinte penibile la credinta (redescoperirea lui Iisus) si de conspiratii nedovedite. De ce merita totusi sapte si nu doi (cum isi iau in general romanele americane de gen) ? Pentru ca asasinatul economic este o practica si pentru ca Perkins o scoate excelent in evidenta.

    P.S : Alexandra…de cand citesti tu cartea asta ca nu mai are mult si face un an de la publicare ;))

  4. krossfire
    Noi 09, 2007 @ 20:02:56

    De la republicarea sa cu ziarul Piata Financiara.

  5. nenea cosmos
    Noi 10, 2007 @ 08:17:38

    cartea merita 4 pentru stilul de scriere dar nu e vina autorului
    mai merita un 5 pentru informatiile dezvaluite, n-am aflat mai nimic nou, sa zicem ca aceasta carte poate confirma citeva chestii
    nota 8 pentru idee, adica faptul ca un individ sub 30 de ani poate fi considerat expert si apoi trimis sa o zguduie prin lume, interesant…

  6. Alexandra Solomon
    Noi 10, 2007 @ 10:36:20

    @Krossfire: citesc cartea de cand m-am apucat si o voi termina atunci cand voi citi ultima pagina… daca erai putin mai atent, vedeai ca undeva am scris ca am inceput-o de mult, dar am tot lasat-o la o parte…
    @nenea cosmos: macar esti de acord cu mine, dintr-un punct de vedere…
    Am observat ca am inceput un joc: „Hai sa notam cu cat mai putin cartea lui Perkins”… Fiecare aprerciaza cum vrea, insa nu te poti kk in gursturile omului; decat sa citesc un roman jenibilo-romantico-plangacioso-aburit, am preferat sa citesc o carte care iti mai deschide ochii in fata unor „chestii”… Atat! Data vitoare sper sa fiu si pe gusturile voastre😛

  7. nenea cosmos
    Noi 10, 2007 @ 14:11:09

    cred ca iti bati prea mult capul. aceeasi carte a fost inclusa in recomandarile mele saptaminale postuite acum vreo luna, asta nu inseamna ca trebuie sa ii dau nota maxima. probabil ca pentru tine e prima carte de genul asta si te-a entuziasmat mai mult, si eu la virsta ta ma incingeam mai repede. bafta.

  8. Alexandra Solomon
    Noi 10, 2007 @ 15:40:42

    @nenea cosmos: nu am vazut post-ul de care vorbesti tu… dar e bine daca zici ca a fost „printre recomandari”…Nu-mi bat deloc capul si nici nu ma „incing”, dar sunt entuziasmata (intr-o oarecare masura) de cartea asta pt ca este prima de felul asta…ma rog, oarecum…Place la mine, la voi nu prea, dar nu-i bai…🙂

  9. krossfire
    Noi 10, 2007 @ 21:58:20

    Pai de-aia intrebam eu ”de cand ?”. Esti ca mine cu Lumea Sofiei…am citit-o in frageda pruncie insa recitirea ei a durat un an (bine, in timpul asta am mai citit si altceva) pentru ca nu puteam citit mai mult de 20 de pagini cand ma apucam…

  10. Sky-Hunter
    Noi 16, 2007 @ 08:29:12

    Sper ca saptamana asta sa termin „Umbra Vantului” si sa ma apuc de cartea de mai sus …

  11. dorinspoaller
    Noi 18, 2007 @ 01:47:27

    Cu riscul de a fi injurat datorita commentului meu off-topic🙂 , trebuie sa recunosc ca ma bucura prezenta unei persoane de aceeasi varsta ca si mine , in aceasta lume numita blogosfera . atat , ca e tarziu🙂

Lasă un răspuns

