Despre Aristotel… si unde gasim fericirea?


Pentru ca am avut tema la Etica, am apucat si eu sa inteleg cate ceva din Aristotel ( prietenul meu😀 ). Asa ca, pe scurt, pentru ca un om sa fie fericit, trebuie sa fie virtuos; excesul nu te face mai fericit; Aristotel este adeptul caii de mijloc, al cumpatarii, nu este adeptul egalitatii si recunoaste ca exista relatii de inegalitate; posedarea virtutii nu te face fericit, ci ea- virtutea- trebuie actualizata mereu; omul fericit va fi, deci, acela care va actiona in conformitate cu vitutea perfecta, inzestrat fiind de bunuri materiale care sa-i permita sa puna in act virtutea…

Totul e aici…

5 comentarii (+add yours?)

  1. Sky
    Feb 05, 2008 @ 09:07:31

    Introspecteaza … libertate … fericire

  2. zeus
    Noi 16, 2010 @ 05:00:26

    Cred ca Aristotel se rostogoleste in mormant la auzul aberatiilor tale. Nu te confunda cu El esti pe departe de-l intelege fato si daca vrei sa faci un bine la adresa filosofiei , dedicate cu adevarat.

  3. Alexandra
    Noi 16, 2010 @ 09:36:13

    Fato, „dedicate” tu intai gramaticii. Si ce am aberat eu se numeste tema pt facultate de acum 2 sau 3 ani, si nu a fost tocmai de nota 2, sa stii. Nu pretind sa fiu filosoafa, asa ca nu pretinde ca vrei sa-mi dai lectii. Spune-i lui Aristotel sa stea linistit la el in mormant, si vezi sa nu se rostogoleasca Zeus prin ceruri la vazul comentariului tau.

  4. c'est vrai...
    Dec 09, 2011 @ 13:03:07

    Sunt de acord cu Zeus. Esti departe de conceptia lui Aristotel despre fericire. Ar trebui sa te cizelezi un pic inainte de a scrie stupiditati pe internet.

  5. Alexandra
    Dec 10, 2011 @ 12:34:50

    Cred ca fiecare are dreptul de a-si scrie parerea. E dreptul tau sa nu fii de acord cu mine, dar cred ca nu e cazul sa judeci pe nimeni. Daca eram chiar asa departe de o anumita conceptie, cred ca as fi picat demult examenele pe care le-am trecut cu brio…
    Apropo, adresa ta de e-mail ma inspira :)))

Lasă un răspuns

